Newsletter

Zdrowie i styl życia

Jeep świętuje trzynasty Puchar Włoch Juventusu

10.05.2018, 17:17aktualizacja: 10.05.2018, 17:17

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Marka Jeep® świętuje zwycięstwo Juventusu w Pucharze Włoch – TIM Cup (1)
Marka Jeep® świętuje zwycięstwo Juventusu w Pucharze Włoch – TIM Cup (1)
Na Stadionie Olimpijskim w Rzymie drużyna Bianconeri zdobyła pierwsze trofeum sezonu: Puchar Włoch - TIM Cup, wywalczony czwarty raz z rzędu. Jest to absolutny rekord w skali całych Włoch, świętowany wraz z marką Jeep®, połączonych sił, który celem jest stawianie czoła i pokonywanie wszelkich przeszkód.

Wczoraj wieczorem, w pięknej scenerii Stadionu Olimpijskiego w Rzymie, Juventus zdobył trzynasty, a czwarty z rzędu Puchar Włoch - TIM Cup.

Rekordowe osiągnięcie, przypadło w udziale piłkarzom w biało-czarnych koszulkach, którym towarzyszyła marka Jeep®. To dwie supermarki, które razem i każda z osobna, stanowią siłę, autentyczność, pasję, dążenie do pokonania wszelkich przeszkód, a od sześciu sezonów są synonimem sukcesu i ciągłego pokonywania granic.

Jest to krok w stronę jeszcze bardziej ambitnego celu: zdobycia siódmego Mistrzostwa Włoch z rzędu, do którego brakuje właściwie tylko arytmetycznej pewności, zważywszy na przewagę punktową nad pozostałymi drużynami. W ten sposób Biało-Czarni potwierdziliby bezdyskusyjnie prymat w skali całych Włoch, z czterema tytułami Mistrza i czterema Pucharami od sezonu 2014-2015 do teraz. Przewaga „4x4”, która przywołuje na myśl legendarne możliwości off-roadowe „4x4” Jeepa, zbudowana na intuicji i innowacyjności, dzięki którym gama SUV-ów marki była od zawsze najbardziej nagradzaną w historii.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 10.05.2018, 17:17
Źródło informacji FCA Polska
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ