Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Stoisko Jeepa® zdobyło tytuł „Najlepszej przestrzeni wystawowej" na Salonie Samochodowym Genewa 2018, jednej z najsłynniejszych na świecie scen, na której marka spektakularnie zaprezentowała dwie samochodowe nowości dla regionu EMEA: nowego Jeepa® Wranglera, czwartą generację amerykańskiej ikony oraz nowego Jeepa Cherokee 2019, nową odsłonę SUV-a, który zapisał się na kartach historii swojej kategorii.
Odwiedzający mogli podziwiać stoisko Jeepa, które w porównaniu do wcześniejszych edycji zyskało odmienioną stylistykę i podwoiło swoją powierzchnię. To właśnie jego imponująca scenografia zdobyła uznanie jury Klubu Reklamy i Komunikacji w Genewie (CPG), które corocznie od 2004 roku, po dwóch dniach odwiedzania pawilonów wystawowych i drobiazgowym ocenieniu według ustalonych wytycznych, przyznaje prestiżową „Creativity Award".
Członkowie jury byli pod wrażeniem przede wszystkim mocnego efektu wizualnego stoiska, które podkreślało dwoistą naturę marki. Odwiedzających oczarowało przede wszystkim szerokie zastosowanie naturalnych materiałów, jak drewno, a także sugestywne obrazy wyświetlane na wielkich ekranach, obrazujące ducha przygody oraz możliwości off-roadowe samochodów Jeepa. „Dzika” sceneria doskonale łączyła się w całość z bardziej miejską częścią stoiska, wykonaną z kamienia i błyszczących czarnych powierzchni, gdzie swoje miejsce znajdują bardziej wyrafinowane i ekskluzywne modele marki. Obie strefy połączone zostały biegnącą przez środek szklaną drogą, podświetlaną lampami LED. Jeep nie zapomniał także o swoim pochodzeniu, o czym świadczy zaprezentowany niepokonany Willys-Overland MB z 1941 roku, powszechnie uznawany za pierwszy samochód, który dał początek legendzie amerykańskiej marki.
Należy także przypomnieć, że na nagrodzonej tytułem „Creativity Award 2018" powierzchni wystawowej Jeepa pokazano inne, ważne nowości: od Grand Cherokee Trackhawka, najmocniejszego SUV-a marki w historii, poprzez nową serię specjalną Jeepa Compassa „Night Eagle" aż do ostatnich nowości gamy Renegade`a i Grand Cherokee oraz czterech egzemplarzy Jeepa wyposażonych w akcesoria Mopar®, w tym nowego, pięciodrzwiowego Wranglera Sahara w wyjątkowo zindywidualizowanym charakterze zwiększającym jego terenowe osiągi.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 19.03.2018, 16:19 |
Źródło informacji | FCA Polska |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Polskie Linie Lotnicze LOT odebrały nowego Boeinga 737 MAX 8
- 17.05.2024, 10:22
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PLL LOT
-
Image
PARP na EKG 2024: wsparcie firm na każdym etapie rozwoju dzięki Funduszom Europejskim PAP
W ciągu 20 lat członkostwa Polski w Unii Europejskiej Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) uczestniczyła w dystrybucji środków europejskich. Agencja podpisała ponad 34 tys. umów na kwotę blisko 55 mld złotych, z czego przetransferowała środki na kwotę prawie 49 mld zł. Wykorzystując obecne Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej czy Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki, Agencja uczy przedsiębiorców m. in. zakładać firmy, ale również finansowo wspiera innowacyjne start-upy.- 17.05.2024, 09:49
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Dostawy w jeden dzień, także w soboty - ORLEN Paczka dowozi jakość
Korzystanie z automatów paczkowych stało się normą w dostawach e-commerce, a firmy z tej branży oferują już znacznie więcej niż tylko zwykłe przewiezienie przesyłki od nadawcy do odbiorcy. Konsumenci deklarują chęć odbioru zamówionych towarów jeszcze szybciej, przy użyciu maksymalnie dostępnych i intuicyjnych narzędzi. Rekordowe wyniki ORLEN Paczki wskazują, że usługa ta trafnie odpowiada na ten trend.- 17.05.2024, 09:13
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom