Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Wśród 174 modeli rywalizujących w 13 kategoriach, marka Jeep wyróżniła się, zdobywając dwa najcenniejsze pierwsze miejsca, tak jak już to było w dwóch ostatnich latach.
Piąty raz z rzędy kultowy Jeep Wrangler zdobył tytuł „Samochód Terenowy” w kategorii A, uzyskując 29,4% głosów czytelników i sporo wyprzedzając drugi w klasyfikacji samochód (23.9%). Po raz pierwszy również, najnowszy Jeep Wrangler (JL) - czwarta generacja oryginalnego samochodu terenowego - otrzymał nagrodę czytelników OFF ROAD.
Oprócz tego, czwarty rok z rzędu Jeep Renegade zdobył tytuł najlepszego samochodu w kategorii „Kompaktowy SUV " kategorii C. Renegade był faworytem czytelników OFF ROAD i zdobył 16,8% głosów. Jest to szczególnie imponujące osiągnięcie, ponieważ Renegade to pierwszy model w historii Jeepa należący do klasy kompaktowych SUV-ów. Jego niepowtarzalny design typowy dla Jeepa, a także wiodące w jego segmencie możliwości 4x4, zostały wyraźnie docenione przez czytelników magazynu OFF ROAD.
Flagowy Jeep Grand Cherokee zdobył drugie miejsce w kategorii B „Luksusowy Samochód Terenowy”, wyprzedzając wszystkie inne importowane do Niemiec marki. Najnowszy Jeep Wrangler zajął drugie miejsce, jako najlepszy importowany samochód w kategorii „Nowość”. Jest to niezwykłe wyróżnienie, ponieważ ten samochód nie został jeszcze wprowadzony na rynek europejski i do tej pory nigdy jeszcze nie jeździł po drogach Europy.
Plebiscyt OFF ROAD został zapoczątkowany w 1982 roku, dając czytelnikom specjalistycznego magazynu możliwość zagłosowania na swój ulubiony model. W tegorocznej edycji plebiscytu OFF ROAD wzięło udział ponad 43 500 Czytelników.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 08.06.2018, 14:17 |
Źródło informacji | FCA Polska |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Polskie Linie Lotnicze LOT odebrały nowego Boeinga 737 MAX 8
- 17.05.2024, 10:22
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PLL LOT
-
Image
PARP na EKG 2024: wsparcie firm na każdym etapie rozwoju dzięki Funduszom Europejskim PAP
W ciągu 20 lat członkostwa Polski w Unii Europejskiej Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) uczestniczyła w dystrybucji środków europejskich. Agencja podpisała ponad 34 tys. umów na kwotę blisko 55 mld złotych, z czego przetransferowała środki na kwotę prawie 49 mld zł. Wykorzystując obecne Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej czy Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki, Agencja uczy przedsiębiorców m. in. zakładać firmy, ale również finansowo wspiera innowacyjne start-upy.- 17.05.2024, 09:49
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Dostawy w jeden dzień, także w soboty - ORLEN Paczka dowozi jakość
Korzystanie z automatów paczkowych stało się normą w dostawach e-commerce, a firmy z tej branży oferują już znacznie więcej niż tylko zwykłe przewiezienie przesyłki od nadawcy do odbiorcy. Konsumenci deklarują chęć odbioru zamówionych towarów jeszcze szybciej, przy użyciu maksymalnie dostępnych i intuicyjnych narzędzi. Rekordowe wyniki ORLEN Paczki wskazują, że usługa ta trafnie odpowiada na ten trend.- 17.05.2024, 09:13
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom