Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Nowa wystawa w całości poświęcona gamie Jeepa® została otwarta w samym sercu Paryża. Jeep Adventure, zajmująca do połowy lata wszystkie pięć pięter MotorVillage Champs-Elysées, opowiada historię i ewolucję marki legendarnych SUV-ów i prezentuje najnowszą linię jej produktów. Po raz pierwszy cały kompleks MotorVillage został całkowicie przejęty przez Jeepa.
Gwiazdami wystawy są: nowy Jeep Wrangler, czwarta generacja najbardziej kultowego Jeepa wszech czasów, nowy Jeep Cherokee, oferujący wszystkie możliwości, z których słynie marka Jeep® oraz Jeep Grand Cherokee Trackhawk, najmocniejszy SUV Jeepa w historii. Wszystkie trzy modele są prezentowane we Francji po raz pierwszy, zaledwie dwa miesiące po premierze podczas Salonu Samochodowego w Genewie.
Odwiedzający paryską ekspozycję Jeepa znajdującą się w głębi Pól Elizejskich, będą mogli poznać bliżej całą gamę samochodów Jeep, a jednocześnie dowiedzieć się, w jaki sposób amerykańska marka zyskała swój legendarny status.
Na parterze salonu ekspozycyjnego znajdują się najnowsze modele Jeepa, a motywem przewodnim tej części wystawy jest surfingowy klimat inspirowany współpracą marki z World Surf League (WSL).
Na tle przywołującym na myśl surfingowe klimaty nowy, pięciodrzwiowy Jeep Wrangler Rubicon o żółtym nadwoziu w konfiguracji bez drzwi wygląda oszałamiająco. Kultowy model Jeepa będzie wkrótce głównym bohaterem Camp Jeep, corocznego zlotu miłośników jazdy terenowej, który odbędzie się w Austrii w dniach 13-15 lipca.
Na parterze prezentowany jest również nowy Cherokee, najlepszy samochód terenowy SUV klasy średniej, który debiutuje w Paryżu, zanim pojawi się, jeszcze w tym roku, w Salonach Dealerów Jeepa w Europie. Nowy Jeep Cherokee z eleganckim szarym nadwoziem w kolorze Crystal Granite jest prezentowany w części wystawy dedykowanej business urban, idealnie pasującej do jego wyjątkowego charakteru Premium. Naprzeciwko, na tle wiejskiego krajobrazu, można podziwiać nowego Jeepa Compassa w wersji wyposażenia Trailhawk, najbardziej terenowej odmianie w gamie.
Na pierwszym piętrze zaś, nowy Jeep Compass jest prezentowany na tle miejskim, dzięki czemu odwiedzający będą mogli lepiej docenić jego współczesny, nowoczesny wygląd.
Na poziomie -1 natomiast, model Renegade, ostatnio odświeżony dzięki nowemu wnętrzu i nowemu systemowi infotainment, jest eksponowany w scenerii górskiej, która zainspirowała model w specjalnej edycji przeznaczonej na rynek francuski o nazwie „Aspen".
Zagorzali fani marki, ale i nie tylko, szczególnie polubią drugie piętro poświęcone w całości Willysowi, pierwszemu samochodowi Jeepa i modelowi, który jest powszechnie uznawany za protoplastę legendy Jeepa.
Aby podkreślić nawiązaną ostatnio współpracę pomiędzy National Basketball League (LNB) a marką Jeep, dwa oficjalne modele Jeep®ELITE - Renegade i Compass - nazwane tak na cześć Mistrzostw Francji w Koszykówce Mężczyzn - są prezentowane na tle inspirowanym sportem.
Na koniec, w specjalnym tunelu umieszczonym na poziomie -2, prezentowany jest nowy model Wrangler Sahara (w konfiguracji trzydrzwiowej) pokonujący ekstremalną trasę off-road, obok niego w światłach współczesnej metropolii błyszczy nowy Grand Cherokee Trackhawk, najmocniejszy SUV Jeepa w historii, prezentując swoją imponującą posturę i ukrywając pod maską potężny doładowany 6,2-litrowy silnik V-8 o mocy 700 KM przy 6000 obr./min i momencie obrotowym 868 Nm przy 4800 obr./min., zapewniający przełomowe osiągi: przyspieszenie od 0 do 100 km/h zaledwie w 3,7 sekundy, maksymalną prędkość 290 km/h i drogę hamowania 100-0 km/h na dystansie 37 m. dzięki nowemu systemowi hamulcowemu Brembo.
Wystawa Jeep Adventure ma na celu zwiększenie popularności całej gamy SUV-ów marki Jeep.
Podczas wystawy w centrum uwagi znajdą się również inne modele Jeepa, w tym edycje specjalne Brooklyn (przeznaczona wyłącznie na rynek francuski) i Wrangler JK.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 07.05.2018, 12:23 |
| Źródło informacji | FCA Polska |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Monopol państwa w sektorze gier losowych sprawia, że zyski z hazardu wracają do społeczeństwa
Totalizator Sportowy w 2024 r. odprowadził do Skarbu Państwa 5 mld zł z tytułu podatków i opłat. „Z każdej złotówki, którą Polacy przeznaczą na gry liczbowe 19 groszy jest przeznaczonych na fundusze celowe, które wspierają sport, kulturę” - mówił Mariusz Rzeczkowski, dyrektor Departamentu Strategii, Innowacji i Współpracy Międzynarodowej w Totalizatorze Sportowym.- 25.11.2025, 13:38
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
China Southern Power Grid po raz pierwszy wysyła delegację na COP30, prezentując działania na rzecz zrównoważonego rozwoju i inicjatywy niskoemisyjne
CSG demonstruje swoje zaangażowanie w globalne działania na rzecz klimatu poprzez praktyczne rozwiązania niskoemisyjne.- 25.11.2025, 13:11
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Pierwsze autocysterny ORLEN Transport zasilane LNG już jeżdżą na Pomorzu
Spółka ORLEN Transport zakupiła pięć ciągników siodłowych, zasilanych skroplonym gazem ziemnym (LNG). Autocysterny, dostarczające paliwa płynne na stacje ORLEN, są testowane na trasach całego Pomorza. Ich najważniejsze cechy to niższy o 20 proc. poziom emisji CO2 i niskie koszty eksploatacji. Trzy takie pojazdy realizują dostawy w okolicach Gdańska, dwa w rejonie Szczecina.- 25.11.2025, 12:43
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: ORLEN
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ