Pobierz materiał i Publikuj za darmo

W 2017 roku sieć INTERSPORT Polska S.A. („Spółka”) podpisała bezpośrednie umowy z IIC-INTERSPORT International Corporation GmbH i rozpoczęła wdrażanie „Nowego modelu biznesowego”, który stworzył duże możliwości biznesowe. Spółka uzyskała dostęp do korzystnych cen zakupu marek własnych bezpośrednio u producentów.
Z uwagi na fakt, że system zamówień wysoko „marżowanych” marek własnych INTERSPORT trwa od sześciu do dziewięciu miesięcy, pierwsze efekty wdrażania „Nowego modelu biznesowego” były widoczne w salonach INTERSPORT dopiero w IV kwartale 2017 roku.
Podsumowanie wyników sprzedaży ostatnich trzech kwartałów tj. od IV kwartału 2017 roku do II kwartału 2018 roku włącznie pokazało, że dzięki zmianie modelu biznesowego utrzymujący się w ubiegłym roku spadkowy trend sprzedaży (z minus 10%) został odwrócony (na plus 11%).
„Od pierwszego do trzeciego kwartału 2017 roku odnotowaliśmy 10 procentowy spadek sprzedaży w ujęciu LFL. Po otrzymaniu pierwszych dostaw towarów na nowych warunkach, wyrównaniu brakujących stanów towarowych oraz przeprowadzeniu skutecznej kampanii marketingowej udało nam się odwrócić spadkowy trend sprzedaży. W ostatnich trzech kwartałach, czyli od IV kwartału ubiegłego roku do II kwartału bieżącego roku - osiągnęliśmy 11 procentowy wzrost sprzedaży na bazie porównywalnych sklepów” - powiedział Artur Mikołajko, prezes Zarządu INTERSPORT Polska S.A.
Wiosną 2018 roku w sklepach INTERSPORT Polska pojawiły się nowe produkty z oferty marek własnych o lepiej dopasowanej strukturze cenowej do polskiego klienta. Spółka zamierza docelowo osiągnąć 20% udział tych towarów w ogólnej sprzedaży.
„Obserwując trendy na rynku, obecnie mocno wzmacniamy kanał sprzedaży e-Commerce. Potencjał sprzedaży za pośrednictwem Internetu jest olbrzymi. Potwierdza to 73% wzrost obrotów sklepu internetowego osiągnięty w II kwartale 2018 roku” - dodaje Dariusz Urban, nowy dyrektor działu E-Commerce.
Narastająco od stycznia do czerwca 2018 roku prowadzona przez Spółkę sprzedaż za pośrednictwem Internetu wzrosła o 46,8% w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku.
Platforma eCommerce sieci INTERSPORT gwarantuje wiele innowacyjnych funkcjonalności ułatwiających jej obsługę operacyjną oraz czyni platformę maksymalnie przyjazną dla użytkowników. Spełnia wszystkie standardy obsługi nowoczesnego klienta w modelu sprzedaży wielokanałowej i odnotowuje w ostatnim czasie znaczne wzrosty sprzedaży.
Spółka oczekuje, że podjęte działania przyniosą poprawę wyników sprzedaży już w roku 2018, a pełny efekt wprowadzonych zmian będzie widoczny od 2019 roku.
INTERSPORT Polska S.A.
INTERSPORT Polska S.A. to sieć specjalistycznych sklepów sportowych zlokalizowana w prestiżowych centrach handlowych dużych miast Polski. Od dnia 30 lipca 2018 roku Spółka będzie prowadzić działalność w 30 sklepach INTERSPORT zlokalizowanych w 22 aglomeracjach miejskich o łącznej powierzchni handlowej wynoszącej 28 268 m2. W 2018 roku Spółka znalazła się w elitarnym gronie cieszącym się największym zaufaniem klientów. Otrzymała prestiżowy tytuł „Gwiazdy Jakości Obsługi 2018”, czyli firmy, która uzyskała najwyższe oceny konsumentów na multiplatformie i w badaniu CAWI oraz wyróżniła się na tle średnich wyników w swojej branży.
KONTAKT:
Iwona Książek
Dział Komunikacji i RI
tel. (012) 44 48 104, 600 401271
e-mail: iwona.ksiazek@intersport.pl
www.intersport.pl
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 03.07.2018, 18:14 |
Źródło informacji | INTERSPORT |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
PZU z pomocą dla poszkodowanych w pożarze w Ząbkach
Od wczesnego poranka 4 lipca br. mobilni eksperci PZU są na miejscu poważnego pożaru na osiedlu w podwarszawskich Ząbkach. Kontaktujemy się ze wszystkimi ubezpieczonymi w PZU mieszkańcami bloku objętego pożarem. Uruchomiliśmy uproszczone procedury obsługi, a dziś na miejsce przyjedzie też Mobilne Biuro PZU, w którym poszkodowani będą mogli zgłaszać szkody bezpośrednio, uzyskać informacje o przygotowanych dla nich lokalach zastępczych i inną pomoc.- 04.07.2025, 16:15
- Kategoria: Polityka i społeczeństwo
- Źródło: PZU
-
Komunikat prasowy Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa po pożarze budynku wielorodzinnego w Ząbkach - apel PIIB o pilny przegląd poddaszy w Polsce
W związku z pożarem budynku wielorodzinnego w Ząbkach koło Warszawy, Polska Izba Inżynierów Budownictwa składa wyrazy współczucia wszystkim poszkodowanym mieszkańcom oraz wskazuje na konieczność podjęcia natychmiastowych działań prewencyjnych i kontrolnych w skali ogólnopolskiej.- 04.07.2025, 16:04
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Polska Izba Inżynierów Budownictwa
-
Rynek fotowoltaiki w Polsce 2025. Podsumowanie i wnioski z raportu
Instytut Energetyki Odnawialnej opublikował XIII edycję raportu „Rynek fotowoltaiki w Polsce 2025”. Wartość inwestycji w moce PV przekroczyła 12 mld zł. Pod względem przyrostu mocy PV w 2024 roku Polska zajęła 5. miejsce w UE i umocniła się na 6. miejscu pod względem skumulowanej mocy zainstalowanej, daleko wyprzedzając kolejne kraje z TOP 10.- 04.07.2025, 15:20
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Instytut Energetyki Odnawialnej
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ