Pobierz materiał i Publikuj za darmo
<p>- Na każdej europejskiej trasie zespołu uczestnicy koncertu Rolling Stones mieli możliwość bliskiego poznania marki Jeep®,
<p>- Podczas tegorocznej trasy "Rolling Stones - No Filter" 2018 prezentowany był nowy Jeep Wrangler.
Sponsorowana przez markę Jeep® trasa "Rolling Stones - No Filter" miała huczne zakończenie w minioną niedzielę, 8 lipca w Warszawie.
Bilety na 14 koncertów zespołu, które odbyły się począwszy od Wielkiej Brytanii, poprzez Irlandię, Francję, Niemcy aż po Czechy, zostały wyprzedane "od ręki", co do jednego.
Jeep wspierał wszystkie europejskie trasy koncertowe grupy, począwszy od spektakularnej trasy "On Fire" z 2014 roku. W bieżącym roku, trasa "Rolling Stones - No Filter" ponownie połączyła zespół oraz Jeepa - producenta najbardziej utytułowanych SUV-ów w historii, którzy wyruszyli znów we wspólną trasę, pozwalając zachwyconym fanom na każdym koncercie poczuć niezwykłą atmosferę, towarzyszącą samochodowej marce.
Nowy Jeep Wrangler - czwarta generacja najbardziej znanego na świecie samochodu terenowego - wciela w życie hasło "Go Anywhere, Do Anything".
Nowy Wrangler, który doskonale sprawdza się na miejskich ulicach, jak i poza utartymi szlakami, łączy legendarną offroadową sprawność Jeepa z najwyższym komfortem, autentycznym stylem oraz zaawansowaną technologią. W wyniku tego powstał najdoskonalszy w historii Wrangler, o wyjątkowym wyposażeniu, które w zależności od wersji, obejmuje dwa zaawansowane systemy napędu 4x4, aktywowane na żądanie systemy Command-Trac i Rock-Trac wraz z elektroniczną blokadą przedniej i tylnej osi Tru-Lock, mechanizmem różnicowym o ograniczonym poślizgu Trac-Lock oraz elektronicznie rozłączanym przednim stabilizatorem poprzecznym.
Stonesi zrewolucjonizowali muzykę rockową zanim stali się jednym z najbardziej popularnych i legendarnych zespołów na świecie. Jeep, z kolei, jest legendarną, światową marką samochodową produkującą SUV-y, która od ponad 75 lat stanowi kwintesencję prawdziwej wolności oraz ducha przygody.
Związek ten oraz te same wartości przyświecające obu markom były widoczne przez cały czas trwania trasy "Rolling Stones - No Filter", w tym w tłumnie odwiedzanej strefie specjalnej Jeepa Compassa, jednej z wielu atrakcji marki przygotowanych podczas tournée.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 10.07.2018, 12:32 |
Źródło informacji | FCA Polska |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Nagroda główna dla HEUTHES w rankingu IT@BANK2024
Firma HEUTHES po raz pierwszy w historii swojej działalności zwyciężyła w prestiżowym rankingu głównym IT@BANK organizowanym przez Miesięcznik Finansowy BANK. Tym samym w tegorocznej, dziewiętnastej edycji rankingu firma uzyskała tytuł najbardziej wszechstronnej firmy IT. Warto podkreślić, iż nagrodę firma HEUTHES zdobyła w jubileuszowym roku 35-lecia istnienia.- 22.11.2024, 11:09
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: HEUTHES sp. z o.o.
-
Image
Thorium Space i SWISSto12 podpisali strategiczną umowę na produkcję nowoczesnego payloadu dla programu HummingSat ESA PAP
W dniu 21 listopada b.r., Thorium Space S.A. podpisało przełomową umowę ze szwajcarską firmą SWISSto12, liderem w programie HummingSAT Europejskiej Agencji Kosmicznej. Umowa, obejmująca opracowanie i produkcję w pełni elastycznego i sterowanego cyfrowo payloadu dla platformy satelitarnej na orbitę GEO HummingSat, otwiera nowe możliwości dla polskiego sektora kosmicznego i europejskiego rynku telekomunikacyjnego. Kompleksowa realizacja projektu, potrwa cztery lata i przyniesie Thorium Space co najmniej 33 mln EUR.- 22.11.2024, 10:56
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Andersen rozszerza globalną ofertę usług wyceny w 10 krajach Azji i Pacyfiku
- 22.11.2024, 09:30
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Business Wire