Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Podczas trwającego w Tel Awiwie Polsko-Izraelskiego Forum Biznesowego nastąpiło oficjalne otwarcie Biura Handlowego PAIH w Tel Awiwie z udziałem minister przedsiębiorczości i technologii Jadwigi Emilewicz.
"Biuro ma ułatwiać polskim firmom debiut na chłonnym i cieszącym się dobrą koniunkturą izraelskim rynku, pozyskiwać tam projekty, w które mogą być zaangażowane polskie firmy oraz przyciągać izraelskich inwestorów do Polski" - powiedział.
Jak powiedział, zagraniczne Biuro Handlowe w Tel Awiwie należy do sieci globalnego wsparcia dla polskich firm, zainicjowanej w 2017 roku przez Polską Agencję Inwestycji i Handlu w ramach Strategii na Rzecz Odpowiedzialnego Rozwoju premiera Mateusza Morawieckiego.
"Izrael jest dla nas istotnym rynkiem z punktu widzenia polskiego eksportu. Odnotowujemy konsekwentny i dwucyfrowy wzrost polskich produktów wyeksportowanych do Izraela" - powiedział Fedko.
Jak dodał, firmy izraelskie ze względu na chęć obniżenia np. kosztów produkcji rozważają outsourcing lub też przeniesienie produkcji do krajów UE.
"Oferujemy szereg konkurencyjnych propozycji dla biznesu izraelskiego, tak, by przedsiębiorcy mogli swoje inwestycje ulokować w Polsce, szczególnie, jeśli rozważają inwestycje w Europie Centralno-Wschodniej. Mając to biuro jesteśmy w stanie dużo skuteczniej organizować różnego rodzaju spotkania promocyjne i pokazywać Polskę i możliwości inwestycyjne w Polsce" - powiedział.
Aktualnie system PAIH liczy ponad 40 oddziałów na sześciu kontynentach, a do końca 2018 roku ich liczba zwiększy się do 70. (PAP)
Z Tel Awiwiu Aneta Oksiuta
aop/ dym/
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 19.06.2018, 19:47 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |