Newsletter

Wyjątkowa oferta lojalnościowa dla klientów marek Grupy FCA

14.05.2018, 12:22aktualizacja: 14.05.2018, 12:22

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Dealerzy marek Grupy FCA: Fiat, Alfa Romeo, Jeep oraz Abarth zapraszają klientów do skorzystania ze specjalnej oferty lojalnościowej. Wyprzedaż obejmuje modele Fiata, Abartha, Alfy Romeo i Jeepa w cenach niższych nawet o przeszło 60 000 złotych od cen cennikowych. Ponadto, każdy klient, który okaże dowód zakupu auta jednej z marek Grupy FCA, przy zakupie nowego samochodu otrzyma dodatkową korzyść w postaci rozszerzonej gwarancji Maximum Care. Akcja lojalnościowa jest ograniczona czasowo i kończy się w dniu 26 maja 2018 r.

Doceniając wierność klientów, dealerzy marek Abarth, Alfa Romeo, Fiat oraz Jeep przygotowali specjalną ofertę lojalnościową, która łączy dwie korzyści. Pierwszą z nich jest wyprzedażowa cena na samochody wyprodukowane w 2017 roku i dostępne "od ręki" w salonach na terenie Polski. Przy wymianie samochodu na nowy, do dnia 26 maja br. klienci mają szansę poczynić znaczne oszczędności w budżetach domowych, zależnie od marki, modelu i wersji, nawet do 64 500 zł. W przypadku Abartha poziom zniżek wynosi od 13 300 zł za Abartha 500 do nawet 42 500 zł za sportowy kabriolet 124 spider. W gamie Alfy Romeo klienci zaoszczędzą od minimum 3 900 zł za podstawową Giulię do imponującej kwoty 64 500 zł przy zakupie topowej wersji tego modelu. Rabaty na nową Giuliettę wynoszą od 11 000 do 29 000 zł, na MiTo od 12 200 zł do 21 100 zł, a na pierwszy SUV w ofercie marki, Stelvio, od 4 500 aż do 51 300 zł.

Klienci decydujący się na markę Fiat zaoszczędzą minimum 1 400 zł w przypadku podstawowej wersji Pandy do maksymalnie 21 500 zł przy zakupie 124 Spider. Dla przykładu gwarantowany do 26 maja br. rabat na Fiata 500 z rocznika 2017 wyniesie między 6 300 zł a 9 800 zł, a na modnego crossovera 500X od 4 200 zł do 20 500 zł. Ceny rodziny bestsellerowego Fiata Tipo spadły od 3 200 zł w przypadku nowoczesnej wersji Sedan do nawet 10 900 zł dla rodzinnego Station Wagon.

Wyprzedaż objęła również gamę Jeepa, w której zdecydowani na zakup klienci mogą zaoszczędzić od 6 600 zł w przypadku najmniejszego w portfolio Renegade`a aż do 45 300 zł przy nabyciu topowego Grand Cherokee. Nowy Compass, który podbił serca klientów w Polsce, kosztuje teraz od 9 900 zł do 31 100 zł mniej.

Drugą korzyścią przygotowaną dla wiernych klientów jest rozszerzona gwarancja Maximum Care na nowo nabywany samochód, dostępna w wariantach: 3 lata / 90 000 km dla marek Alfa Romeo i Jeep oraz 4 lata / 120 000 km dla samochodów Fiat i Abarth. W celu skorzystania z oferty lojalnościowej wystarczy okazać w Salonie dowód zakupu samochodu jednej z marek należących do Grupy FCA: Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Fiat Professional, Jeep, a także Chrysler, Dodge i Lancia, z datą nie wcześniejszą niż 1 stycznia 2000 roku. Co ciekawe, oferta będzie obowiązywała również w przypadku przedstawienia dokumentu dla członka najbliższej rodziny.

Pragniemy docenić i wynagrodzić przywiązanie klientów do naszych marek, ale jednocześnie umożliwić im zmianę marki lub modelu na inną z Grupy FCA, zachowując przywileje promocji lojalnościowej tj. najwyższe rabaty połączone z wydłużoną do 3- lub 4 lat gwarancją na samochód. W końcu żaden inny koncern motoryzacyjny nie ma aż tak rozbudowanej grupy niezależnych silnych, acz tak różniących się od siebie marek, jak Grupa Fiat Chrysler Automobiles. Zachęcamy, zatem, by nasi klienci kontynuowali swoja podróż motoryzacyjna, poznając kolejne marki naszego Koncernu i skorzystali z naszej oferty dostępnej wyłącznie dla nich - podsumował ofertę Rafał Grzanecki, dyrektor marketingu FCA Poland.

Oferta lojalnościowa obowiązuje do 26 maja 2018 roku. Szczegóły są dostępne u autoryzowanych dealerów i na stronach marek.

Lista samochodów dostępnych „od ręki” w promocji lojalnościowej znajduje się na stronach:

- stock.fiat.pl

- stock.alfaromeo.pl

- stock.jeep.pl

- stock.abarth.pl

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 14.05.2018, 12:22
Źródło informacji FCA Polska
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ