Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Wczoraj wieczorem, w pięknej scenerii Stadionu Olimpijskiego w Rzymie, Juventus zdobył trzynasty, a czwarty z rzędu Puchar Włoch - TIM Cup.
Rekordowe osiągnięcie, przypadło w udziale piłkarzom w biało-czarnych koszulkach, którym towarzyszyła marka Jeep®. To dwie supermarki, które razem i każda z osobna, stanowią siłę, autentyczność, pasję, dążenie do pokonania wszelkich przeszkód, a od sześciu sezonów są synonimem sukcesu i ciągłego pokonywania granic.
Jest to krok w stronę jeszcze bardziej ambitnego celu: zdobycia siódmego Mistrzostwa Włoch z rzędu, do którego brakuje właściwie tylko arytmetycznej pewności, zważywszy na przewagę punktową nad pozostałymi drużynami. W ten sposób Biało-Czarni potwierdziliby bezdyskusyjnie prymat w skali całych Włoch, z czterema tytułami Mistrza i czterema Pucharami od sezonu 2014-2015 do teraz. Przewaga „4x4”, która przywołuje na myśl legendarne możliwości off-roadowe „4x4” Jeepa, zbudowana na intuicji i innowacyjności, dzięki którym gama SUV-ów marki była od zawsze najbardziej nagradzaną w historii.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 10.05.2018, 17:17 |
| Źródło informacji | FCA Polska |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Od plantacji na salony: jagodowe przetwory wśród laureatów „Złotych Innowacji 2025”
W Teatrze Kamienica w Warszawie ogłoszono wyniki konkursu „Złote Innowacje FMCG & Retail 2025” - jednego z najważniejszych wydarzeń branży spożywczej i handlu detalicznego w Polsce. W tegorocznej edycji polskie przetwory z owoców jagodowych zdobyły złoto i dwa wyróżnienia.- 06.11.2025, 12:56
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw
-
Image
Inkluzywna higiena tematem europejskiej debaty marki Tork
Wyniki badania Tork wykazały, że tylko jedna na pięć toalet w miejscach publicznych spełnia oczekiwania dotyczące higieny i czystości. Ponadto aż 52% osób podejmuje działania po negatywnych doświadczeniach z wizyty w łazience o dużym natężeniu ruchu - skraca pobyt w obiekcie, wystawia niepochlebne opinie - co bezpośrednio wpływa na przychody i wizerunek danej firmy.- 06.11.2025, 08:30
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Tork
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ