Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Firma ParcelABC rozpoczęła swoją działalność w Stanach Zjednoczonych i na rynku australijskim. Dodając nowe punkty obsługi przesyłek do swoich tras, może teraz objąć zasięgiem ogromny obszar. Australia i Stany Zjednoczone są krajami kluczowymi dla transportu międzynarodowego, a dzięki temu, że znalazły się w grupie rynków obsługiwanych przez ParcelABC, dają firmie możliwość poszerzenia grona klientów i stania się marką konkurencyjną w branży logistycznej. Firma będzie odbierać przesyłki od swoich klientów i dostarczać je bezpośrednio do adresatów. Gwarantuje dojazd pod adres klienta, o ile znajduje się on na trasach przejazdu jej kierowców, a także dostarczanie przesyłek na całym świecie. ParcelABC współpracuje z kilkoma najbardziej godnymi zaufania firmami na świecie, ponieważ jest częścią jednej z największych sieci kurierskich w branży. Firma jest w stanie odbierać przesyłki tylko z niektórych lokalizacji, jednak biorąc pod uwagę fakt jej współpracy z międzynarodowymi firmami kurierskimi, może przewozić je na całym świecie.
Firma ParcelABC dysponuje systemem oferującym klientom możliwość wyszukania najlepszej trasy, tak aby przesyłka dotarła do miejsca przeznaczenia w jak najkrótszym czasie. Klienci muszą w trybie online wprowadzić adres nadawcy, szczegóły dotyczące przesyłki oraz adres dostawy, po czym otrzymają wycenę. Do tej pory firma ParcelABC mogła dostarczać przesyłki tylko w przypadku klientów w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Polsce i na Litwie, teraz jednak zdołała rozwinąć sieć tras i może oferować usługi osobom mieszkającym w Australii i Stanach Zjednoczonych. ParcelABC zdaje sobie sprawę, że żyjemy w erze globalizacji i musimy wysyłać oraz odbierać przesyłki z różnych stron świata. Mając na uwadze zadowolenie klientów, firma podjęła decyzję o otwarciu nowych punktów obsługi przesyłek, ponieważ z obu wymienionych kierunków docierały do niej liczne sygnały o potrzebie zaistnienia na tamtejszych rynkach. Firma chce mieć pewność, że jej klienci są zadowoleni z jakości oferowanych usług, zdaje sobie bowiem sprawę, że jest to jedyny sposób na podtrzymanie ich zainteresowania jej ofertą.
Technologia ułatwia firmie ParcelABC szybsze dostarczanie przesyłek, a jest to rzecz, którą musi mieć na uwadze, biorąc pod uwagę fakt, że zadowolenie klientów jest jej głównym priorytetem. Niektórzy mogą sądzić, że aplikacje i technologie stanowią zagrożenie dla tradycyjnego sposobu świadczenia usług logistycznych, ale ta firma logistyczna zrozumiała, że rozwiązania te jedynie zwiększą jej skuteczność. Panuje błędne przekonanie, że przez wdrażanie nowych technologii ludzie tracą pracę. Jest wręcz przeciwnie: powstają nowe stanowiska pracy, ponieważ zwiększa się liczba zamówień. Specjaliści z firmy ParcelABC wiedzą, że czasy się zmieniają i chcąc spełniać potrzeby i wymagania klientów, konieczne jest nowe podejście do sposobu realizacji usług. Cenione firmy kurierskie korzystają z postępu technologicznego i wprowadzają nowości do swoich strategii. ParcelABC jest przykładem firmy świadczącej usługi dostawcze, która na bieżąco śledzi postępy w dziedzinie technologii i wdraża nowe rozwiązania. Współpracuje wyłącznie z partnerami mogącymi oferować usługi szybkiej dostawy przesyłek i dokładającymi starań w celu jak najdogodniejszej realizacji usług dla klientów.
KONTAKT:
Andrius Balkunas
tel. +370 648 39993
e-maail: ab@parcelabc.com
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 24.07.2018, 16:07 |
| Źródło informacji | ParcelABC |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Rusza XXVII edycja konkursu „Polski Produkt Przyszłości” - innowacje, które zmieniają rzeczywistość
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) ogłasza start XXVII edycji konkursu „Polski Produkt Przyszłości” - jednego z najważniejszych przedsięwzięć promujących polskie innowacje. PARP wyróżnia projekty, które dzięki swojej nowatorskości, potencjałowi rynkowemu i użyteczności przyczyniają się do rozwoju gospodarki oraz wzmocnienia pozycji Polski na arenie międzynarodowej.- 06.11.2025, 16:28
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
-
Image
Olsztynek: ORLEN otworzył pierwszy hub szybkiego ładowania samochodów elektrycznych
Przy trasie S7 na MOP Olsztynek Południe uruchomiony został pierwszy hub ładowania pojazdów elektrycznych sieci ORLEN Charge. „W perspektywie dwóch lat zamierzamy uruchomić ponad 50 takich hubów, wzdłuż głównych tras przejazdowych” - zapowiedział Marek Balawejder, członek zarządu ds. Sprzedaży Detalicznej ORLEN.- 06.11.2025, 13:05
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Go Global Travel przekształca się w Yanolja Go Global, rozpoczynając nową erę globalnych innowacji w branży turystycznej B2B
Zmiana marki odzwierciedla integrację firmy z Yanolja Group oraz jej misję promowania innowacji i globalnego rozwoju poprzez technologie i dane.- 06.11.2025, 13:02
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ