Pobierz materiał i Publikuj za darmo
W czwartek na terenie budowy zawieszono tradycyjną wiechę. Jak poinformował Jan Bartels z Zalando, ukończona została jedna z czterech części centrum logistycznego; kolejnym etapem będzie rozpoczęcie prac wykończeniowych wewnątrz budynku.
Centrum logistyczne w Głuchowie k. Łodzi jest drugą na terenie Polski – po oddanym w ubiegłym roku podobnym centrum w Gardnie koło Szczecina - wspólną inwestycją realizowaną przez firmę Goodman dla Zalando.
"Na fakt, że centrum stanie akurat w Głuchowie pod Łodzią miały wpływ liczne czynniki - m.in. położenie geograficzne w centralnej Polsce, obecność potencjalnych pracowników i rozwinięta infrastruktura znajdująca się w pobliżu autostrad A1 i A2. Kluczowe znaczenie miała także sprawna współpraca z władzami lokalnymi, regionalnymi oraz krajowymi" - zaznaczył Bartels.
Nowy obiekt Zalando będzie miał 130 tys. m kw. i będzie obsługiwany przez zewnętrznego usługodawcę logistycznego. Rozpoczęcie testów operacyjnych przewidziane jest na koniec tego roku. Zalando zapowiada, że w nowym centrum stworzy około 1 tys. nowych miejsc pracy.
Zalando to platforma modowa z siedzibą w Berlinie, która sprzedaje odzież, obuwie i akcesoria z darmową dostawą i zwrotem. Swoją ofertę dostosowuje do specyfiki każdego z 15 obsługiwanych krajów europejskich.
Adresy internetowe Zalando generują co miesiąc ok. 160 mln odsłon; w trzecim kwartale 2016 r. ponad 65 proc. pochodziło z urządzeń mobilnych, co daje prawie 19,2 mln aktywnych klientów.(PAP)
autorka: Agnieszka Grzelak-Michałowska
agm/ dym/
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 19.04.2018, 21:50 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |