Pobierz materiał i Publikuj za darmo
PARYŻ, 10 kwietnia 2018 r. /PRNewswire/ - Renault łączy siły z produkcją „Han Solo: Gwiezdne wojny - historie”, by zapewnić klientom niezapomniane wrażenia przed premierą filmu, który zagości w kinach Wielkiej Brytanii 24 maja 2018 r.
(Zdjęcie: https://mma.prnewswire.com/media/665267/Renault_KADJAR_interior_steering_panel.jpg)
(Zdjęcie: https://mma.prnewswire.com/media/665268/Renault_KADJAR_exterior_in_Star_Wars_environment.jpg)
Od kwietnia do lipca tego roku, w ramach ogólnoeuropejskiej kampanii, zaplanowanej i realizowanej wspólnie z Lucasfilm, Disney i Publicis Conseil, Renault zaprasza wszystkich by „obrali inną drogę”. Dla francuskiego koncernu będzie to współpraca na niespotykaną dotąd skalę, realizowana w 25 europejskich krajach.
Gdy Renault łączy siły z produkcją „Han Solo: Gwiezdne wojny - historie”, wiadomo, że czeka nas przygoda. W najnowszym filmie o losach najbardziej lubianego łotra galaktyki dowiemy się, w jaki sposób alternatywna droga prowadzi Hana Solo do spotkania z potężnym Chewbaccą, przyszłym drugim pilotem. Dzięki takim cechom, jak napęd 4x4, system hamowania awaryjnego i ostrzeżenia o pojazdach znajdujących się w martwym polu, Renault KADJAR również oferuje swoim klientom możliwość wyruszenia w podróż „inną drogą”.
Przeżyj film „Han Solo: Gwiezdne wojny - historie” z Renault
Już od 9 kwietnia 2018 r. w wybranych salonach Renault* będzie można stać się częścią przygody przeżywanej przez Hana i Lando w kinowym widowisku „Han Solo: Gwiezdne wojny - historie”. Na siedem tygodni przed oficjalną premierą filmu klienci zostaną zaproszeni na seans, podczas którego zaprezentowane zostaną niepokazywane nigdzie indziej sceny z filmu. By zapewnić jeszcze większe wrażenia, materiały będą prezentowane w technologii wirtualnej rzeczywistości (VR).
Czy jesteś gotów by obrać inną drogę?
Renault nawiązało również partnerstwo z Shazam, by dać pasażerom komunikacji publicznej namiastkę doświadczenia oferowanego przez Renault i „Han Solo: Gwiezdne wojny - historie” na przystanku autobusowym. Udział w tej przygodzie jest bardzo prosty. Wystarczy zeskanować przy pomocy aplikacji Shazam reklamę zewnętrzną Renault i filmu „Han Solo: Gwiezdne wojny - historie”.
W ten sposób odtworzymy materiał, w którym możemy zapoznać się z wnętrzem Renault KADJAR, obserwując każdy aspekt pojazdu w rozszerzonej rzeczywistości, jak gdyby ten znajdował się tuż przed jego oczami. Następnie można dowiedzieć się więcej o cechach samochodu.
Doświadczenie realizowane w rozszerzonej rzeczywistości jest tylko jedną częścią w pełni zintegrowanej kampanii, która obejmuje również spot telewizyjny z udziałem Chewbaki. W celu przygotowania efektów specjalnych do wspomnianego spotu Renault nawiązało współpracę z Industrial Light & Magic, czołowym producentem efektów wizualnych, znanym z pracy przy filmach z uniwersum Star Wars.
Poza ekskluzywnymi ofertami salonów i Shazam Renault organizuje ogólnokrajowy konkurs, w którym uczestnicy będą mieli szansę wygrać różne gadżety i udział w „bezcennych” doświadczeniach. Aby wziąć udział w konkursie, należy odwiedzić najbliższy salon Renault.
Obok spotów telewizyjnych, reklam zewnętrznych i komunikatów prasowych skierowanych do ogółu społeczeństwa, większość opracowanych materiałów zostanie opublikowana na platformach cyfrowych. Treści opracowane z myślą o odbiorcach zapewnią każdemu indywidualnie dostosowane doświadczenie.
Uwagi dla redaktora:
Do niniejszej informacji dołączono dwa obrazy przedstawiające wygląd zewnętrzny oraz wnętrze Renault KADJAR. Inne obrazy w wysokiej rozdzielczości oraz reklamę telewizyjną, w której główne role grają Renault KADJAR i Chewbacca można pobrać pod adresem: https://we.tl/IEqeF8fJSz
*W salonach w następujących krajach: Wielka Brytania, Irlandia, Holandia, Portugalia, Szwajcaria, Austria, Polska, Czechy, Szwecja, Dania, Belgia
Źródło: Publicis Conseil i Renault
KONTAKT:
Emilie Seid
tel. +33 1 44 43 70 00
e-mail: emilie.seid@conseil.publicis.fr
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 11.04.2018, 13:00 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Andersen rozszerza globalną ofertę usług wyceny w 10 krajach Azji i Pacyfiku
- 22.11.2024, 09:30
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Business Wire
-
Image
BingX otwiera Strefę Innowacyjnych Rozwiązań na rynku spot, aby maksymalnie wykorzystać potencjał rynku byka
- 22.11.2024, 09:27
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Orsted: za dwa lata ruszamy z produkcją energii z morskiej farmy wiatrowej PAP
„Orsted wspólnie z PGE realizuje projekt Baltica 2. Jest to największy kiedykolwiek zrealizowany w Polsce projekt energetyki odnawialnej o mocy 1,5 GW” – mówiła Agata Staniewska-Bolesta, dyrektorka zarządzająca Orsted Offshore Polska, podczas konferencji Offshore Wind Poland 2024.- 22.11.2024, 09:19
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom