Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Słodka interpretacja popularnej pizzy to znany smakoszom z całego świata przysmak. W Polsce jej debiut miał miejsce 9 lutego, z okazji zbliżającego się Międzynarodowego Dnia Zakochanych.
"Otrzymaliśmy mnóstwo pozytywnych recenzji zarówno od miłośników pizzy, jak i czekolady, mówiące o tym, że produkt jest zaskakujący, przepyszny i wart spróbowania. Guseppe Mleczna i Biała Czekolada od Dr. Oetkera to idealne danie dla tych, którzy kochają pizzę, ale też i nie mogą żyć bez czekolady - tłumaczy Magdalena Lipińska, category marketing manager z firmy Dr. Oetker. - Pozytywna reakcja rynku skłoniła nas do wprowadzenia czekoladowej pizzy na stałe do naszego portfolio" - dodaje Magdalena Lipińska.
Na całym świecie czekoladowa pizza jest nowym trendem na rynku. Stało się tak, ponieważ produkt stanowi ciekawy sposób na szybkie i smaczne śniadanie przed wyczerpującym dniem. Pizza czekoladowa jest również idealnym pomysłem na urozmaicenie spotkania towarzyskiego czy słodki deser. Wiele osób tworzy własne kompozycje smakowe poprzez dodawanie takich produktów jak owoce czy bita śmietana. Dodatkowo, czekoladowa pizza jest również znakomita, gdy wystygnie i staje się słodką przekąskę w ciągu dnia.
Wyróżnikiem przełamującej stereotypy kompozycji jest specjalnie dobrane chrupiące ciasto, dopełnione przez krem kakaowy, białą i mleczną czekoladę oraz chrupiące ciasteczka. Połączenie jakościowych składników w pożywnym i smacznym kolażu to jedna z niewielu odsłon gatunku comfort food na polskim rynku.
Nowości dotyczące pizz Guseppe, jak i konkursy dla fanów śledzić można na fan page’u pizzy: https://www.facebook.com/PizzaGuseppe/
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 13.04.2018, 12:18 |
Źródło informacji | Dr. Oetker |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ