Newsletter

Kolejne nagrody dla projektu „The Fiat 500 Forever Young Experience"

27.06.2018, 17:41aktualizacja: 27.06.2018, 17:41

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Fiat 500 - Forever Young
Fiat 500 - Forever Young
• Europejska trasa Fiata 500 zwyciężyła w MediaStars, prestiżowym konkursie poświęconym komunikacji reklamowej.
<p>• Dwa Złota zdobyte w kategorii „Wydarzenie" i „Mediastar/Kategoria Promotion".
<p>• Do tej pory projekt zdobył 13 nagród krajowych i międzynarodowych.
<p>• W swoim jedenastym roku istnienia, 500* uzyskała najlepsze wyniki w historii, w Europie z ponad 74 000 egzemplarzy sprzedanych w pierwszych czterech miesiącach 2108 roku.

W Mediolanie odbyła się ceremonia wręczenia MediaStar, niezależnej nagrody, której celem jest podkreślenie wartości profesjonalizmu tych, którzy technicznie przyczyniają się swoim wkładem w powodzenie przekazu reklamowego. W imprezie, którego gospodarzem było Auditorium Testori wzięły udział prestiżowe agencje reklamowe, wytwórnie oraz postprodukcja i web factoring.

Konkurs składa się z czterech różnych obszarów, które odpowiadają różnym zakresom komunikacji, a te z kolei składają się z 12 różnych kategorii. Jury 22. edycji postanowiło nagrodzić dwoma pierwszymi miejscami w kategorii „Wydarzenie" i „Mediastar/Kategoria Promotion" trasę "Forever Young Tour Experience" zorganizowaną w zeszłym roku dla uświęcenia 60. urodzin Fiata 500.

Do 13 wzrosła zatem liczba zwycięstw, krajowych i międzynarodowych, zdobytych przez ten projekt zrealizowany przez agencję Ideal, który w zeszłym roku, w Cannes, Monaco i Madrycie odtworzył klimat z 1957 roku, aby uczcić 60. urodziny Fiata 500, prawdziwej „podróży w czasie". Każdy etap trasy był organizowany z uwzględnieniem lokalnej kultury i charakteru danego miejsca i zakończył się w Madrycie niezwykłą imprezą, w której uczestniczyło prawie stu aktorów i statystów w strojach z tamtych czasów, poruszających się wśród niesamowitych sklepików vintage, reprezentujących doskonałość produktów Made in Italy: mody, kuchni i wzornictwa oraz zabytkowych Fiatów 500.

Bezdyskusyjną gwiazdą wszystkich etapów projektu „The Fiat 500 Forever Young Experience" była seria specjalna 500, powstała z okazji 60. urodzin tego modelu. Podobnie jak gwiazda filmowa, prezentowała się na przykład po promenadzie francuskiego Cannes słynącego z odbywającego się tam Międzynarodowego Festiwalu Filmowego, i gdzie była witana przez tysiące ciągle fotografujących ją turystów. Taki sam hołd został jej oddany na reprezentacyjnym Wiener Platz w Monachium, jednym z najbardziej znanych miejsc tego bawarskiego miasta, w pobliżu którego znajduje się stale czynny bazar oraz sławny browar Hofbräuhaus. Siedem tysięcy odwiedzających pojawiło się w tętniących życiem okolicach Calle Jorge Juan, jednego z głównych miejsc rozrywki w Madrycie, „rozświetlając go" fleszami aparatów fotograficznych i smartfonów, by uwiecznić samochód wyprodukowany w limitowanej i numerowanej edycji i zobaczyć niezwykłą inscenizację poświęconą ponadczasowej włoskiej ikonie.

Związek pomiędzy hiszpańską stolicą a ikoną Fiata jest tak silny, że to właśnie tutaj, 23 maja 2018 zakończyła się inna europejska trasa, która wiodła do Mediolanu, Londynu, Berlina, Paryża i Madrytu. Jej absolutną gwiazdą była fascynująca 500 Collezione, trzydziesta spośród edycji specjalnych, które pojawiały się w ostatnich 11 latach i która dostępna jest we wszystkich salonach Fiata w całej Europie. Trzeba podkreślić, że Fiat 500 zawsze był uznawany za „trendsettera", który, pozostając wierny samemu sobie, potrafił kreować swoje kolejne odsłony, wiążąc się z kultowymi markami, od mody poprzez luksusowa żeglarstwo, sztukę aż po sport, tworząc w ten sposób naprawdę unikatowe wersje specjalne, dzięki którym eksplorowane są obszary nieodkryte jeszcze dla miejskiego samochodu.

Wprowadzony na rynek w 1957 roku i zakorzeniony w świadomości ludzi, jako symbol masowej motoryzacji, Fiat 500 powtórnie narodził się w 2007 roku, kiedy to zadebiutował nowy model, stając się w krótkim czasie światowym fenomenem. Świadczą o tym ponad 2 miliony egzemplarzy sprzedanych w ponad 100 krajach na całym świecie, w tym 80% poza granicami Włoch. Ten sukces wyniósł w 2013 roku 500* na pierwsze miejsce w Europie wśród aut z tego segmentu. Rezultat ten potwierdził się również w pierwszych czterech miesiącach 2018 roku, podczas których 500 zajmowała pozycję lidera na 9 rynkach (Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Belgii, Szwajcarii, Portugalii, Austrii, Węgrzech, Chorwacji i Słowenii) i znajdowała się w najlepszej trójce w innych 7 krajach (Włoszech, Niemczech, Francji, Szwecji, Słowacji, Rumunii i Bułgarii). Jest to wzrost, który nie uznaje stagnacji, tym bardziej, że już w pierwszych czterech miesiącach 2018 roku i w swoim 11 roku istnienia, 500 jeszcze raz pobiła swój rekord ze sprzedażą w Europie w ponad 74 000 egzemplarzy.

* Wszystkie wersje Fiat 500 i Abarth 500.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 27.06.2018, 17:41
Źródło informacji FCA Polska
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ