Pobierz materiał i Publikuj za darmo

MANCHESTER, Anglia --(BUSINESS WIRE)-- (NYSE: MANU) Klub Manchester United i Kohler, światowa marka lifestyle’owa z siedzibą w Kohler, Wisconsin (USA) zawarły wieloletnią umowę partnerską obowiązującą na całym świecie. Logo marki KOHLER znajdzie się na rękawach najsłynniejszych i najlepiej sprzedających się koszulek klubowych zarówno drużyny męskiej, jak i żeńskiej. Partnerstwo obejmuje również wspólne uczestniczenie w zajęciach dnia meczowego, innowacyjne usprawnienia obiektów klubowych, globalne projekty ekologiczne i społeczne i inne formy współpracy z udziałem fanów Manchesteru United oraz klientów i jednostek stowarzyszonych Kohler.
Niniejsza informacja prasowa zawiera multimedia. Zobacz pełną treść informacji: https://www.businesswire.com/news/home/20180712005392/en/
Kohler Co. jest liderem w zakresie projektowania i innowacji w produktach do kuchni i łazienek i jednym z największych producentów urządzeń energetycznych na świecie. Firma powstała w 1873 r. Oba podmioty istnieją już od ponad 140 lat i łączy je długa historia zanurzona w tradycji, dążenie do doskonałości i innowacyjności oraz wspólna wizja wywierania pozytywnego wpływu na świat.
Manchester United i Kohler będą świętować zawarcie porozumienia razem z fanami United na całym świecie 19 lipca, gdy w pierwszym meczu w ramach Tour 2018, rozgrywanym w Phoenix w stanie Arizona przeciwko Club America, męski zespół założy nowe koszulki domowe na sezon 2018/19, które zostaną zaprezentowane już w przyszłym tygodniu.
Dyrektor zarządzający grupy Manchester United, Richard Arnold: „Przyjęcie marki Kohler do rodziny Manchesteru United jako partnera głównego i naszego pierwszego sponsora, którego logo pojawi się na rękawie koszulki męskiego i żeńskiego zespołu, to dla nas ogromna przyjemność. Nasza koszulka to coś więcej niż tylko kawałek materiału, który nosimy na sobie - wyraża ona pasję naszych fanów i ich przywiązanie do naszego klubu”.
„Kohler jest marką znaną na świecie nie tylko z nowoczesnego designu i luksusowych produktów, ale również z autentycznego zaangażowania w kwestie poszanowanie środowiska naturalnego i zrównoważonego rozwoju. To znakomite uzupełnienie grona naszych partnerów handlowych” - dodaje.
David Kohler, prezes i dyrektor generalny Kohler Co.: „Nasze partnerstwo z Manchesterem United daje nam nowe możliwości prezentowania jakości produktów i usług Kohler wśród fanów tego najbardziej znanego i cenionego klubu sportowego na świecie. Z wielkim zapałem będziemy budować naszą światową markę wśród ludzi nastawionych na innowacje i dążących do tego, by świat był lepszym miejscem do życia”.
„Kluczowym aspektem naszych relacji jest wspieranie nowego profesjonalnego zespołu żeńskiego. Z niecierpliwością oczekujemy na debiut kobiecej drużyny, którą będziemy nieustannie wspierali. Manchester United jest synonimem nieprzerwanej doskonałości w każdym aspekcie swoich działań, a nasze wspólne wartości stanowią znakomity punkt wyjścia dla dynamicznej ekspansji naszej marki na nowe regiony, gdzie pragniemy zaznaczyć swoją obecność w sposób pewny i wyraźny” - podkreślił.
Manchester United
Manchester United należy do najpopularniejszych i najbardziej utytułowanych klubów sportowych świata, rywalizujących w jednym z najchętniej oglądanych sportów naszego globu. W swojej 140-letniej historii klub zdobył 66 trofeów, co pozwoliło na stworzenie czołowej marki sportowej, mającej 659 milionów fanów na całym świecie. Liczna i pełna pasji społeczność naszych fanów stanowi dla Manchesteru United globalną platformę pozwalającą na generowanie znacznych zysków z wielu źródeł, które obejmują sponsoring, sprzedaż produktów, licencje, nowe media i urządzenia mobilne, transmisje oraz wydarzenia związane z dniami meczowymi.
Kohler Co.
Założona w 1873 r. i mająca swoją siedzibę w Kohler, Wisconsin, spółka Kohler Co. jest jedną z najstarszych i największych prywatnych firm Ameryki, obejmującą niemal 37 tys. jednostek stowarzyszonych. Dzięki ponad 50 zakładom produkcyjnym na całym świecie, Kohler jest światowym liderem w dziedzinie projektowania, tworzenia innowacji i wytwarzania produktów do kuchni i łazienek, silników i urządzeń energetycznych, wysokiej jakości szafek i ceramiki oraz właścicielem/operatorem dwóch pięciogwiazdkowych ośrodków hotelowych i golfowych w Kohler, Wisconsin oraz St. Andrews w Szkocji. Pole golfowe Whistling Straits należące do firmy Kohler będzie gospodarzem turnieju Ryder Cup w 2020 r. Więcej informacji: www.KohlerUnited.com
Zobacz wersję źródłową informacji w serwisie businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20180712005392/en/
Źródło: Manchester United
KONTAKT:
Manchester United
Kate Lowe
tel.+44 (0) 161 868 8427
e-mail: kate.lowe@manutd.co.uk
-
Kohler Co.
Stephen Maliszewski
e-mail: stephen.maliszewski@kohler.com
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 12.07.2018, 17:49 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
T-Mobile burzy bariery i zaprasza na dowolną kawę gratis w Żabce
Choć przełamywanie barier międzyludzkich nie jest skomplikowane, to czasem najtrudniej jest zacząć. A przecież nic tak nie sprzyja rozmowom, jak kawa! Dlatego zapraszamy wszystkich klientów, nie tylko tych, będących abonentami T-Mobile, do skorzystania z okazji – codziennie w Żabce dowolna kawa gratis, którą możesz obdarować drugą osobę.- 18.04.2025, 14:28
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: T-Mobile
-
Image
Już za tydzień XVII Europejski Kongres Gospodarczy - w rolach głównych energia, technologie, twórczy dialog biznesu i decydentów
Tegoroczny Europejski Kongres Gospodarczy (EEC - European Economic Congress) podąża agendą za dynamiką sytuacji geopolitycznej, która dostarcza wielu ważnych tematów do dyskusji. Co jest fundamentem bezpieczeństwa w zmieniającym się świecie i jak rozwijać się gospodarczo adekwatnie do nowych wyzwań? Od 23 do 25 kwietnia 2025 r. w Spodku i Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach toczyć się będą dyskusje na szczycie, z mocną reprezentacją biznesu, w międzynarodowym gronie decydentów i praktyków. 1200 panelistów, ponad 200 sesji i rekordowe zainteresowanie uczestników - to wszystko zapowiada wyjątkową edycję największej tego typu imprezy w Europie Centralnej.- 18.04.2025, 12:18
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Biuro Prasowe EKG
-
Image
Prezes PSEW: dzisiaj wiatr wieje dla polskiej gospodarki PAP
Polskie Stowarzyszenie Energetyki Wiatrowej (PSEW) oraz Fundacja Wind Industry Hub (WIH) zaprezentowały „Polską strategię rozwoju przemysłu morskich farm wiatrowych”. Janusz Gajowiecki, prezes zarządu PSEW, twierdzi, że kampania inwestycyjna w morskie farmy wiatrowe nie jest porównywalna z żadnym innym przedsięwzięciem rozwojowym we współczesnej Polsce. Mówimy o skali 300 mld zł nakładów inwestycyjnych w perspektywie 2040 roku.- 18.04.2025, 09:53
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ