Pobierz materiał i Publikuj za darmo
MANCHESTER, Anglia --(BUSINESS WIRE)-- (NYSE: MANU) Klub Manchester United i Kohler, światowa marka lifestyle’owa z siedzibą w Kohler, Wisconsin (USA) zawarły wieloletnią umowę partnerską obowiązującą na całym świecie. Logo marki KOHLER znajdzie się na rękawach najsłynniejszych i najlepiej sprzedających się koszulek klubowych zarówno drużyny męskiej, jak i żeńskiej. Partnerstwo obejmuje również wspólne uczestniczenie w zajęciach dnia meczowego, innowacyjne usprawnienia obiektów klubowych, globalne projekty ekologiczne i społeczne i inne formy współpracy z udziałem fanów Manchesteru United oraz klientów i jednostek stowarzyszonych Kohler.
Niniejsza informacja prasowa zawiera multimedia. Zobacz pełną treść informacji: https://www.businesswire.com/news/home/20180712005392/en/
Kohler Co. jest liderem w zakresie projektowania i innowacji w produktach do kuchni i łazienek i jednym z największych producentów urządzeń energetycznych na świecie. Firma powstała w 1873 r. Oba podmioty istnieją już od ponad 140 lat i łączy je długa historia zanurzona w tradycji, dążenie do doskonałości i innowacyjności oraz wspólna wizja wywierania pozytywnego wpływu na świat.
Manchester United i Kohler będą świętować zawarcie porozumienia razem z fanami United na całym świecie 19 lipca, gdy w pierwszym meczu w ramach Tour 2018, rozgrywanym w Phoenix w stanie Arizona przeciwko Club America, męski zespół założy nowe koszulki domowe na sezon 2018/19, które zostaną zaprezentowane już w przyszłym tygodniu.
Dyrektor zarządzający grupy Manchester United, Richard Arnold: „Przyjęcie marki Kohler do rodziny Manchesteru United jako partnera głównego i naszego pierwszego sponsora, którego logo pojawi się na rękawie koszulki męskiego i żeńskiego zespołu, to dla nas ogromna przyjemność. Nasza koszulka to coś więcej niż tylko kawałek materiału, który nosimy na sobie - wyraża ona pasję naszych fanów i ich przywiązanie do naszego klubu”.
„Kohler jest marką znaną na świecie nie tylko z nowoczesnego designu i luksusowych produktów, ale również z autentycznego zaangażowania w kwestie poszanowanie środowiska naturalnego i zrównoważonego rozwoju. To znakomite uzupełnienie grona naszych partnerów handlowych” - dodaje.
David Kohler, prezes i dyrektor generalny Kohler Co.: „Nasze partnerstwo z Manchesterem United daje nam nowe możliwości prezentowania jakości produktów i usług Kohler wśród fanów tego najbardziej znanego i cenionego klubu sportowego na świecie. Z wielkim zapałem będziemy budować naszą światową markę wśród ludzi nastawionych na innowacje i dążących do tego, by świat był lepszym miejscem do życia”.
„Kluczowym aspektem naszych relacji jest wspieranie nowego profesjonalnego zespołu żeńskiego. Z niecierpliwością oczekujemy na debiut kobiecej drużyny, którą będziemy nieustannie wspierali. Manchester United jest synonimem nieprzerwanej doskonałości w każdym aspekcie swoich działań, a nasze wspólne wartości stanowią znakomity punkt wyjścia dla dynamicznej ekspansji naszej marki na nowe regiony, gdzie pragniemy zaznaczyć swoją obecność w sposób pewny i wyraźny” - podkreślił.
Manchester United
Manchester United należy do najpopularniejszych i najbardziej utytułowanych klubów sportowych świata, rywalizujących w jednym z najchętniej oglądanych sportów naszego globu. W swojej 140-letniej historii klub zdobył 66 trofeów, co pozwoliło na stworzenie czołowej marki sportowej, mającej 659 milionów fanów na całym świecie. Liczna i pełna pasji społeczność naszych fanów stanowi dla Manchesteru United globalną platformę pozwalającą na generowanie znacznych zysków z wielu źródeł, które obejmują sponsoring, sprzedaż produktów, licencje, nowe media i urządzenia mobilne, transmisje oraz wydarzenia związane z dniami meczowymi.
Kohler Co.
Założona w 1873 r. i mająca swoją siedzibę w Kohler, Wisconsin, spółka Kohler Co. jest jedną z najstarszych i największych prywatnych firm Ameryki, obejmującą niemal 37 tys. jednostek stowarzyszonych. Dzięki ponad 50 zakładom produkcyjnym na całym świecie, Kohler jest światowym liderem w dziedzinie projektowania, tworzenia innowacji i wytwarzania produktów do kuchni i łazienek, silników i urządzeń energetycznych, wysokiej jakości szafek i ceramiki oraz właścicielem/operatorem dwóch pięciogwiazdkowych ośrodków hotelowych i golfowych w Kohler, Wisconsin oraz St. Andrews w Szkocji. Pole golfowe Whistling Straits należące do firmy Kohler będzie gospodarzem turnieju Ryder Cup w 2020 r. Więcej informacji: www.KohlerUnited.com
Zobacz wersję źródłową informacji w serwisie businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20180712005392/en/
Źródło: Manchester United
KONTAKT:
Manchester United
Kate Lowe
tel.+44 (0) 161 868 8427
e-mail: kate.lowe@manutd.co.uk
-
Kohler Co.
Stephen Maliszewski
e-mail: stephen.maliszewski@kohler.com
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 12.07.2018, 17:49 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Prof. Jacek Sierak z SGH: miasta nie wiedzą, jakich usług zdrowotnych będą potrzebować w przyszłości PAP
Władze miast powiatowych mają ograniczoną wiedzę, jeśli chodzi o to, jakie usługo zdrowotne będą u nich realizowane w przyszłości - wskazuje prof. Jacek Sierak, kierownik Katedry Ekonomiki i Finansów Samorządu Terytorialnego Szkoły Głównej Handlowej. „Są to inwestycje bezpośrednio miejskie, jak i innych podmiotów. W ostatnich latach duże miasta funkcjonowały w warunkach bardzo dużej niepewności finansowej. Trudno jest też zidentyfikować prawdziwą liczbę mieszkańców tych miast” - mówi ekspert.- 22.11.2024, 15:32
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Projekt Baltica 2 przechodzi z fazy przygotowania inwestycji do realizacji PAP
„Trwają przygotowania lądowej części projektu. Rok 2027 to etap instalacji morskich turbin wiatrowych i oddanie całego przedsięwzięcia do eksploatacji. A późnej kilkadziesiąt lat efektywnej produkcji zielonej energii dla polskich odbiorców” – mówił Bartosz Fedurek, prezes zarządu PGE Baltica, podczas konferencji Offshore Wind Poland 2024. Baltica 2 jest wspólnym projektem PGE i Ørsted.- 22.11.2024, 14:04
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Kraj kontrastów. Kazachstan stawia na rozwój turystyki i zaprasza do odwiedzin
Od kosmopolitycznej stolicy Astany przez spokojny region Ałmaty z malowniczymi górami, rwącymi rzekami i krystalicznie czystymi jeziorami po mistyczne pustynie Mangystau oraz starożytne miasta Jedwabnego Szlaku - Kazachstan ma wiele do zaoferowania. I doskonale zdaje sobie z tego sprawę.- 22.11.2024, 13:16
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Ambasada Kazachstanu