Pobierz materiał i Publikuj za darmo

<li>W nowej, międzynarodowej kampanii telewizyjnej największe gwiazdy piłki nożnej wychodzą na ulice.</li>
<li>Kultowe zdjęcia i miejscowa sztuka opowiadają osobiste historie najlepszych na świecie piłkarzy, w tym wieloletniego ambasadora Pepsi - Leo Messiego.</li>
</ul>
PURCHASE, Nowy Jork, 6 marca 2018 r. /PRNewswire/ - #LOVEITLIVEIT - Od samego początku istnienia Pepsi® jest źródłem radości dla każdego pokolenia, łącząc fanów z rozrywką, co przyczyniło się do uzyskania przez markę statusu kultowego w kulturze popularnej. Z uwagi na tak szczególne miejsce zajmowane dziś przez piłkę nożną w sercach fanów, firma Pepsi zaprezentowała dzisiaj międzynarodową kampanię na rok 2018 pod tytułem „LOVE IT. LIVE IT. FOOTBALL.".
W ramach tej kampanii w ciągu roku publikowanych będzie wiele treści, wraz z najbardziej znanymi piłkarzami oraz najbardziej niespodziewanymi chwilami i przeżyciami, w tym najpopularniejszym na świecie sporcie.
Interaktywny, wielokanałowy komunikat prasowy dostępny jest tutaj: https://www.multivu.com/players/English/7812852-pepsi-global-loveitliveit-football-campaign/
„Pepsi słynie z wprowadzania najbardziej kultowych postaci i wschodzących gwiazd piłki nożnej do świata zewnętrznego w niespodziewany i rozrywkowy sposób, pokazując fanom nieznane wcześniej oblicza uwielbianych graczy - wyjaśnia Natalia Filippociants, starsza dyrektor marketingu w oddziale Global Pepsi Trademark, Global Beverage Group, PepsiCo. - To, co łączy przeżycia z piłką w ramach naszej marki, a także graczy i wszystkich kibiców na świecie, to miłość do tego sportu. W tym roku będziemy żyć piłką bardziej niż dotychczas” - dodaje dyrektor.
Kompleksowa, pełna kampania „LOVE IT. LIVE IT. FOOTBALL." łączy sztukę i sport, w celu przeniesienia tej pięknej gry w życie i poza murawę boiska. Kampania realizuje to założenie poprzez tworzenie wyjątkowych, zachęcających do udostępniania treści na temat piłki nożnej.
W kampanii biorą udział światowej klasy piłkarze:
- pięciokrotny najlepszy piłkarz roku i czterokrotny zwycięzca Ligii Mistrzów UEFA - Leo Messi,
- znany na całym świecie brazylijski obrońca i ciągły zwycięzca Ligii Mistrzów UEFA - Marcelo,
- trzykrotny zwycięzca Ligii Mistrzów UEFA i niemiecki pomocnik - Toni Kroos,
- nagradzana amerykańska rozgrywająca i dwukrotna zwyciężczyni tytułu najlepszej piłkarki roku - Carli Lloyd,
- angielska wschodząca gwiazda i dwukrotny młodzieżowy piłkarz roku - Dele Alli.
Na wskroś całej marki Pepsi wyraźna estetyka łączy i ożywia wszystkie elementy, począwszy od limitowanej edycji opakowań z piłkarzami, przez billbordy o charakterze niemal dzieł sztuki, aż po wciągające treści cyfrowe i zapowiadającą się na wielki hit reklamę telewizyjną, która trafi na ponad 60 rynków na świecie.
Filmowa reklama telewizyjna
Związana z oficjalną współpracą marki z Ligą Mistrzów UEFA - filmowa reklama telewizyjna „Love It. Live It." zaprasza piątkę najlepszych graczy do energetyzującej, przepełnionej akcją rozgrywki z kibicami na ulicach miasta z wypełnionymi farbą piłkami. Gwiazdorski skład Pepsi na rok 2018 - Leo Messi, Marcelo, Toni Kroos, Carli Lloyd i Dele Alli - prezentuje swoje umiejętności i zwinność, manewrując między tłumami i unikając barwiących piłek zmierzających w ich stronę z wielu kierunków. Energia i zainteresowanie rosną z każdą osobą, która decyduje się żyć chwilą, dołączyć do gry i kibicować piłkarzom.
Ściany, okna i ubrania pokryte są farbą. Film jest nie tylko nieoczekiwaną reinterpretacją tego sportu, ale także zaproszeniem do gry dla wszystkich fanów. Pepsi po raz kolejny proponuje zupełnie nowy sposób przeżywania ulubionej gry dla całych rzeszy fanów. Energiczna ścieżka dźwiękowa „Light it Up (feat. Nyla & Fuse ODG) (Remix)" należy do artysty Major Lazer.
Sztuka piłki nożnej
Od niepowstrzymanej energii i królowania na boisku w wykonaniu Messiego po wytrwały styl Marcelo, każdy sportowiec ma w sobie wyjątkową cechę, którą Pepsi akcentuje w serii uderzających, czarno-białych portretów autorstwa fotografa Danny'ego Clincha.
Fotografie Clincha, które „porywają” ducha, charakter i energię każdego członka składu. są płótnem dla bardzo osobistych, artystycznych warstw stworzonych przez artystów z ojczyzn piłkarzy.
Obrazowe interpretacje historii każdego gracza stworzyli Diego Jimenez (znany jako DIYE) (Argentyna), Bicicleta Sem Freio (Brazylia), Dennis Schuster (znany jako DXTR) (Niemcy), Kim Sielbeck (USA) i Iain Macarthur (Wielka Brytania).
- Messi x Danny Clinch x DIYE: DIYE stworzył metaforę wizualną lwa, która reprezentuje Messiego na boisku i poza murawą jako przebojowego gracza i niewątpliwego króla gry z długimi tradycjami.
- Marcelo x Danny Clinch x Bicicleta: energia i wrażenia z podziwiania dzieła autorstwa tego duetu odzwierciedlają serce i duszę Marcelo, a różne elementy odpowiadają zainteresowaniom, rodzinnemu miastu i nieustającemu oddaniu gracza na rzecz rodziny i sportu.
- Kroos x Danny Clinch x DXTR: zabawne ilustracje przedstawiają Kroosa jako maestro, precyzyjnego przywódcę na boisku, który harmonizuje grę z wielką finezją.
- Lloyd x Danny Clinch x Kim Sielbeck: dwojaka natura Lloyd, opierająca się na agresywności i wytrwałości tak na boisku, jak i poza murawą, skontrastowanej z wielką pokorą, została zilustrowana przez Sielbecka przez połączenie sztywnych i naturalnych elementów tworzących dziki krajobraz złożonych emocji i głębi, a najsilniejsze emocje to chęć zwycięstwa w samym sercu.
- Dele x Danny Clinch x Iain: wykorzystując zainteresowanie Dele modą, kształty i wzory tworzą wrażenie poruszania się w kierunku piłkarza, co odzwierciedla jego nieprzewidywalną, ale mistrzowską i odważną osobowość oraz styl gry.
W ciągu roku firma Pepsi publikować będzie dodatkowe treści, które pozwolą kibicom naprawdę żyć grą. Spodziewać się można między innymi:
- osobistych rozmów z piłkarzami,
- treści od największej marki piłki nożnej i kibiców COPA90,
- dostępu do finału i rozrywki finału Ligii Mistrzów UEFA.
Dołącz do rozmowy z Pepsi i #LOVEITLIVEIT.
Więcej informacji: Nicole.Tronolone@pepsico.com
O PepsiCo
Produkty PepsiCo (NASDAQ: PEP) spożywane są ze smakiem miliard razy dziennie przez konsumentów w ponad 200 krajach i terytoriach na całym świecie. W 2016 r. firma PepsiCo osiągnęła przychód netto w wysokości około 63 miliardów dolarów ze sprzedaży uzupełniających się produktów spożywczych i napojów, włączywszy marki Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker i Tropicana. W skład portfolio produktów PepsiCo wchodzi szeroka gama smacznych przekąsek i napojów, włączywszy 22 marki, które przynoszą ponad 1 miliard dolarów przychodu każda w szacunkowej rocznej sprzedaży detalicznej.
Działaniom firmy PepsiCo przewodzi hasło „Performance with Purpose", czyli przekonanie leżące u podstaw naszej działalności, zgodnie z którym powodzenie naszej firmy jest nieodłącznie związane ze zrównoważonym rozwojem otaczającego nas świata. Jesteśmy przekonani, że ciągłe ulepszanie sprzedawanych produktów, odpowiedzialne prowadzenie działalności z naciskiem na ochronę planety i wspieranie społeczności na całym świecie są niezbędnymi elementami umożliwiającymi firmie PepsiCo prowadzenie dobrze prosperującej, globalnej firmy będącej źródłem długofalowej wartości dla społeczeństwa i udziałowców. Więcej informacji można znaleźć na stronie: www.pepsico.com.
Źródło: PepsiCo
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 06.03.2018, 13:22 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
72% festiwalowiczów dba o styl. Allegro prezentuje limitowaną kolekcję ubrań zaprojektowaną przez artystów
- Ponad 70% respondentów dba o wygląd podczas festiwali muzycznych; 37% przyznaje, że ich otoczenie również zwraca na to uwagę.
- Najczęściej styl festiwalowy opisujemy jako „wygodny” (32%), sportowy/streetwear (11%) i zgodny z trendami (10%).
- Co piąty festiwalowicz do 24 r.ż. planuje swoje stylizacje z kilkutygodniowym wyprzedzeniem. Młodzi chętnie wybierają kolorowy makijaż, styl Y2K i kupują festiwalowy merch oraz ubrania z limitowanych kolekcji.
- Z myślą o koneserach muzyki i mody Allegro stworzyło limitowaną kolekcję ubrań z braćmi Kacperczyk oraz Pauliną Przybysz. Merch trafi do sprzedaży w drugiej połowie lipca.- 09.07.2025, 14:13
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Allegro
-
Image
Kantar: Wiosna przyniosła wzrost ilości konsumentów jabłek
Sadownicy zatrzymali wieloletni trend spadku ilości konsumentów jabłek. Comiesięczny monitoring pokazuje, że coraz więcej Polaków ma na nie ochotę. Już zima 2024/2025 przyniosła wypłaszczenie wieloletniego trendu spadkowego. Porównując „styczeń do stycznia” po raz pierwszy ilość konsumentów nie spadła. Ale wiosna to już duże wzrosty ilości konsumentów jabłek. Historyczne wyniki komentują sadownicy.- 09.07.2025, 12:42
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Towarzystwo Rozwoju Sadów Karłowych
-
Image
Pierwszy od lat wzrost ilości konsumentów jabłek - Kantar Polska, wiosna 2025
Jedno jabłko dziennie? Coraz więcej Polaków ma na nie ochotę. Zima przyniosła wypłaszczenie trendu spadkowego. Porównując „styczeń do stycznia” po raz pierwszy ilość konsumentów nie spadła. Wiosna przyniosła pierwsze o 5 lat, od kiedy prowadzony jest monitoring konsumpcji, duży wzrost ilości konsumentów jabłek. Badania konsumpcji jabłek realizuje Kantar Polska. Historyczne wyniki komentują sadownicy.- 09.07.2025, 12:09
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Towarzystwo Rozwoju Sadów Karłowych
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ