Newsletter

Bezant osiąga wyznaczony cel przedsprzedaży w godzinę, zainteresowanie przekroczyło podaż 7,5 razy, najszybsza sprzedaż tokenów w Azji w roku 2018

08.05.2018, 11:01aktualizacja: 08.05.2018, 11:01

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Rewolucyjny start-up zamierza zwiększyć możliwości kreatorów z całego świata i uwolnić cyfrowe treści przez technologię blockchain.

SINGAPUR, 7 maja 2018 r. /PRNewswire/ - Bezant, zdecentralizowana platforma płatności i usług, która pomaga w łączeniu twórców treści, influencerów i sprzedawców online z docelowymi grupami poprzez szybkie, bezpieczne i niezawodne rozwiązania płatności ogłosiła dzisiaj, że wyznaczony przez firmę cel przedsprzedaży na poziomie 16,8 miliona dolarów został zrealizowany w około godzinę po otwarciu sprzedaży o 10:00 czasu SGT dnia 3 maja 2018 r. W chwili zamknięcia sprzedaży przedsprzedaż tokenów Bezant spotkała się z zainteresowaniem 7,5-krotnie przekraczającym dostępną pulę tokenów, osiągając łącznie wartość ponad 126 milionów dolarów. Ze względu na tak duże zainteresowanie firma Bezant dodała kolejną turę przedsprzedaży dnia 4 maja 2018 o wartości 4 milionów dolarów. Tokeny zostały wyprzedane w niespełna pięć minut.

Celem firmy Bezant jest zrewolucjonizowanie płatności i gromadzenia środków na międzynarodowe treści cyfrowe i w sektorze osobowości wpływowych. Dlatego też firma zebrała robiącą wrażenie grupę osób z dużym doświadczeniem w szeregu powiązanych branż, w tym płatności międzynarodowych, gier, treści mobilnych i kryptowalut. W zespole znaleźli się: Daesik Kim, współzałożyciel jednej z największych giełd kryptowalut na świecie Bithumb, a także byli dyrektorzy i deweloperzy z koreańskiego giganta internetowego Kakao.

Platforma Bezant była opracowywana przez 10 miesięcy i skupia się na aplikacjach mobilnych, grach i e-handlu głównie na rynkach wschodzących. Do celów platformy Bezant należy:

  • zwiększenie możliwości twórców i krzewienie kreatywności przez technologię blockchain oraz zwiększanie przychodów z treści cyfrowych przez wydajną i skalowalną platformę rozliczeń;
  • umożliwianie klientom, w tym nieposiadającym kont bankowych, dostępu i możliwości płatności za bardziej różnorodne treści cyfrowe, tym samym usuwając bariery między nabywcami a treściami;
  • wdrażanie pozytywnych zmian społecznych i gospodarczych przez zwiększanie produkcji i poziomu konsumpcji treści cyfrowych poza obwarowanymi obszarami należącymi do międzynarodowych gigantów technologicznych.

Daesik Kim, główny dyrektor ds. kryptowalut, skomentował: „Nie moglibyśmy być bardziej zadowoleni z wyników. Udało się nam osiągnąć dziewięciocyfrowy wynik z praktycznie zerowym budżetem na marketing. Chcielibyśmy podziękować społeczności za wsparcie i pokładane w nas zaufanie".

„Z dumą przewodzę sprzedaży tokenów Bezant i jest to pierwszy z wielu kroków milowych w naszym rozwoju, nad którym nieustannie pracujemy. Platforma Bezant zmieni zasady gry w branżach treści i influencerów. Nasz zespół, korzystając ze wsparcia doświadczonych w branży specjalistów, buduje dynamiczny ekosystem służący tak twórcom, jak i konsumentom” - dodał dyrektor.

Możliwości są naprawdę duże. Do roku 2018 wydatki konsumentów w sklepach aplikacji mobilnych mają przekroczyć 110 miliardów dolarów (1), a do roku 2021 sprzedaż w e-handlu ma wzrosnąć o 246,2% do poziomu 4,5 biliona dolarów (2). Wraz z rosnącymi wydatkami konsumentów na treści cyfrowe platforma Bezant ułatwi dostęp do treści i zmieni strukturę dystrybucji treści w celu umożliwienia pochwycenia możliwości na rynku zdominowanym przez gigantów.

1. https://www.appannie.com/en/insights/market-data/2018-app-predictions-app-store-revenues-will-hit-new-heights/

2. https://www.statista.com/statistics/379046/worldwide-retail-e-commerce-sales

O Bezant

Bezant to zdecentralizowana platforma płatności i usług, która pomaga w łączeniu twórców treści, influencerów i sprzedawców online z docelowymi grupami poprzez szybkie, bezpieczne i niezawodne rozwiązania płatności. Wykorzystując technologię blockchain, platforma Bezant daje twórcom możliwości dostarczania oryginalnych treści cyfrowych na potrzeby konsumentów na całym świecie w łatwy sposób. Tym samym jest źródłem monetyzacji treści bez konieczności polegania na tradycyjnych bankach z wszystkimi związanymi niedogodnościami, a także pozwala na uniknięcie sztucznie zawyżonych opłat panujących w dominujących sklepach z aplikacjami. Platforma wdraża także pozytywne zmiany społeczne i gospodarcze przez zwiększanie produkcji i poziomu konsumpcji treści cyfrowych poza obwarowanymi obszarami należącymi do międzynarodowych gigantów technologicznych.

Więcej informacji można znaleźć na stronie bezant.io lub w serwisach TwitterTelegram.

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/687554/Bezant_Logo.jpg

Źródło: Bezant

KONTAKT:

The Hoffman Agency

tel. +852-2231-8116

e-mail: BezantHK@hoffman.com

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 08.05.2018, 11:01
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ