Newsletter

VISTULA GROUP SA (10/2018) Skonsolidowane przychody ze sprzedaży oraz szacunkowa marża ze sprzedaży osiągnięte przez Grupę Kapitałową Vistula Group S.A. w lutym 2018.

06.03.2018, 12:38aktualizacja: 06.03.2018, 12:38

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 10/2018

Vistula Group S.A. z siedzibą w Krakowie ("Spółka") informuje, że skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w lutym 2018 roku przez Grupę Kapitałową Spółki wyniosły około 50,1 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w lutym 2017 roku o około 11,2%.

W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń - luty 2018 roku wyniosła około 103,8 mln zł i była wyższa o około 16,7% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.

Spółka informuje jednocześnie, że przychody ze sprzedaży detalicznej osiągnięte w lutym 2018 roku przez Grupę Kapitałową Spółki w poszczególnych segmentach działalności operacyjnej przedstawiały się następująco:

a) Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler) - wyniosły około 25,1 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w lutym 2017 roku o około 7,0%. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń - luty 2018 roku w tym segmencie wyniosła około 58,0 mln zł i była wyższa o około 14,5% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.

b) Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.KRUK) - wyniosły około 21,8 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w lutym 2018 roku o około 18,5%. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń - luty 2018 roku w tym segmencie wyniosła około 39,3 mln zł i była wyższa o około 19,1% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.

Vistula Group S.A. informuje, że skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta w lutym 2018 roku przez Grupę Kapitałową Spółki wyniosła około 48,4% i była niższa od marży osiągniętej w lutym 2017 roku o około 1,0 p.p. W ujęciu narastającym skonsolidowana marża ze sprzedaży w okresie styczeń - luty 2018 wyniosła około 48,4% i była niższa o 0,7 p.p. od marży osiągniętej w analogicznym okresie ubiegłego roku.

Spółka informuje, że łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej Grupy Kapitałowej na koniec lutego 2018 roku wyniosła 33,1 tys. m2 i była wyższa o 8,9% od powierzchni sprzedaży detalicznej w lutym 2017 roku.

Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 06.03.2018, 12:38
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii