Pobierz materiał i Publikuj za darmo
 
      NOWY JORK, 23 kwietnia 2018 r. /PRNewswire/ - Wiodąca marka kosmetyczna Maybelline New York z nieskrywaną przyjemnością ogłasza mianowanie Josephine Skriver na globalną ambasadorkę. Znana, międzynarodowa modelka ciesząca się oddaniem fanów wspięła się na szczyt branży dzięki długim latom poświęcenia, ciężkiej pracy i aktywności w Nowym Jorku i na całym świecie. Modelka zdobyła uznanie za działania charytatywne, otwartość i ogromne sukcesy w karierze w modelingu na wybiegach i w dużych kampaniach.
Josephine dołączy do robiącego duże wrażenie grona globalnych ambasadorek marki w świecie modelingu. Modelki przyczyniają się do nadawania charakteru marce, a jak do tej pory w gronie ambasadorek znalazły się Adriana Lima, Gigi Hadid, Herieth Paul, Jourdan Dunn, Cris Urena, I-Hua Wu, Emily DiDonato i Christy Turlington. W ramach współpracy z Maybelline New York Josephine będzie uczestniczyła w wydarzeniach związanych z marką na całym świecie.
„Dołączenie do rodziny Maybelline New York jest spełnieniem moich marzeń! Korzystam z produktów Maybelline od czasów nastoletnich - skomentowała Josephine. - Dużym wyróżnieniem jest dla mnie możliwość reprezentowania nie tylko marki Maybelline, ale także wszystkich dziewczyn, które korzystają z tych kosmetyków. One są naszą przyszłością. Są piękne i silne. To właśnie oznacza według mnie marka Maybelline. Z dumą będę reprezentować tak markę, jak i jej klientki” - dodała modelka.
Josephine dorastała w Danii, a po raz pierwszy zaproponowano jej modeling, kiedy była na wakacjach w Nowym Jorku jako nastolatka. Kilka lat później w lutym 2011 r. historia zatoczyła koło i Josephine zadebiutowała w Nowym Jorku na tygodniu mody, prezentując kolekcje marek Calvin Klein i Rag & Bone. Tego samego roku pojawiła się także na pokazach w Mediolanie i Paryżu, chodząc po wybiegu dla marek Balenciaga, Chanel, Dolce & Gabbana, Valentino, Yves Saint Laurent, a przede wszystkim, biorąc udział w zamkniętym pokazie domu mody Prada.
Po tak spektakularnym rozpoczęciu kariery Josephine występowała w kampaniach dla marek takich, jak Bulgari, Gucci, Max Mara, Michael Kors i Tom Ford. Współpracowała z najlepszymi fotografami, w tym ze Stevenem Meiselem i Mikaelem Janssonem. Pojawiła się na łamach znanych czasopism, w tym American Vogue, Vogue Italia, Vogue Germany, V, Dazed, W i Interview. W 2013 r. Josephine po raz pierwszy wzięła udział w pokazie Victoria's Secret i następnie występowała w każdym kolejnym. W 2016 r. została aniołkiem marki Victoria's Secret.
„Niesamowicie cieszymy się z tego, że Josephine dołączy do naszej rodziny Maybelline - skomentował Leonardo Chavez, globalny prezes marki w Maybelline New York. - Pomysł na współpracę z Josephine pojawił się zupełnie naturalnie, bo jest ona tak bliska naszym klientom, a przy tym doda dynamizmu i świeżości naszej grupie ambasadorek. Modelka jest uosobieniem determinacji, odwagi, energii i siły, a przy tym łączy ją coś prawdziwego z Nowym Jorkiem, to marzenie o tym, aby odnieść tu sukces” - dodał dyrektor.
Poza pracą w modelingu Josephine jest rzecznikiem praw mniejszości LGBTQ na całym świecie i współpracuje z organizacjami takimi, jak Family Equality Council i COLAGE oraz organizacją Keep A Child Alive, której praca skupia się na walce dzieci z wirusem HIV. Sama była wychowywana przez rodziców należących do mniejszości LGBTQ, dlatego też Josephine chce inspirować dzieci i przyszłe pokolenia rodzin LGBTQ przez swoją własną historię.
Josephine cieszy się z możliwości pracy z marką Maybelline New York już tej wiosny. Pojawi się w pierwszej kampanii marki podczas oficjalnego debiutu produktu Super Cushion 2-in-1 w maju 2018 r.
O Maybelline New York
Maybelline New York jest wiodącą marką kosmetyków na świecie dostępną w ponad 120 krajach. Przez połączenie technologicznie zaawansowanych składów produktów z doświadczeniem w trendach i nowojorskim charakterem marka Maybelline New York dąży do zapewnienia każdej kobiecie dostępu do innowacyjnych, przystępnych i bezproblemowych kosmetyków. Marka jest obecnie oficjalnym sponsorem makijażu na potrzeby nowojorskiego tygodnia mody i innych podobnych wydarzeń na całym świecie. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.maybelline.com.
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/679560/Maybelline_New_York_Josephine_Skriver.jpg
Logo - https://mma.prnewswire.com/media/679559/Maybelline_New_York_Logo.jpg
Źródło: Maybelline New York
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 23.04.2018, 11:29 | 
| Źródło informacji | PR Newswire | 
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. | 
Pozostałe z kategorii
- 
  
Image  Solstice Advanced Materials zakończyło proces wyodrębnienia się z Honeywell i rozpoczyna notowania na giełdzie Nasdaq- 30.10.2025, 12:21
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
 
- 
Image  OC&C: Polacy mają coraz więcej psów i kotów, rynek karmy i akcesoriów czeka dynamiczny wzrostRynek karmy i akcesoriów dla zwierząt domowych w Polsce wzrośnie w ciągu najbliższych czterech lat o jedną trzecią do niemal 13 mld złotych w 2029 roku, wynika z analiz firmy doradczej OC&C Strategy Consultants. Rozwój rynku napędza coraz większa liczba psów i kotów oraz gotowość opiekunów do kupowania produktów premium. Polska jest także jednym z liderów w Europie pod względem sprzedaży produktów dla zwierząt domowych przez internet.- 30.10.2025, 12:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: OC&C
 
- 
    
Eksperci Forum Krynica 2025: rynek gier hazardowych wymaga demonopolizacji PAPW Polsce potrzebna jest skuteczna walka z czarnym rynkiem gier hazardowych online - wskazali uczestnicy debaty „Hazard online: skuteczny czy fikcyjny monopol państwa?”, która odbyła się podczas Forum Krynica 2025. Eksperci podkreślili, że klienci kasyn online chcą urozmaicenia oferty, a do tego potrzeba demonopolizacji polskiego rynku internetowych gier hazardowych.- 30.10.2025, 11:53
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
 
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ 
   
   
   
  