Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Purchase, Nowy Jork, 8 maja 2018 r. /PRNewswire/ - #LOVEITLIVEIT - Organizacja UEFA i Pepsi® ogłosiły, że Dua Lipa wystąpi w trakcie ceremonii otwarcia Finału Ligii Mistrzów UEFA 2018 prowadzonego przez Pepsi. Wielokrotnie nagradzana piosenkarka znana z hitu „New Rules" zaśpiewa na boisku i wesprze fanów z całego świata w wyrażaniu miłości do piłki nożnej. Artystka podgrzeje atmosferę oczekiwania w ostatnich minutach przed rozpoczęciem cieszącego się największym zainteresowaniem wśród obserwatorów corocznego wydarzenia sportowego, które będzie miało miejsce w Kijowie na Ukrainie w sobotę 26 maja.
W trzecim roku wyczekiwanej, prowadzonej przez Pepsi ceremonii otwarcia Finału Ligii Mistrzów UEFA Dua Lipa wystąpi na globalnej scenie, łącząc świat muzyki, rozrywki i sportu i zapewni fanom niezapomniane wrażenia tak na stadionie, jak i w domach przed telewizorami. Artystka Dua Lipa, która ma na swoim koncie tytuł najmłodszej solistki z miliardem wyświetleń teledysku w serwisie YouTube i jest obecnie najczęściej odtwarzaną strumieniowo artystką w serwisie Spotify wykona w trakcie ceremonii hity z najnowszego albumu, w tym „IDGAF" i „New Rules". Album międzynarodowej gwiazdy zdobył pozycję platynowego krążka w 18 krajach i sprzedał się w 2,2 milionach egzemplarzy i 17 milionach singli na całym świecie.
"To wielki zaszczyt, że UEFA i Pepsi zaprosiły mnie do wystąpienia na trakcie ceremonii otwarcia Finału Ligii Mistrzów UEFA. Taka szansa trafia się tylko raz w życiu. Nie mogę doczekać się stanięcia przed fanami i przyłączenia się do tak wyjątkowego wydarzenia. Planuję niezapomniany koncert" - skomentowała Dua Lipa.
Tegoroczny finał odbędzie się na Stadionie Olimpijskim NSC w Kijowie w sobotę, 26 maja, a transmitowany będzie w 220 krajach i terytoriach na świecie.
„Jako marka z tradycjami związanymi tak z muzyką, jak i ze sportem Pepsi uświetnia pasję i zamiłowanie fanów i pozwala im przeżywać grę w zupełnie nowe sposoby. Wystąpienie jednej z najpopularniejszych gwiazd sceny muzycznej na jednym z największych wydarzeń sportowych jest jednym z nich - skomentowała Natalia Filippociants, starsza dyrektor ds. marketingu w oddziale Global Pepsi Trademark, Global Beverage Group, PepsiCo. - Dua Lipa jest fenomenalną artystką i bardzo cieszymy się z tego, że to właśnie ona rozgrzeje fanów przed tak ekscytującym wydarzeniem w historii gry, którą wszyscy kochamy i dla której żyjemy” - dodała dyrektor.
Poza ciągłym sponsorowaniem Ligii Mistrzów UEFA przez PepsiCo, marka Pepsi rozpoczęła globalną kampanię „LOVE IT. LIVE IT. FOOTBALL.", w ramach której pojawiają się światowej klasy piłkarze: Leo Messi, Marcelo, Toni Kroos, Carli Lloyd i Dele Alli. Globalna kampania łączy sztukę i sport, aby tchnąć życie w tę piękną grę na boisku i poza murawą. Kampania obejmuje między innymi dynamiczną, nową, międzynarodową reklamę telewizyjną i spersonalizowane opakowania ozdobione przez artystów z ojczyzn graczy.
„Bardzo cieszymy się ze współpracy z partnerem Pepsi w ramach ceremonii otwarcia Finału Ligii Mistrzów UEFA 2018 już trzeci rok z rzędu. Pepsi jest synonimem łączenia muzyki, rozrywki i sportu, a tegoroczne wydarzenie będzie naprawdę niezapomniane. Z przyjemnością powitamy Duę Lipę w Kijowie. Jej energia zapewni fanom wspaniały poziom rozrywki tuż przed rozpoczęciem ostatecznej rozgrywki piłkarskiej w Europie” - skomentował Guy-Laurent Epstein, dyrektor marketingu w UEFA Events SA.
Więcej informacji można znaleźć na stronie https://www.facebook.com/ChampionsLeague i na oficjalnych stronach Pepsi w serwisie Facebook na całym świecie. Dołącz do rozmowy pod #LOVEITLIVEIT.
PepsiCo
Produkty PepsiCo spożywane są ze smakiem ponad miliard razy dziennie przez konsumentów w ponad 200 krajach i terytoriach na całym świecie. W 2017 r. firma PepsiCo osiągnęła przychód netto w wysokości ponad 63 miliardów dolarów ze sprzedaży uzupełniających się produktów spożywczych i napojów, włączywszy marki Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker i Tropicana. W skład portfolio produktów PepsiCo wchodzi szeroka gama smacznych przekąsek i napojów, włączywszy 22 marki, które przynoszą ponad 1 miliard dolarów przychodu każda w szacunkowej rocznej sprzedaży detalicznej.
Działaniom firmy PepsiCo przewodzi hasło „Performance with Purpose", czyli przekonanie leżące u podstaw naszej działalności, zgodnie z którym powodzenie naszej firmy jest nieodłącznie związane ze zrównoważonym rozwojem otaczającego nas świata. Jesteśmy przekonani, że ciągłe ulepszanie sprzedawanych produktów, odpowiedzialne prowadzenie działalności z naciskiem na ochronę planety i wspieranie społeczności na całym świecie są niezbędnymi elementami umożliwiającymi firmie PepsiCo prowadzenie dobrze prosperującej, globalnej firmy będącej źródłem długofalowej wartości dla społeczeństwa i udziałowców. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.pepsico.com.
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/686556/PepsiCo_UEFA_Opening_Ceremony.jpg
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/686555/PepsiCo_Dua_Lipa.jpg
Źródło: PepsiCo
KONTAKT:
e-mail: Nicole.Tronolone@pepsico.com
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 08.05.2018, 14:28 |
| Źródło informacji | PR Newswire |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Birsztany opublikowały katalog workation, ukazując najlepsze miejsca do pracy zdalnej i wypoczynku
Centrum Informacji Turystycznej w Birsztanach przygotowało specjalny katalog ofert pracy dla osób, które pracują zdalnie i chcą połączyć pracę z wypoczynkiem w kurorcie. Katalog przygotowany w języku polskim pozwoli polskim firmom i specjalistom odkryć Birsztany jako bliskie i inspirujące miejsce do pracy zdalnej.- 28.11.2025, 18:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Centrum Informacji Turystycznej w Birsztanach
-
Image
Badanie słuchu za pomocą telefonu? Prof. Henryk Skarżyński przedstawił bezpłatną aplikację
Podczas VII Kongresu „Zdrowie Polaków” w Światowym Centrum Słuchu, prof. Henryk Skarżyński ogłosił premierę aplikacji H.EAR BOX mobile. To nowoczesne narzędzie umożliwiające wstępną diagnostykę oraz regularne monitorowanie słuchu przy użyciu smartfona, bez konieczności posiadania słuchawek.- 28.11.2025, 12:43
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Światowe Centrum Słuchu
-
Image
Raport HEAL: chemikalia niszczą zdrowie mężczyzn
Chemikalia niszczą zdrowie mężczyzn, a w Polsce znacząco przyczyniają się do zachorowań na raka prostaty i jądra oraz niepłodności. Najnowszy raport naukowy Health and Environment Alliance (HEAL) wiąże to z ekspozycją na działanie substancji endokrynnie czynnych (EDC), tzw. wiecznych chemikaliów (PFAS), metali ciężkich, pestycydów i mikroplastiku.- 28.11.2025, 09:55
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Health and Environment Alliance (HEAL)
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ