CrowdDragons.com to wyspecjalizowany portal crowdfundingowy, umożliwiający finansowanie projektów z branży gier komputerowych i technologii VR/AR. Inwestorom oferuje dostęp do projektów w ramach m.in. crowdfundingu udziałowego oraz przychodowego - autorskiej metody finansowania projektów. Wyróżnikami portalu jest specjalizacja branżowa, selektywne podejście do projektów oraz wykorzystanie doświadczeń twórców CrowdDragons.com z rynku kapitałowego i branży gier.
Portal CrowdDragons.com wystartował 13 kwietnia 2018 r., uruchamiając dwie kampanie - crowdfundingu udziałowego oraz crowdfundingu przychodowego, gdzie twórcy dzielą się z inwestorami przyszłymi przychodami z projektu, a nie udziałami w Spółce.
Portal powstał, żeby wypełnić lukę kapitałową między środkami, którzy młodzi twórcy gier mogą uzyskać od rodziny czy znajomych, a profesjonalnymi inwestorami giełdowymi, którzy poszukują projektów, będących na dalszym etapie rozwoju. Portal umożliwia inwestycje nie tylko inwestorom z Polski, ale także wszystkim obywatelom Unii Europejskiej.
Kampanie startowe portalu CrowdDragons.com
Fat Dog Games S.A.
Fat Dog Games S.A. postawił sobie za cel pozyskanie 600 tys. zł w zamian za 10 proc. udziałów w przyszłych przychodach ze sprzedaży sześciu powstających obecnie gier, dla których jest wydawcą. Gry zostały połączone w pakiet, ponieważ w inwestycjach tego typu ważna jest dywersyfikacja ryzyka.
W dniu inauguracji zebrano 105 tys. PLN stanowiące 18% celu kampanii.
Ovid Wors Sp. z o.o.
Drugi z projektów, studio Ovid Works chce pozyskać 0,8 mln zł w zamian za 10 proc. udziałów w spółce. Celem kampanii jest sfinansowanie dalszej produkcji gry „Metamorphosis”, niezwykłej przygody w surrealistycznym świecie widzianym z perspektywy… karalucha.
Do końca roku portal zamierza zrealizować około 20 projektów z Polski i krajów Europy Wschodniej. Twórcami platformy są specjaliści z rynku kapitałowego i branży gier komputerowych zgromadzeni wokół notowanej na rynku NewConnect spółki VARSAV VR SA.
Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.
CrowdDragons.com na nowo definiuje wymiar crowdfundingu w Europie Środkowo - Wschodniej
CrowdDragons.com to wyspecjalizowany portal crowdfundingowy, umożliwiający finansowanie projektów z branży gier komputerowych i technologii VR/AR. Inwestorom oferuje dostęp do projektów w ramach m.in. crowdfundingu udziałowego oraz przychodowego - autorskiej metody finansowania projektów. Wyróżnikami portalu jest specjalizacja branżowa, selektywne podejście do projektów oraz wykorzystanie doświadczeń twórców CrowdDragons.com z rynku kapitałowego i branży gier.
Portal CrowdDragons.com wystartował 13 kwietnia 2018 r., uruchamiając dwie kampanie - crowdfundingu udziałowego oraz crowdfundingu przychodowego, gdzie twórcy dzielą się z inwestorami przyszłymi przychodami z projektu, a nie udziałami w Spółce.
Portal powstał, żeby wypełnić lukę kapitałową między środkami, którzy młodzi twórcy gier mogą uzyskać od rodziny czy znajomych, a profesjonalnymi inwestorami giełdowymi, którzy poszukują projektów, będących na dalszym etapie rozwoju. Portal umożliwia inwestycje nie tylko inwestorom z Polski, ale także wszystkim obywatelom Unii Europejskiej.
Kampanie startowe portalu CrowdDragons.com
Fat Dog Games S.A.
Fat Dog Games S.A. postawił sobie za cel pozyskanie 600 tys. zł w zamian za 10 proc. udziałów w przyszłych przychodach ze sprzedaży sześciu powstających obecnie gier, dla których jest wydawcą. Gry zostały połączone w pakiet, ponieważ w inwestycjach tego typu ważna jest dywersyfikacja ryzyka.
Zobacz kampanię: "FAT DOG GAMES - wejdź do gry z Fat Dogiem".
W dniu inauguracji zebrano 105 tys. PLN stanowiące 18% celu kampanii.
Ovid Wors Sp. z o.o.
Drugi z projektów, studio Ovid Works chce pozyskać 0,8 mln zł w zamian za 10 proc. udziałów w spółce. Celem kampanii jest sfinansowanie dalszej produkcji gry „Metamorphosis”, niezwykłej przygody w surrealistycznym świecie widzianym z perspektywy… karalucha.
Zobacz kampanię: "OVID WORKS - specjaliści od storytellingu".
Do końca roku portal zamierza zrealizować około 20 projektów z Polski i krajów Europy Wschodniej. Twórcami platformy są specjaliści z rynku kapitałowego i branży gier komputerowych zgromadzeni wokół notowanej na rynku NewConnect spółki VARSAV VR SA.
Źródło informacji: CrowdDragons.com
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.