Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Nowe modele Black Hawk to G-Master GB2530HSU-B1 o przekątnej ekranu 24,5 cala i G-Master GB2730HSU-B1 (27 cali). Oba oferują czas reakcji wynoszący 1ms i częstotliwość odświeżania ekranu 75Hz. Model Red Eagle G-Master GB2560HSU-B1 to 24,5-calowy ekran, który charakteryzuje się równie niskim czasem reakcji, ale częstotliwość odświeżania w jego przypadku wynosi 144Hz. Wszystkie modele wspierają technologię FreeSync i stoją na solidnej stopce, pozwalającej na, dzięki możliwości regulacji wysokości i funkcji Pivot, wygodne dostosowanie ustawienie ekranu do swoich preferencji. O najwyższy komfort użytkowania, zadbano również poprzez funkcję ograniczenia emisji przez panel najbardziej męczącego wzrok niebieskiego światła. To duży atut, szczególnie dla spędzających przed monitorami długie godziny graczy.
„W samej Polsce tylko w zeszłym roku sprzedaliśmy ponad 25 tysięcy monitorów G-Master #monitors4gamers. Seria sprzedaje się równie dobrze w całej Europie, co stanowi niezaprzeczalny dowód, że G-Masterzy zdecydowanie podbili serca graczy. Dlatego cieszymy się ogromnie, że wraz z wprowadzeniem dwóch nowych modeli z klanu Black Hawk oraz jednego z klanu Red Eagle, które jako pierwsze noszą nowe logo G-Master, możemy zaprosić naszych fanów do wzięcia udziału w wyjątkowym konkursie, w którym do wygrania jest ponad 100 nagród, w tym 10 najnowszych monitorów iiyama G-Master #monitors4gamers” - mówi Mariusz Kuczyński, dyrektor generalny iiyama w Polsce.
Zmiana logotypu G-Master #monitors4gamers podyktowana jest dodaniem znaku graficznego wspólnego dla wszystkich monitorów z serii. To symboliczne zaakcentowanie faktu, że wszystkie one walczą pod jedną flagą - flagą iiyama. Konkurs, który towarzyszy wprowadzeniu nowego logo i nowych modeli rozpoczął się 14 maja i potrwa cztery tygodnie. Uczestnicy będą mieli przed sobą dwa zadania. Pierwsze, opcjonalne zadanie polega na złamaniu kodu binarnego podanego na stronie konkursowej https://gmaster.iiyama.com/pl. Zadanie nr 2 jest obowiązkowe i polega na kreatywnym wyzwaniu, którym jest pokazanie jak „G-Masterzy świętują zwycięstwo”. Odpowiedź na to zadanie może mieć formę tekstową lub graficzną - grafika/zdjęcie/film. Zależnie od liczby ukończonych zadań uczestnicy mają szansę wygrać nagrody - główne lub pocieszenia. Fani powalczą o 5 nowych monitorów G-Master GB2530HSU-B1 Black Hawk oraz 5 modeli G-Master GB2560HSU-B1 Red Eagle, a także o akcesoria związane z serią G-Master - bluzy, czapeczki, koszulki i podkładki gamingowe.
Więcej informacji na temat konkursu znajduje się na stronie https://gmaster.iiyama.com.
O marce iiyama
Mająca siedzibę w Japonii, iiyama jest wiodącym producentem monitorów na skalę międzynarodową. Oferuje szeroką gamę monitorów biurkowych, dla graczy, ekranów dotykowych oraz wyświetlaczy wielkoformatowych.
Linia iiyama G-MASTER #monitors4gamers jest podzielona na cztery klany. Aby dołączyć do zawodowców, wybierz jeden z modeli Red Eagle™, oferujący czas reakcji 1 ms i częstotliwość odświeżania ekranu 144 Hz. Jeśli chcesz po prostu z satysfakcją wejść do gry, zdecyduj się na model Black Hawk™, cechujący się częstotliwością odświeżania ekranu na poziomie 75 Hz. Monitor z klanu Silver Crow™ o rozdzielczości WQHD (z wartościami odpowiednio - 1 ms i 75Hz) to odkrycie nowego wymiaru gamingu. A dostępny w dwóch wersjach model Gold Phoenix™ - z 28-calowym wyświetlaczem o rozdzielczości 4K i 32-calowym z zakrzywionym ekranem, pozwoli Ci się zanurzyć w rozgrywce jak nigdy dotąd. Wszystkie monitory z serii G-Master #monitors4gamers wspierają technologię FreeSync™, zapewniając płynny i ostry obraz. Tak aby gracze mogli w pełni wykorzystać drzemiący w nich samych potencjał.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 15.05.2018, 17:39 |
| Źródło informacji | iiyama Polska |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Wymarzony urlop na Krecie z PLL LOT. Bezpośrednie połączenie z Warszawy do Heraklionu już w sprzedaży
• Polskie Linie Lotnicze LOT uruchamiają sprzedaż biletów na połączenia między Warszawą a Heraklionem.
• Inauguracyjny rejs odbędzie się 30 maja 2026 r., a operacje na trasie WAW-HER-WAW będą realizowane w sezonie letnim 2026.
• Narodowy przewoźnik zaprosi pasażerów na swoje pokłady 3 razy w tygodniu - w poniedziałki, piątki i soboty.- 27.11.2025, 15:54
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PLL LOT
-
Image
Modon Holding ogłasza strategiczną inwestycję w Wellington Lifestyle Partners, rozszerzając globalny portfel luksusowych przedsięwzięć deweloperskich w sektorze lifestyle'u
• Modon dołącza do konsorcjum inwestorów w celu wzbogacenia terenów Wellington International przeznaczonych na pokazy jeździeckie oraz rozwoju ultraluksusowego ośrodka łączącego lokale mieszkalne, hotelowo-gastronomiczne oraz sportowe w Wellington w hrabstwie Palm Beach na Florydzie.
• Decyzja wzmacnia pozycję Modon na arenie międzynarodowej i umożliwia wymianę wiedzy w dziedzinie mieszanych, hotelowo-gastronomicznych i lifestyle'owych przedsięwzięć deweloperskich realizowanych na dużą skalę.- 27.11.2025, 08:56
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Business Wire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ