Newsletter

Target ogłasza współpracę z marką Hunter nad limitowaną edycją

01.03.2018, 16:07aktualizacja: 01.03.2018, 16:07

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Wiosenna kolekcja podkreśla wartości rodziny, zabawy i natury, a ceny większości produktów utrzymują się poniżej 30 dolarów.

Minneapolis, 1 marca 2018 r. /PRNewswire/ - Firma Target Corporation (NYSE: TGT) ogłosiła dzisiaj współpracę nad limitowaną edycją z marką Hunter, wiodącą, tradycyjną marką brytyjską powstałą w 1856 roku znaną z kultowych gumowców Original Wellington oraz odzieży ochronnej, toreb i akcesoriów. Kolekcja obejmuje ponad 300 produktów, w tym odzież i akcesoria dla pań, panów, dzieci i maluchów, a także produkty do domu i ogrodu, niektóre po raz pierwszy produkowane przez markę Hunter, jak na przykład hamaki, parasole słoneczne i wiatraki.

"Marka Hunter od dawna cieszy się uznaniem za nienaganną estetykę, bogate dziedzictwo i żartobliwego ducha. Z naszych badań wynika, że jest to marka znana i lubiana przez naszych klientów. Dlatego też współpraca naszych firm ma tyle sensu - skomentował Mark Tritton, wiceprezes wykonawczy i główny dyrektor nabyć w firmie Target. - Od samego początku współpracowaliśmy z firmą Hunter w celu opracowania dobrze zaprojektowanej, przystępnej cenowo kolekcji, która opiera się na zabawie, optymizmie i przygodzie w zasięgu całej rodziny. Kolorowe produkty na każdą pogodę pozwalają na cieszenie się naturą niezależnie od aury i budżetu" - dodał dyrektor.

Kolekcja Hunter for Target dostępna będzie od soboty, 14 kwietnia 2018 r. w wybranych sklepach Target i na stronie Target.com. Kolekcja odzwieciedla zarówno ducha innowacji obu marek, jak i ich współdzielone poczucie radości i optymizmu oraz oddanie na rzecz tworzenia wciągających przeżyć. Ceny produktów zawierają się w zakresie od 5 do 80 dolarów, a większość produktów utrzymuje się w cenie poniżej 30 dolarów. Kolekcja została opracowana w celu łączenia rodzin i przyjaciół we wspólnej zabawie na łonie natury. W ramach pierwszych współprac wzorniczych firmy Target posiadacze karty REDcard będą mieli możliwość zamówienia specjalnych kolorów w wybranych liniach na stronie Target.com już od soboty, 7 kwietnia 2018 r.

"Współpraca z siecią Target jest dla nas wyjątkową i dużą możliwością na podzielenie się historią maki Hunter z ogromną bazą klientów w USA - skomentował Alasdhair Willis, dyrektor kreatywny marki Hunter. - Łączy nas duch i wartości marki. W szczególności to, co mamy ze sobą wspólnego to nastawienie na całą rodzinę, duch radości, optymizmu i codziennych przygód. Współpraca kładzie nacisk na te elementy i nasz związek z kulturą festiwali i naturą" - dodał dyrektor.

Premiera kolekcji Hunter for Target i uroczyste obchody współpracy firm Target i Hunter uświetnione zostaną festiwalem obejmującym zajęcia dla całej rodziny i występy muzyczne. Festiwal planowany jest na koniec marca w obszarze Los Angeles, a przyłączyć się do niego mogą wszyscy klienci, którzy wtedy też będą mogli jako pierwsi zakupić produkty z kolekcji. Firma Target będzie rozpowszechniać dodatkowe informacje na temat festiwalu oraz biletów w nadchodzących tygodniach.

Założona w 1856 roku w Szkocji przez amerykańskiego przedsiębiorcę firma Hunter (pierwotnie znana pod nazwą North British Rubber Company) jest postępową, tradycyjną marką brytyjską znaną z gumowców Original Wellington. W 2013 roku Alasdhair Willis dołączył do marki na stanowisku dyrektora kreatywnego, co rozpoczęło nową epokę w historii marki Hunter. Po mianowaniu Willisa na to stanowisko marka odeszła od strategii pojedynczego produktu i polegania niemal wyłącznie na gumowcach Original i stała się przedsiębiorstwem wytwarzającym produkty w wielu kategoriach, obejmującym produkty na każdą pogodę w odzieży, obuwiu i akcesoriach. Produkty marki cieszą się popularnością wśród uczestników festiwali, a dziś marka Hunter jest rozpoznawalna na festiwalach nie tylko w Wielkiej Brytanii, ale i na całym świecie.

Więcej informacji na temat kolekcji Hunter for Target można znaleźć na stronie ABullseyeView.com. Zainteresowani mogą dołączyć do rozmowy na kanałach społecznościowych w wątkach #HunterxTarget.

Target

Firma Target Corporation (NYSE: TGT) z siedzibą Minneapolis obsługuje klientów w 1822 sklepach i na stronie Target.com. Od 1946 roku firma Target przekazuje 5% zysków na rzecz społeczności, co dziś równa się kwocie milionów dolarów tygodniowo. Więcej informacji można znaleźć na stronie Target.com/Pressroom. Informacje na temat tego, co dzieje się za sklepowymi półkami można znaleźć na stronie Target.com/abullseyeview lub na profilu @TargetNews w serwisie Twitter.

Hunter

Hunter to tradycyjna, brytyjska marka znana z kultowych gumowców Original. Założona w Szkocji w 1856 roku marka opiera się na tradycjach innowacji i pionierskiego wzornictwa. Marka już od 160 lat bazuje na tych tradycjach, tworząc obuwie i odzież zewnętrzną chroniące przed warunkami atmosferycznymi i sprawdzające się w każdym środowisku. Firma Hunter jest oficjalnym dostawcą dworu brytyjskiej Królowej i Księcia Edynburga w dwóch kategoriach.

Źródło: Target Corporation

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 01.03.2018, 16:07
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ