Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Także w tym roku, na przedniej owiewce dwóch motocykli Yamaha YZR-M1 2018, umieszczone będzie logo marki Abarth - Skorpion - synonim wyścigów i symbol dziedzictwa licznych zwycięstw i pasji, w oparciu o które zrodził się jeden z największych fenomenów nowoczesnej motoryzacji.
Partnerstwo pomiędzy Abarthem a Yamahą opiera się na wspólnych wartościach, jak miłość do sportu, osiągi, czysta rywalizacja oraz prymat w swoich dziedzinach.
W dniu 18 marca br. w Losail rozpocznie się pierwszy z 19 etapów Mistrzostw, które zakończą się 18 listopada w hiszpańskiej Walencji.
Luca Napolitano, szef marek Fiat i Abarth na region EMEA, wyraził swoją dumę ze współpracy pomiędzy Abarthem, a zespołem Movistar Yamaha MotoGP: "To partnerstwo ma dla nas wszystkich ogromne znaczenie, które wychodzi poza zwykłą koncepcję sponsoringu. Dla Abartha i Yamahy zawody stanowią doskonałą okazję, by czerpać z doświadczenia i wykorzystywać je w produkcji seryjnej, uzyskując coraz bardziej dopracowaną mechanikę i doskonałą jakość. Ponadto, dla obu marek istotna jest praca zespołowa i pasja: wartości typowe dla sportu, ale niezwykle ważne również w codziennym życiu i pracy. Sukcesy odniesione w ostatnich latach przez zespół Movistar Yamaha MotoGP podkreślają pożyteczność tej współpracy".
Stałe poszukiwanie lepszych osiągów i innowacji technologicznych przybliża Abartha i Yamahę. Współpraca, która wykracza poza granice sportu i tory wyścigowe, dała początek niesamowitym samochodom, jak Abarth 595 Yamaha Factory Racing Edition i niezwykłemu Abarthowi 695 biposto Yamaha Factory Racing Edition, wyposażonemu w silnik o mocy 190 KM i charakteryzującemu się biało-niebieskim kolorem nadwozia. Ostatni w tej serii, Abarth 695 XSR Yamaha wyprodukowany w limitowanej edycji, ma stylowe detale, głównie wykonane z włókna węglowego, łączące go z Yamahą XSR 900 Abarth, lekkim, choć gwarantującym znakomite osiągi café racerem, pierwszym motocyklem będący rezultatem współpracy tych dwóch marek.
Rozbudowa gamy Abarth nadal trwa: jego oferta sportowych i ekskluzywnych produktów ostatnio się poszerzyła o nowego Abartha 124 GT, zaprezentowanego niedawno na Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Genewie. Abarth 124 GT to nowa seria specjalna o dwóch różnych obliczach, mogąca przekazać emocje prawdziwego roadstera, prezentując jednak styl coupé, co zawdzięcza sztywnemu dachowi (hard top) wykonanemu z włókna węglowego, lekkiemu i bezpiecznemu, co jest wyjątkowym rozwiązaniem na scenie motoryzacyjnej. Wykonany z włókna węglowego nowy hard top waży tylko 16 kg i wpływa pozytywnie na poprawę kompaktowości i sztywności skrętnej samochodu, a także gwarantuje izolację termiczną i akustyczną oraz widoczność do tyłu.
Zgodnie z tradycją marki, również Abarth 124 GT może przekształcić to, co zwykłe, w coś niezwykłego, oferując dynamikę i przyjemność jazdy samochodami zaprojektowanymi przez zespół Squadra Corse Abarth. Nowa seria specjalna wyposażona jest w mocny i niezawodny czterocylindrowy silnik turbo o pojemności 1,4 litra z technologią MultiAir, który rozwija moc 170 KM i moment obrotowy 250 Nm, jego maksymalna prędkość wynosi 232 km/h, a przyspieszenie od 0 do 100 km/h - 6,8 sekundy. Jest dostępny z manualną, sześciostopniową skrzynią biegów lub z sekwencyjną, automatyczną skrzynią biegów Esseesse. Ponadto, wyposażenie standardowe obejmuje układ wydechowy Record Monza z systemem dual mode i zaskakująco lekkie, 17-calowe felgi aluminiowe OZ: ważą około 3 kilogramów mniej niż standardowe.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 16.03.2018, 16:48 |
Źródło informacji | FCA Polska |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Polskie Linie Lotnicze LOT odebrały nowego Boeinga 737 MAX 8
- 17.05.2024, 10:22
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PLL LOT
-
Image
PARP na EKG 2024: wsparcie firm na każdym etapie rozwoju dzięki Funduszom Europejskim PAP
W ciągu 20 lat członkostwa Polski w Unii Europejskiej Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) uczestniczyła w dystrybucji środków europejskich. Agencja podpisała ponad 34 tys. umów na kwotę blisko 55 mld złotych, z czego przetransferowała środki na kwotę prawie 49 mld zł. Wykorzystując obecne Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej czy Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki, Agencja uczy przedsiębiorców m. in. zakładać firmy, ale również finansowo wspiera innowacyjne start-upy.- 17.05.2024, 09:49
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Dostawy w jeden dzień, także w soboty - ORLEN Paczka dowozi jakość
Korzystanie z automatów paczkowych stało się normą w dostawach e-commerce, a firmy z tej branży oferują już znacznie więcej niż tylko zwykłe przewiezienie przesyłki od nadawcy do odbiorcy. Konsumenci deklarują chęć odbioru zamówionych towarów jeszcze szybciej, przy użyciu maksymalnie dostępnych i intuicyjnych narzędzi. Rekordowe wyniki ORLEN Paczki wskazują, że usługa ta trafnie odpowiada na ten trend.- 17.05.2024, 09:13
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom