Newsletter

MIRACULUM SA (19/2018) Informacja o wprowadzeniu do stosowania przez Spółkę rekomendacji i zasad zawartych w zbiorze Dobre Praktyki Spółek Notowanych na GPW 2016

27.02.2018, 13:49aktualizacja: 27.02.2018, 13:49

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 19/2018

Zarząd Miraculum S.A. ("Spółka") niniejszym informuje, iż w dniu dzisiejszym, tj. w dniu 27 lutego 2018 roku podjął Uchwały Zarządu: w sprawie wewnętrznego podziału odpowiedzialności za poszczególne obszary działalności Miraculum S.A. pomiędzy członków Zarządu oraz w sprawie przyjęcia do stosowania przez Spółkę zasad zawartych w zbiorze Dobre Praktyki Spółek Notowanych na GPW 2016, przyjętym uchwałą nr 26/1413/2015 Rady Nadzorczej Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. z dnia 13 października 2015 roku tj.:

• I.Z.1.3. Schemat podziału zadań i odpowiedzialności pomiędzy członków zarządu, sporządzony zgodnie z zasadą II.Z.1.;

• II.Z.1. Wewnętrzny podział odpowiedzialności za poszczególne obszary działalności spółki pomiędzy członków zarządu powinien być sformułowany w sposób jednoznaczny i przejrzysty, a schemat podziału dostępny na stronie internetowej spółki.

• I.Z.1.20. Zapis przebiegu obrad Walnego Zgromadzenia, w formie audio lub wideo.

Wskazane wyżej uchwały weszły w życie z chwilą ich podjęcia.

Schemat podziału zadań i odpowiedzialności pomiędzy członków zarządu został udostępniony w dniu dzisiejszym tj. w dniu 27 lutego 2018 roku na stronie internetowej Spółki w zakładce Ład korporacyjny.

Rejestracja przebiegu obrad Walnego Zgromadzenia, zgodnie z decyzją Zarządu, będzie dokonywana w formie zapisu audio, który zostanie każdorazowo udostępniony, po odbyciu Walnego Zgromadzenia, na stronie internetowej Spółki. Niezależnie od udostępnienia na stronie internetowej Spółki zapisu przebiegu obrad Walnego Zgromadzenia w formie audio, treść podejmowanych przez Walne Zgromadzenie uchwał będzie przekazywana do publicznej wiadomości w dotychczasowy sposób - formie raportów bieżących oraz opublikowana na stronie internetowej Spółki. Spółka nie przewiduje możliwości rejestrowania przebiegu obrad Walnego Zgromadzenia w formie zapisu wideo ani zamieszczania takiego zapisu przebiegu obrad Walnego Zgromadzenia na stronie internetowej Spółki. W ocenie Spółki przyjęta forma dokumentowania obrad Walnych Zgromadzeń gwarantuje wysoki stopień transparentności oraz zapewnia akcjonariuszom dostęp do informacji o przebiegu Walnych Zgromadzeń Spółki, niezależnie od uczestniczenia w ich obradach.

Podstawa prawna: §29 ust. 3 Regulaminu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A.

Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 27.02.2018, 13:49
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ