Newsletter

Cisowianka oficjalną wodą Tour de Pologne - Narodowy Wyścig Niepodległości

27.04.2018, 18:30aktualizacja: 27.04.2018, 18:30

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Cisowianka
Cisowianka
Najbardziej znany na świecie polski wyścig kolarski Tour de Pologne UCI World Tour oraz najpopularniejsza marka wody mineralnej w Polsce kontynuują współpracę w roku setnej rocznicy odzyskania przez Polskę niepodległości.

Rok 2018 jest wyjątkowy zarówno dla całego kraju jak i dla samego Tour de Pologne UCI World Tour, który odbędzie się po raz 75ty a 90 lat minie od jego pierwszej edycji. Zbiega się to także z setną rocznicą odzyskania przez Polskę niepodległości. Dlatego też w tym roku Tour de Pologne organizowany będzie pod okolicznościową nazwą Tour de Pologne - Narodowy Wyścig Niepodległości.

Do świętowania obu tych ważnych rocznic dołącza się Cisowianka - główna marka rynku wód mineralnych w Polsce, która już po raz trzeci została oficjalną wodą Tour de Pologne. Aby podkreślić wyjątkowość współpracy w tym roku Cisowianka przygotowuje specjalną edycję swoich wód niegazowanych z etykietami Tour de Pologne.

„Bardzo się cieszę, że Cisowianka po raz kolejny jest oficjalną wodą Tour de Pologne. Wyścig należy do cyklu UCI World Tour, czyli kolarskiej Ligi Mistrzów i jest najważniejszą kolarską imprezą w Europie Środkowo-Wschodniej. W naszych działaniach stawiamy na jakość i profesjonalizm, bo zdajemy sobie sprawę, że dzięki współpracy z najlepszymi ranga wyścigu może ciągle rosnąć. Stąd partnerstwo z Cisowianką, która jest nie tylko firmą z wysokimi standardami, ale przede wszystkim naturalną wodą mineralną. Często ją piję, więc wiem, że kolarze ją docenią. To woda, która doskonale gasi pragnienie po solidnej dawce kolarskich aktywności, a jej właściwości mineralne pozwalają szybko uzupełnić wszystkie pierwiastki, które tracimy jadąc na rowerze” - mówi Czesław Lang, dyrektor generalny Tour de Pologne.

„Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z Lang Team w poprzednich latach i cieszymy się, że będzie ona kontynuowana. Tour de Pologne to marka sama w sobie, a my, jako długoletni lider rynku wód mineralnych w Polsce, chcemy pracować z najlepszymi - mówi Agata Berndt-Wazelin, PR Manager Marki Cisowianka. - Dodatkowo nie moglibyśmy odmówić sobie współpracy z jednym z największych w Europie wyścigów kolarskich w tak ważnym dla Tour de Pologne, jak i dla całego naszego kraju, roku - kiedy świętujemy setną rocznicę odzyskania niepodległości, a Tour obchodzi 90-te urodziny. Jesteśmy przekonani, że 2018 będzie rokiem wyjątkowym, a wszyscy zawodnicy 75. Tour de Pologne UCI World Tour, jak i w Tour de Pologne Amatorów będą ponownie zadowoleni z naszej współpracy”.

Cisowianka zadba o odpowiednie nawodnienie również podczas innych imprez rowerowych - między innymi Vienna Life Lang Team Maratony Rowerowe i Lang Team Race, a także w ramach cyklu eventów Roadshow 90 lat Tour de Pologne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 27.04.2018, 18:30
Źródło informacji Nałęczów Zdrój S.A. - Cisowianka
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ