Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Stoisko Jeepa® zdobyło tytuł „Najlepszej przestrzeni wystawowej" na Salonie Samochodowym Genewa 2018, jednej z najsłynniejszych na świecie scen, na której marka spektakularnie zaprezentowała dwie samochodowe nowości dla regionu EMEA: nowego Jeepa® Wranglera, czwartą generację amerykańskiej ikony oraz nowego Jeepa Cherokee 2019, nową odsłonę SUV-a, który zapisał się na kartach historii swojej kategorii.
Odwiedzający mogli podziwiać stoisko Jeepa, które w porównaniu do wcześniejszych edycji zyskało odmienioną stylistykę i podwoiło swoją powierzchnię. To właśnie jego imponująca scenografia zdobyła uznanie jury Klubu Reklamy i Komunikacji w Genewie (CPG), które corocznie od 2004 roku, po dwóch dniach odwiedzania pawilonów wystawowych i drobiazgowym ocenieniu według ustalonych wytycznych, przyznaje prestiżową „Creativity Award".
Członkowie jury byli pod wrażeniem przede wszystkim mocnego efektu wizualnego stoiska, które podkreślało dwoistą naturę marki. Odwiedzających oczarowało przede wszystkim szerokie zastosowanie naturalnych materiałów, jak drewno, a także sugestywne obrazy wyświetlane na wielkich ekranach, obrazujące ducha przygody oraz możliwości off-roadowe samochodów Jeepa. „Dzika” sceneria doskonale łączyła się w całość z bardziej miejską częścią stoiska, wykonaną z kamienia i błyszczących czarnych powierzchni, gdzie swoje miejsce znajdują bardziej wyrafinowane i ekskluzywne modele marki. Obie strefy połączone zostały biegnącą przez środek szklaną drogą, podświetlaną lampami LED. Jeep nie zapomniał także o swoim pochodzeniu, o czym świadczy zaprezentowany niepokonany Willys-Overland MB z 1941 roku, powszechnie uznawany za pierwszy samochód, który dał początek legendzie amerykańskiej marki.
Należy także przypomnieć, że na nagrodzonej tytułem „Creativity Award 2018" powierzchni wystawowej Jeepa pokazano inne, ważne nowości: od Grand Cherokee Trackhawka, najmocniejszego SUV-a marki w historii, poprzez nową serię specjalną Jeepa Compassa „Night Eagle" aż do ostatnich nowości gamy Renegade`a i Grand Cherokee oraz czterech egzemplarzy Jeepa wyposażonych w akcesoria Mopar®, w tym nowego, pięciodrzwiowego Wranglera Sahara w wyjątkowo zindywidualizowanym charakterze zwiększającym jego terenowe osiągi.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 19.03.2018, 16:19 |
Źródło informacji | FCA Polska |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Mohawk Industries, Inc. Invites You to Join its First Quarter Earnings Conference Call
- 07.04.2025, 09:04
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: GlobeNewswire
-
Image
80 lat Wydawnictw Szkolnych i Pedagogicznych
- 07.04.2025, 09:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: WSiP
-
Image
Polacy nie wiedzą, ile są warte ich benefity, choć uważają je za kluczowy dodatek do pensji - raport Up Bonus
Ponad połowa pracowników w Polsce postrzega benefity pozapłacowe jako istotny element wynagrodzenia, a 36% uznaje je za formę rekompensaty niższej pensji. Jednocześnie 40% respondentów nie wie, ile naprawdę warte są świadczenia, które otrzymują od pracodawców - wynika z raportu Up Bonus „Benefity pracownicze. Trendy na 2025”.- 07.04.2025, 08:30
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Up Bonus
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ