Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd Redan S.A. informuje, iż:
Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w kwietniu 2018 r. wyniosła ok. 50 mln co oznacza spadek o 3% w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego. W ujęciu narastającym sprzedaż Grupy Kapitałowej Redan wyniosła ok. 171 mln zł i była niższa o ok. 1% w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego.
Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec kwietnia 2018 wyniosła 142,2 tys. m2, co oznacza spadek o ok. 2% w odniesieniu do kwietnia 2017.
Segment dyskontowy
W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w kwietniu 2018 r. wyniósł ok. 32 mln zł, co oznacza wzrost o 6% w porównaniu do kwietnia roku poprzedniego. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła ok. 105 mln zł i była wyższa o ok. 3% w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego.
Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklep internetowy www.txm.pl w kwietniu 2018 wyniosły ok. 0,6 mln zł co oznacza wzrost o 7% w stosunku do kwietnia 2017 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż dyskontowego sklepu internetowego wyniosła ok. 2,5 mln zł i była wyższa o ok. 3% w porównaniu do sprzedaży w tożsamym okresie roku poprzedniego.
Sieć TXM na koniec kwietnia składała się z 398 sklepów własnych o łącznej powierzchni 105,9 tys. m2, która była o 0,3% wyższa niż na koniec kwietnia 2017.
Segment modowy
Na rynku modowym sprzedaż towarów w kwietniu 2018 r. wyniosła ok. 18 mln zł i była niższa o ok. 16% porównując do kwietnia poprzedniego roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora modowego wyniosła ok. 66 mln zł i była ok. 6% niższa niż w analogicznym okresie poprzedniego roku.
Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklepy internetowe marki Top Secret w Polsce oraz na Ukrainie w kwietniu 2018 wyniosły 2,2 mln zł co oznacza spadek o 19% w stosunku do kwietnia 2017 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sklepów internetowych Top Secret wyniosła 10,7 mln zł i była 4% wyższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego.
Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec kwietnia 2018 wyniosła 36,3 tys. m2, tj. była na poziomie o 7% niższym niż w tym samym momencie 2017 r.
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 09.05.2018, 09:17 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |