Newsletter

Marka Abarth na Międzynarodowym Salonie Samochodowym Genewa 2018

06.03.2018, 09:54aktualizacja: 06.03.2018, 09:54

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

FCA Polska/Abarth 124 GT
FCA Polska/Abarth 124 GT
- Gwiazdą pokazu jest Abarth 124 GT, nowa seria specjalna z podwójną „duszą” - prawdziwe emocje oferowane przez roadstera oraz lekki, bezpieczny i sztywny dach (hard top) - jedyny na rynku w całości wykonany z włókna węglowego; - Abarth 695 Rivale opracowany we współpracy z Rivą - to spotkanie dwóch marek, które przemieniają to, co zwykłe, w to, co niezwykłe i wykraczają poza granice osiągów i ekskluzywności; - Technologia, osiągi i kultowy włoski styl - to kluczowe czynniki decydujące o nieprzerwanej, światowej ekspansji marki z symbolem Skorpiona na masce; - Wyścigi i rajdy oraz młodzi kierowcy w tegorocznym sezonie zawodów Abarth 2018.

Zmienić zwyczajność w coś nadzwyczajnego, oferując najlepsze produkty w segmencie kompaktowych samochodów sportowych - taka właśnie jest misja marki spod znaku Skorpiona, będącej od zawsze synonimem osiągów i włoskiego stylu, której nie mogło zabraknąć na Salonie Samochodowym w Genewie.

W świetle reflektorów pojawi się nowy Abarth 124 GT - specjalna edycja obfitująca w adrenalinę opracowana przez Abarth Racing Team i łącząca dwa różne charaktery - stylowego coupé oraz przebojowego i dynamicznego roadstera, zapewniającego prawdziwą przyjemność czerpaną z jazdy.

Obok zgrabnego roadstera z serii specjalnej publiczność może podziwiać ekskluzywnego Abartha 695 Rivale z dwukolorowym nadwoziem (niebieski Riva Blu Sera i szary Riva Shark Grey) i fotelami pokrytymi niebieską skórą. Zaprojektowany we współpracy z Riva, światowej sławy konstruktorem jachtów, samochód stanowi idealne połączenie elegancji i osiągów.

Dwa fascynujące modele prezentowane w Genewie pozwolą publiczności bliżej poznać wartości marki, która tworzona jest w oparciu o najwyższe osiągi wydajność, kunsztowne wykonanie i ciągłe doskonalenie techniczne. Te trzy wartości kierują pracą projektantów, inżynierów i techników Abartha tworzących kompaktowe supersamochody ze Skorpionem na masce, które każdego dnia wyruszają na szosy i tory wyścigowe.

Stoisko Abarth

Publiczność odwiedzająca stoisko w Genewie zobaczy wystrój oddający charakter Abartha poprzez zastosowane materiały. Podczas tej edycji targów, marka spod znaku Skorpiona prezentowana jest obok modeli Fiata w taki sposób, aby podkreślić charakterystyczne cechy obu marek. Przestrzeń wystawowa, mimo iż odróżniająca się, sąsiaduje ze sobą i jest sprytnie połączona, bez wyraźnych przerw między dwoma światami.

Ściany imitujące surowy beton i „podpalana” blacha na podłodze przywołują świat wyścigów, a dynamika jest motywem przewodnim całej strefy wystawowej. Wzrok natychmiast przyciągnie z pewnością 695 Rivale umieszczony na „wodzie”, będący jakby w ruchu, dzięki efektowi stworzonemu przez grafikę przykrytą szklaną podłogą.

Poprzez dystrybucję materiałów informacyjnych i przygotowanie na stoisku kilku materiałów dedykowanych, publiczność może zapoznać się z produktami FCA Bank, spółki finansowej wyspecjalizowanej w branży motoryzacyjnej. Spółka działa na głównych rynkach europejskich, a w Szwajcarii, jako FCA Capital Suisse SA, mając jedną misję: wspierać sprzedaż pojazdów samochodowych wszystkich marek Fiat Chrysler Automobiles innowacyjnymi finansowymi produktami i całościowymi usługami o wysokiej wartości dodanej, przeznaczonych dla sieci dilerów samochodów, dla klientów prywatnych i dla przedsiębiorstw.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 06.03.2018, 09:54
Źródło informacji FCA Polska
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ