Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Pierwsze spotkanie odbyło się 5 maja w Austrii, a program spotkań przewiduje następne aż do końca września. Wszystko po to, by poczuć i zachłysnąć się światem Abartha, spotkać w gronie pasjonatów, „pościgać” swoim Abarthem na torze i przetestować nowości Abartha, a wszystko to pod hasłem „Let's Play Again!", będącym manifestem społeczności Abartha, co można zobaczyć tutaj link. Bilety w przedsprzedaży można kupić na stronie www.abarthday.com.
Tegoroczna trasa zapowiada się jeszcze bardziej ekscytująco niż ta z zeszłego roku - 100 000 członków Scorpionship, którzy już w zeszłym roku odwiedzili Abarth Days 2017, ponownie spotka się w kolejnych etapach nowej edycji trasy 2018, by przeżyć dzień pod hasłem rozrywki i adrenaliny.
Bezdyskusyjnymi gwiazdami zlotu będą samochody z logo Skorpiona, te aktualne i te starsze, które będą gotowe do testów drogowych zarówno na torze, jak i na drogach w pobliżu autodromów, a światła reflektorów skierowane będą na Abartha 595 i Abartha 124 spider oraz na niezwykle cenne egzemplarze zabytkowe produkowane od 1949 roku.
Na każdym torze będą ustawione specjalne stoiska z eskpozycją akcesoriów aktualnej gamy Abartha oraz fantastyczne zabytkowe samochody wyścigowe, które zapisały się w historii motoryzacji, dzięki geniuszowi Karla Abartha, którego pasją były wyścigi i ciągła praca, by uzyskać jak najlepsze osiągi również samochodów z seryjnej produkcji. Jego celem było przekształcenie normalnych samochodów w coś wyjątkowego. Oczywiście wiele miejsca poświęcone również będzie oficjalnym Klubom Abartha (40 w całej Europie), które będą miały swoje stanowiska przyjęć dla członków, ale będą także idealnym miejscem do spotkań i opowieści o swojej działalności osobom jeszcze niezrzeszonym.
Na każdym torze wyścigowym w tzw. strefie rozrywki, przygotowanej dla fanów Abartha w każdym wieku, można będzie wziąć udział w wielu atrakcjach zaplanowanych na czas trwania imprezy. Jedną z najbardziej emocjonujących będzie możliwość wcielenia się w rolę pilota, spełniającego kluczowe zadanie podczas wyścigów, można będzie usiąść na jego miejscu i w towarzystwie zawodowego kierowcy przetestować osiągi niezwykłego Abartha 124 rally. Ponadto, wszyscy, którzy przyjadą na zlot swoim Abarthem, będą go mogli przetestować na torze, kupując wcześniej na stronie odpowiedni bilet.
Wreszcie, na wszystkich etapach europejskiej trasy będzie obecny Mopar® - oficjalny partner usług posprzedażnych FCA. Dzięki Mopar® Express Care, innowacyjnemu, autoryzowanemu mobilnemu serwisowi Mopar®, można będzie wykonać na miejscu przegląd i diagnostykę elektroniczną, przeglądy okresowe (filtry, hamulce, akumulator, żarówki, olej), przegląd klimatyzacji, wulkanizację, wymianę i naprawę szyb, odświeżanie wnętrza i montaż akcesoriów oryginalnych, korzystając z usług i promocji obowiązujących podczas imprezy. W strefie Mopar® można będzie również podziwiać i zakupić niektóre z szerokiej gamy akcesoriów, w tym: rurę wydechową Record Monza, komplet obręczy Esseesse, zawieszenia Abarth Koni, zestaw sportowych pedałów i gałek dźwigni zmiany biegów.
W zależności od swoich zainteresowań, na każdy etap Abarth Day 2018 fani Abartha będą mogli wybrać spośród różnych typów biletów. Dla członków Scorpionship przewidziane są upusty nawet do 50%.
Aby wejść do społeczności Abartha, która działa obecnie w 10 krajach i liczy ponad 100 000 członków, wystarczy bezpłatnie zarejestrować się na stronie scorpionship.abarth.com.
Kalendarz 2018:
• 5 maja - Salzburgring (Austria)
• 2 czerwca - Ouest Parisien (Francja)
• 23 czerwca - Tor Vasco Sameiro (Portugalia)
• 30 czerwca - Rockingham Motor Speedway (Wielka Brytania)
• 30 czerwca - Ascari Circuit - Malaga (Hiszpania)
• Sierpień - Baden Airpak (Niemcy)
• Wrzesień - Tor Varano de'Melegari (Włochy)
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 28.05.2018, 12:31 |
| Źródło informacji | FCA Polska |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Transparentność wynagrodzeń wchodzi w życie. Co zmieni się dla pracodawców i pracowników?
Od 24 grudnia 2025 r. w Polsce zacznie obowiązywać pierwszy pakiet przepisów wdrażających unijną dyrektywę o transparentności wynagrodzeń. Firmy będą musiały ujawniać stawki w procesach rekrutacyjnych lub przekazywać je kandydatom przed rozmową bądź zawarciem umowy, stosować gender-neutralny język i przygotować się do przyszłego raportowania luki płacowej.- 25.11.2025, 11:31
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Devire
-
Image
Grunt to dobry plan - konferencja „Kolej w przestrzeni”
Urząd Transportu Kolejowego zaprasza 4 grudnia na konferencję „Kolej w przestrzeni - bezpieczeństwo, rozwój, przyszłość”. Będzie to okazja, by zapoznać się z zagadnieniami, które wpływają bezpośrednio na bezpieczeństwo ruchu kolejowego, potencjał inwestycyjny oraz kształtowanie wizji przyszłości transportu kolejowego w Polsce.- 25.11.2025, 10:38
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Urząd Transportu Kolejowego
-
Image
Co Polska może zyskać na współpracy z Dalekim Wschodem PAP
Azja przejmuje coraz większą część globalnego PKB - dziś odpowiada już za ponad 30 proc. Z kolei udział Europy w światowej gospodarce systematycznie maleje. W 2000 r. jej udział wynosił 21 proc., podczas gdy w 2025 r. spadł do szacowanych 14,7 proc. W tym samym okresie mocno zyskała Azja, w szczególności region Dalekiego Wschodu: jej udział wzrósł z 25 proc. w 2000 r. do 31 proc. obecnie.- 25.11.2025, 09:48
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ