Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Zmienić zwyczajność w coś nadzwyczajnego, oferując najlepsze produkty w segmencie kompaktowych samochodów sportowych - taka właśnie jest misja marki spod znaku Skorpiona, będącej od zawsze synonimem osiągów i włoskiego stylu, której nie mogło zabraknąć na Salonie Samochodowym w Genewie.
W świetle reflektorów pojawi się nowy Abarth 124 GT - specjalna edycja obfitująca w adrenalinę opracowana przez Abarth Racing Team i łącząca dwa różne charaktery - stylowego coupé oraz przebojowego i dynamicznego roadstera, zapewniającego prawdziwą przyjemność czerpaną z jazdy.
Obok zgrabnego roadstera z serii specjalnej publiczność może podziwiać ekskluzywnego Abartha 695 Rivale z dwukolorowym nadwoziem (niebieski Riva Blu Sera i szary Riva Shark Grey) i fotelami pokrytymi niebieską skórą. Zaprojektowany we współpracy z Riva, światowej sławy konstruktorem jachtów, samochód stanowi idealne połączenie elegancji i osiągów.
Dwa fascynujące modele prezentowane w Genewie pozwolą publiczności bliżej poznać wartości marki, która tworzona jest w oparciu o najwyższe osiągi wydajność, kunsztowne wykonanie i ciągłe doskonalenie techniczne. Te trzy wartości kierują pracą projektantów, inżynierów i techników Abartha tworzących kompaktowe supersamochody ze Skorpionem na masce, które każdego dnia wyruszają na szosy i tory wyścigowe.
Stoisko Abarth
Publiczność odwiedzająca stoisko w Genewie zobaczy wystrój oddający charakter Abartha poprzez zastosowane materiały. Podczas tej edycji targów, marka spod znaku Skorpiona prezentowana jest obok modeli Fiata w taki sposób, aby podkreślić charakterystyczne cechy obu marek. Przestrzeń wystawowa, mimo iż odróżniająca się, sąsiaduje ze sobą i jest sprytnie połączona, bez wyraźnych przerw między dwoma światami.
Ściany imitujące surowy beton i „podpalana” blacha na podłodze przywołują świat wyścigów, a dynamika jest motywem przewodnim całej strefy wystawowej. Wzrok natychmiast przyciągnie z pewnością 695 Rivale umieszczony na „wodzie”, będący jakby w ruchu, dzięki efektowi stworzonemu przez grafikę przykrytą szklaną podłogą.
Poprzez dystrybucję materiałów informacyjnych i przygotowanie na stoisku kilku materiałów dedykowanych, publiczność może zapoznać się z produktami FCA Bank, spółki finansowej wyspecjalizowanej w branży motoryzacyjnej. Spółka działa na głównych rynkach europejskich, a w Szwajcarii, jako FCA Capital Suisse SA, mając jedną misję: wspierać sprzedaż pojazdów samochodowych wszystkich marek Fiat Chrysler Automobiles innowacyjnymi finansowymi produktami i całościowymi usługami o wysokiej wartości dodanej, przeznaczonych dla sieci dilerów samochodów, dla klientów prywatnych i dla przedsiębiorstw.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
POBIERZ ZAŁĄCZNIKI
Data publikacji | 06.03.2018, 09:54 |
Źródło informacji | FCA Polska |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Mohawk Industries, Inc. Invites You to Join its First Quarter Earnings Conference Call
- 07.04.2025, 09:04
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: GlobeNewswire
-
Image
80 lat Wydawnictw Szkolnych i Pedagogicznych
- 07.04.2025, 09:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: WSiP
-
Image
Polacy nie wiedzą, ile są warte ich benefity, choć uważają je za kluczowy dodatek do pensji - raport Up Bonus
Ponad połowa pracowników w Polsce postrzega benefity pozapłacowe jako istotny element wynagrodzenia, a 36% uznaje je za formę rekompensaty niższej pensji. Jednocześnie 40% respondentów nie wie, ile naprawdę warte są świadczenia, które otrzymują od pracodawców - wynika z raportu Up Bonus „Benefity pracownicze. Trendy na 2025”.- 07.04.2025, 08:30
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Up Bonus
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ