Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd Miraculum S.A. z siedzibą w Warszawie (Spółka), w nawiązaniu do raportu bieżącego Nr 49/2017 z dnia 22 czerwca 2017 roku, w którym Spółka poinformowała o otrzymaniu rekomendacji do dofinansowania w ramach programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014- 2020 Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych - Go to Brand, informuje, że w dniu dzisiejszym tj. w dniu 05 marca 2018 roku, pismem z dnia 27 lutego 2018 roku została poinformowana przez Polską Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) o decyzji PARP o odstąpieniu od podpisania ze Spółką umowy o dofinansowanie ww. projektu. Zgodnie z treścią otrzymanego pisma, pomimo, że zgłoszony przez Spółkę projekt został oceniony pozytywnie oraz zakwalifikowany do dofinansowania, w wyniku weryfikacji formalno-prawnej przedstawionych przez Spółkę dokumentów niezbędnych do zawarcia umowy o dofinansowanie dokonano weryfikacji sytuacji finansowej przedsiębiorstwa Spółki w wyniku czego stwierdzono, że spełnia ono definicję przedsiębiorstwa znajdującego się w trudnej sytuacji. Wobec powyższego Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości podjęła decyzję o odstąpieniu od podpisania umowy o dofinansowanie projektu. Powyższa decyzja jest ostateczna, Spółka nie będzie składać skargi do Sądu Administracyjnego.
Spółka informuje, że podejmie niezbędne działania celem spełnienia wszelkich warunków niezbędnych do uzyskania dofinansowania w przyszłości celem wzięcia udziału w kolejnej edycji ww. programu - Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych - Go to Brand, do którego nabór rozpoczyna się w dniu 4 kwietnia 2018 roku.
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 05.03.2018, 15:00 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |