Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Hamburg, 20 czerwca 2018 roku - Strategiczna gra, stworzona w 2003 roku przez braci Hendrika i Eikego Klindworth oraz ich najlepszego przyjaciela Michaela Zillmera, to nowoczesna klasyczna gra przeglądarkowa. Aktualnie w Tribal Wars można dodatkowo grać na urządzeniach mobilnych z systemami operacyjnymi iOS i Android - w maju 2018 roku gra miała ponad 300 000 aktywnych graczy. Strategiczna gra online, z której całkowity dochód wyniósł 110 mln euro, z projektu stworzonego w ramach hobby stała się kamieniem milowym w historii firmy InnoGames. Szeroko zakrojona kampania marketingowa pod nazwą „It is love, not just a game” oraz eventy w grze - tak InnoGames świętuje razem ze swoimi graczami 15. urodziny tej wyjątkowej historii sukcesu online: https://youtu.be/XEX0y_EfnPc
„15 lat to dla gier online i na urządzenia mobilne niewyobrażalnie długi okres. Branża gier i gust graczy szybko się zmieniają. Tym bardziej jestem dumny, że stworzyliśmy grę strategiczną Tribal Wars, która do dzisiaj cieszy się uznaniem graczy za grywalność i interakcję społeczną. Liczy się w niej radość ze wspólnej gry w jednym plemieniu, a nie rozbudowana grafika” - mówi Hendrik Klindworth, CEO w InnoGames.
Z tą strategiczną grą wiąże się wiele historii. O trwałym wpływie, jaki gra Tribal Wars miała na życie wielu graczy, opowiada międzynarodowa kampania marketingowa w okresie od czerwca do września w reklamach wideo i banerowych.
Na przykład Dominika Borgosz, Head of Community Management w InnoGames, była bardzo aktywnym graczem, zanim przed dwunastu laty zaczęła pracę u producenta gier w Hamburgu; dzisiaj koordynuje pracę ponad 130 Community Manager.
Aktualnie gra Tribal Wars jest dostępna w ponad 30 językach. Ponad 4% wszystkich aktywnych graczy w 2018 roku gra w Tribal Wars od ponad 10 lat. Szczególną popularnością gra ta cieszy się między innymi w Polsce. Istnieje tam społeczność internetowa gry Tribal Wars, która aktywnie gra od ponad 11 lat i 8 miesięcy. Dla wielu graczy ta klasyczna gra strategiczna była i jest okazją do rozpoczęcia nowych przyjaźni i związków, co jest zgodne z maksymą InnoGames, żeby łączyć graczy na całym świecie.
KONTAKT:
InnoGames GmbH
Friesenstraße 13
20097 Hamburg – Germany
Dennis Schoubye
Senior PR Manager
e-mail: dennis.schoubye@innogames.com
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 20.06.2018, 11:01 |
Źródło informacji | APA-OTS |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |