Newsletter

HUBSTYLE SA (17/2018) Wstępne skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte przez Grupę Kapitałową HubStyle w marcu 2018 roku.

06.04.2018, 22:07aktualizacja: 06.04.2018, 22:07

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 17/2018

Zarząd HubStyle S.A. ("Spółka") informuje, że wstępne skonsolidowane przychody netto ze sprzedaży, osiągnięte w marcu 2018 roku przez Grupę Kapitałową HubStyle ("GK HubStyle"), wyniosły około 1 329 tys. PLN i były niższe od przychodów osiągniętych w marcu 2017 roku o około 26%.

W segmencie sprzedaży odzieży, wstępne przychody netto ze sprzedaży w marcu 2018 roku, po uwzględnieniu zwrotów, wyniosły około 755 tys. PLN i były niższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o około 12%. Do segmentu sprzedaży odzieży zalicza się przychody netto ze sprzedaży spółek: Sugarfree Sp. z o.o. ("Sugarfree") oraz New Fashion Brand Sp. z o.o. ("Cardio Bunny")

Z kolei w segmencie usług dla e-commerce, wstępne przychody netto ze sprzedaży w marcu 2018 roku wyniosły około 573 tys. PLN i były niższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o około 39%. Do segmentu usług dla e-commerce zalicza się przychody netto ze sprzedaży spółki Sales Intelligence S.A.

Prezentowane dane sprzedażowe są porównywalne w ujęciu rok do roku i odnoszą się do projektów kontynuowanych (zgodnie z zaktualizowaną strategią opublikowaną w Raporcie Bieżącym 6/2017 z 22 marca 2017 roku).

Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 06.04.2018, 22:07
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ