Pobierz materiał i Publikuj za darmo
W trakcie wydarzenia Neymar Jr. stwierdził, że "bycie globalnym ambasadorem marki TCL jest prawdziwym zaszczytem; dzielę z marką podobne wartości, na przykład nieustanne dążenie do doskonałości i dobrych wyników". Sportowiec dodał, że "fani oglądają mnie na boisku w telewizji, a ja lubię oglądać sport na telewizorze marki TCL z rodziną i znajomymi w domu dlatego wiem, że współpraca z TCL będzie świetną przygodą".
"Neymar Jr. idealnie pasuje do TCL ponieważ łączy nas sportowa pasja - skomentował Kevin Wang, starszy wiceprezes firmy TCL Corporation i główny dyrektor wykonawczy TCL Multimedia. - Wyglądamy współpracy ze sportowcem i możliwości zapewnienia klientom wciągających wrażeń z oglądania ulubionych sportów na naszych inteligentnych produktach telewizyjnych" - dodał dyrektor.
W Sao Paulo Neymar Jr. zapoznał się z dwoma najpopularniejszymi telewizorami firmy i zaprezentował nową kampanię reklamową TCL całemu światu.
Współpraca ze sportowcem jest ważnym krokiem w globalnej strategii marki TCL. Połączenie sił umożliwia marce TCL dotarcie do szerszego grona fanów sportu i rozbudowanie globalnej reputacji, jednocześnie podkreślając młody, międzynarodowy obraz marki. Współpraca wpisuje się także w coraz bardziej dynamiczny wzrost firmy TCL i jej wizję.
Firma TCL niedawno rozpoczęła międzynarodową kampanię zewnętrzną z wykorzystaniem wizerunku sportowca z motywem przewodnim „Born a Legend", w której to Neymar Jr. urodził się legendą. Początek współpracy uświetniony został wydarzeniami w kluczowych lokalizacjach na świecie. W Europie kampania zostanie szczególnie nagłośniona we Francji, Niemczech, Włoszech i w Polsce począwszy od kwietnia.
Firma TCL jest jednym z trzech globalnych producentów telewizorów LCD z udziałami rynkowymi na poziomie 10,9% w roku 2017, jak podaje firma analityczna IHS Technology, co potwierdzają dane dotyczące sprzedaży firmy.
TCL Multimedia
Firma TCL Multimedia Technology Holdings Limited (HKSE: 01070) z siedzibą w Chinach jest jednym z wiodących graczy w branży telewizorów na świecie. Firma zajmuje się badaniami i rozwojem, produkcją i dystrybucją elektroniki konsumenckiej. W ramach nowego modelu biznesowego skupiającego się na produkcie i użytkowniku firma TCL wykorzystuje strategię Double +, której celem jest uzyskanie produktów Smart + Internet i produktów połączonych z usługami. Przez te inicjatywy firma TCL dąży do uzyskania statusu międzynarodowego koncernu technologii rozrywkowej, który zapewnia zintegrowane rozwiązania rozrywki na rzecz klientów.
Facebook: TCL Europe - The Creative Life / Twitter: @TCL_Europe / Instagram: tcl_europe
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/678596/Neymar_Global_Brand_Ambassador_TCL.jpg
Źródło: TCL
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 18.04.2018, 18:21 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |