Pobierz materiał i Publikuj za darmo
 
      Wśród 174 modeli rywalizujących w 13 kategoriach, marka Jeep wyróżniła się, zdobywając dwa najcenniejsze pierwsze miejsca, tak jak już to było w dwóch ostatnich latach.
Piąty raz z rzędy kultowy Jeep Wrangler zdobył tytuł „Samochód Terenowy” w kategorii A, uzyskując 29,4% głosów czytelników i sporo wyprzedzając drugi w klasyfikacji samochód (23.9%). Po raz pierwszy również, najnowszy Jeep Wrangler (JL) - czwarta generacja oryginalnego samochodu terenowego - otrzymał nagrodę czytelników OFF ROAD.
Oprócz tego, czwarty rok z rzędu Jeep Renegade zdobył tytuł najlepszego samochodu w kategorii „Kompaktowy SUV " kategorii C. Renegade był faworytem czytelników OFF ROAD i zdobył 16,8% głosów. Jest to szczególnie imponujące osiągnięcie, ponieważ Renegade to pierwszy model w historii Jeepa należący do klasy kompaktowych SUV-ów. Jego niepowtarzalny design typowy dla Jeepa, a także wiodące w jego segmencie możliwości 4x4, zostały wyraźnie docenione przez czytelników magazynu OFF ROAD.
Flagowy Jeep Grand Cherokee zdobył drugie miejsce w kategorii B „Luksusowy Samochód Terenowy”, wyprzedzając wszystkie inne importowane do Niemiec marki. Najnowszy Jeep Wrangler zajął drugie miejsce, jako najlepszy importowany samochód w kategorii „Nowość”. Jest to niezwykłe wyróżnienie, ponieważ ten samochód nie został jeszcze wprowadzony na rynek europejski i do tej pory nigdy jeszcze nie jeździł po drogach Europy.
Plebiscyt OFF ROAD został zapoczątkowany w 1982 roku, dając czytelnikom specjalistycznego magazynu możliwość zagłosowania na swój ulubiony model. W tegorocznej edycji plebiscytu OFF ROAD wzięło udział ponad 43 500 Czytelników.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 08.06.2018, 14:17 | 
| Źródło informacji | FCA Polska | 
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. | 
Pozostałe z kategorii
- 
  
Image  Solstice Advanced Materials zakończyło proces wyodrębnienia się z Honeywell i rozpoczyna notowania na giełdzie Nasdaq- 30.10.2025, 12:21
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
 
- 
Image  OC&C: Polacy mają coraz więcej psów i kotów, rynek karmy i akcesoriów czeka dynamiczny wzrostRynek karmy i akcesoriów dla zwierząt domowych w Polsce wzrośnie w ciągu najbliższych czterech lat o jedną trzecią do niemal 13 mld złotych w 2029 roku, wynika z analiz firmy doradczej OC&C Strategy Consultants. Rozwój rynku napędza coraz większa liczba psów i kotów oraz gotowość opiekunów do kupowania produktów premium. Polska jest także jednym z liderów w Europie pod względem sprzedaży produktów dla zwierząt domowych przez internet.- 30.10.2025, 12:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: OC&C
 
- 
    
Eksperci Forum Krynica 2025: rynek gier hazardowych wymaga demonopolizacji PAPW Polsce potrzebna jest skuteczna walka z czarnym rynkiem gier hazardowych online - wskazali uczestnicy debaty „Hazard online: skuteczny czy fikcyjny monopol państwa?”, która odbyła się podczas Forum Krynica 2025. Eksperci podkreślili, że klienci kasyn online chcą urozmaicenia oferty, a do tego potrzeba demonopolizacji polskiego rynku internetowych gier hazardowych.- 30.10.2025, 11:53
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
 
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ 
   
   
   
   
  