Newsletter

REDAN SA (23/2018) Wstępna informacja o sprzedaży Grupy Redan w czerwcu 2018 r.

06.07.2018, 09:52aktualizacja: 06.07.2018, 09:52

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 23/2018

Zarząd Redan S.A. informuje, iż:

Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w czerwcu 2018 r. wyniosła ok. 50 mln i była nieznacznie niższa w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego. W ujęciu narastającym sprzedaż Grupy Kapitałowej Redan wyniosła ok. 273 mln zł i była niższa o ok. 1% w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec czerwca 2018 wyniosła 140,8 tys. m2, co oznacza spadek o ok. 1% w odniesieniu do czerwca 2017.

Segment dyskontowy

W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w czerwcu 2018 r. wyniósł ok. 29 mln zł, co oznacza spadek o 2% w porównaniu do czerwca roku poprzedniego. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła ok. 165 mln zł i ukształtowała się tym samym poziomie co w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklep internetowy www.txm24.pl w czerwcu 2018 wyniosły ok. 0,6 mln zł co oznacza spadek o 26% w stosunku do czerwca 2017 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż dyskontowego sklepu internetowego wyniosła ok. 3,6 mln zł i była niższa o ok. 11% w porównaniu do sprzedaży w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Sieć TXM na koniec czerwca składała się z 392 sklepów własnych o łącznej powierzchni 104,8 tys. m2, która była o ok. 1,8% wyższa niż na koniec czerwca 2017.

Segment modowy

Na rynku modowym sprzedaż towarów w czerwcu 2018 r. wyniosła ok. 21 mln zł i była wyższa o ok. 2% porównując do czerwca poprzedniego roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora modowego wyniosła ok. 107 mln zł i była ok. 4% niższa niż w analogicznym okresie poprzedniego roku.

Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklepy internetowe marki Top Secret w Polsce oraz na Ukrainie w czerwcu 2018 wyniosły 2,6 mln zł co oznacza wzrost o 12% w stosunku do czerwca 2017 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sklepów internetowych Top Secret wyniosła 16 mln zł i była 4% wyższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec czerwca 2018 wyniosła 36,1 tys. m2, tj. była na poziomie o 7% niższym niż w tym samym momencie 2017 r.

Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 06.07.2018, 09:52
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ