Pobierz materiał i Publikuj za darmo

„ParcelABC” może odebrać przesyłki od klientów mieszkających w Wielkiej Brytanii, Polsce, na Litwie, Ukrainie, w Australii, USA, Niemczech i przewieźć je do różnych państw świata. Spółka wyznacza sobie ambitne cele i w najbliższym czasie zamierza ogłosić jeszcze więcej nowych kierunków.
„Staramy się oferować klientom sprawną obsługę i przystępną cenę, dlatego aktywnie poszerzamy zasięg działalności zarówno w Europie, jak i poza jej granicami. Niemcy wybraliśmy nieprzypadkowo. Są one jednym z największych rynków e-commerce w całej Unii Europejskiej. Dla mieszkańców Niemiec robienie codziennych zakupów lub kupowanie droższych rzeczy przez Internet z dostawą do domu to norma” - mówi jeden z twórców platformy internetowej do transportu przesyłek „ParcelABC” Andrius Balkunas.
Za pomocą systemu „ParcelABC” można zamówić odbiór paczki z domu i doręczenie jej do odbiorcy. Drogę przesyłek wysyłanych przez platformę można obserwować w Internecie: po wprowadzeniu numeru przesyłki można zobaczyć każdy krok kuriera. Cena za usługę najczęściej obliczana jest na podstawie rozmiarów i wagi przesyłki.
„ParcelABC” łączy liczne duże i małe spółki kurierskie na całym świecie i należy do jednej z największych sieci kurierskich w tym sektorze. Dzięki temu spółka może zaoferować najszybszy i najtańszy sposób przetransportowania przesyłki o dowolnym rozmiarze i wadze, na którykolwiek kraniec świata.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 27.07.2018, 14:04 |
Źródło informacji | ParcelABC |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
„Na życie, które dzieje się teraz” - PZU z nową kampanią o ubezpieczeniach na życie i zdrowie
PZU rozpoczyna wiosenną kampanię promującą ubezpieczenia na życie i zdrowie pod hasłem „Na życie, które dzieje się teraz”. Celem akcji jest podniesienie świadomości Polaków o korzyściach z posiadania tego typu zabezpieczenia oraz promowanie oferty PZU, która łączy ochronę życia i budowanie kapitału na przyszłość.- 02.04.2025, 15:38
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PZU
-
Image
63 procent rolników obawia się strat związanych z pogodą PAP
Nieprzewidywalne warunki pogodowe i rosnące koszty prowadzenia gospodarstw stają się codziennym wyzwaniem dla polskich rolników. Jak pokazują najnowsze badania zlecone przez firmę ubezpieczeniową Warta, aż 63 proc. rolników obawia się strat wynikających z gwałtownych zjawisk pogodowych. Co więcej, 43 proc. badanych dostrzega coraz większą zmienność warunków atmosferycznych, która negatywnie wpływa na ich uprawy.- 02.04.2025, 15:01
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Prezes Sandoz w Polsce: rozwój Sandoz w Polsce przede wszystkim z korzyścią dla pacjenta PAP
Obecność Sandoz na 10. Kongresie Wyzwań Zdrowotnych (HCC 2025) w Katowicach nie była przypadkowa: firma ta jest jednym z liderów leków generycznych i biologicznych biorównoważnych. Posiada swoje zakłady w Polsce i w Europie, a w portfolio ma ok. 1300 produktów leczniczych, w tym ok. 500 dedykowanych dla rynku polskiego.- 02.04.2025, 12:50
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ