Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd HubStyle S.A. ("Spółka") informuje, że wstępne skonsolidowane przychody netto ze sprzedaży, osiągnięte w lutym 2018 roku przez Grupę Kapitałową HubStyle ("GK HubStyle"), wyniosły około 1 119 tys. PLN i były niższe od przychodów osiągniętych w lutym 2017 roku o około 26%.
W segmencie sprzedaży odzieży, wstępne przychody netto ze sprzedaży w lutym 2018 roku, po uwzględnieniu zwrotów, wyniosły około 625 tys. PLN i były niższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o około 17%. Do segmentu sprzedaży odzieży zalicza się przychody netto ze sprzedaży spółek: Sugarfree Sp. z o.o. ("Sugarfree") oraz New Fashion Brand Sp. z o.o.
Z kolei w segmencie usług dla e-commerce, wstępne przychody netto ze sprzedaży w lutym 2018 roku wyniosły około 495 tys. PLN i były niższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o około 35%. Do segmentu usług dla e-commerce zalicza się przychody netto ze sprzedaży spółki Sales Intelligence S.A.
Prezentowane dane sprzedażowe są porównywalne w ujęciu rok do roku i odnoszą się do projektów kontynuowanych (zgodnie z zaktualizowaną strategią opublikowaną w Raporcie Bieżącym 6/2017 z 22 marca 2017 roku).
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 06.03.2018, 22:38 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |