Newsletter

Jeep i Juventus wspólnie pod włoską flagą świętują zwycięstwo 2017-2018

15.05.2018, 13:41aktualizacja: 15.05.2018, 13:41

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Jeep Juventus fot. 2
Jeep Juventus fot. 2
• Drużyna Bianconeri pobija swój własny rekord, zdobywając siódmy raz z rzędu tytuł Mistrza Włoch. • „Siedem" to wyjątkowa liczba, która przywołuje na myśl legendarny, siedmioszczelinowy grill, element charakterystyczny dla marki Jeep. • Mistrzostwo w zaledwie kilka dni po zdobyciu Pucharu Włoch.

Siódmy raz z rzędu Juventus zdobył Mistrzostwo Włoch w piłce nożnej Serii A TIM 2017-2018. Jest to nowy rekord w narodowej, włoskiej historii tej dyscypliny sportu. Drużyna Biało-Czarnych ponownie pokonała swoje granice, prezentując w ten sposób swoje podobieństwo do marki Jeep, która w charakterze oficjalnego sponsora towarzyszy piłkarzom w paśmie sukcesów już od sezonu 2012-2013. To dwie marki, które razem stanowią siłę, autentyczność, pasję i dążenie do pokonania wszelkich przeszkód.

Liczba siedem od zawsze związana była z historią Jeepa. Już w 1945 roku, CJ-2A, pierwszy Jeep zaprojektowany do użytku cywilnego charakteryzował się siedmioszczelinowym grillem i element ten stał się w miarę upływu czasu jednym z najbardziej rozpoznawalnych i kultowych symboli marki.

Scenerią tego sportowego wydarzenia był ponownie Stadion Olimpijski w Rzymie, na którym w ostatnią środę drużyna Bianconeri zdobyła trzynasty, a czwarty z rzędu Puchar Włoch.

Czwarty sezon z rzędu Juventus z logo Jeepa na koszulkach zawodników, odniósł podwójne zwycięstwo, zdobywając Mistrzostwo i Puchar Włoch. Kolejno, cztery Mistrzostwa i cztery Puchary: to rekord w stylu 4x4, autentycznym stylu Jeepa.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 15.05.2018, 13:41
Źródło informacji FCA Polska
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ