Pobierz materiał i Publikuj za darmo
NOWY JORK, 30 lipca 2018 r. /PRNewswire/ - Ponowny debiut kosmetyków do makijażu SHISEIDO jest najnowszym rozdziałem w długiej historii firmy. Będąca pionierem w branży kosmetyków już od 1872 r., firma SHISEIDO ponownie rewolucjonizuje kosmetyki przez „przekazanie całemu światu podarunku Japonii" pod postacią kosmetyków, które charakteryzują się nowoczesnością, minimalizmem, wizją, wyrazistością i kreatywnością. „Głównym elementem serii nie są niezwykłe kolory lub wydajność kosmetyków, ale wyraźne faktury” - skomentowała Jill Scalamandre, prezes marek bareMinerals i BUXOM oraz dyrektor rozwoju globalnego Shiseido Makeup.
Nowy slogan marki - Beauty Reimagined. Beauty Made With Soul., czyli nowe podejście do piękna i piękno z duszą - odzwierciedlony jest w całej kolekcji, w której znalazło się 21 lekkich produktów i 125 odcieni w czterech wyraźnych fakturach: tusze, żele, pudry i rosa.
Tusze nadają charakteru kolekcji w produktach, które pozwalają na rysowniczą precyzję i ogromną intensywność, a żele to produkty, które łączą wytrzymałe, wyraźne wykończenie z lekkością piórka. Pudry dostępne są w tradycyjnych kolorach w nowych oddychających, warstwowych i elastycznych formułach. Natomiast nowa kategoria rosy odtwarza działanie światła w celu przemiany powierzchni skóry. Kolekcja obejmuje także pięć ręcznie robionych pędzli, które przywodzą na myśl starożytną japońską sztukę kaligrafii.
Lekkie opakowanie jest tak przełomowe, jak jego zawartość. Wykorzystując jedne z najcieńszych w branży komponenty, architekt wzornictwa SHISEIDO Mao Komai, współpracujący z zespołem inżynierów, połączył nowoczesny wzór z ponadczasową estetyką.
Aby dodać kolekcji kosmetyków do makijażu SHISEIDO życia, marka wciągnęła do kampanii wschodzące gwiazdy wśród artystów. Każdy artysta reprezentował inną kategorię faktur. Znana artystka makijażu KaraYoshimoto-Bua została twarzą DEWS. Międzynarodowa artystka multimedialna YiZhou to żele, baletnica Sonoya Mizuno jest pudrami, a piosenkarka i autorka utworów Banks reprezentuje tusze. „Ta kolekcja zmienia sposób przeżywania piękna, dlatego też poszukiwaliśmy artystów, których osiągnięcia zmieniły oblicze branż, w których pracują - dodała Scalamandre. - Głównym priorytetem od samego początku była współpraca z artystami, których coś łączy z marką SHISEIDO, a także z japońskim dziedzictwem firmy przez pochodzenie lub sztukę” - dodała prezes.
Poza nowymi twarzami marka kosmetyków SHISEIDO utworzyła globalny kolektyw artystów, w którego skład wchodzą autorytety kosmetyczne mające zaprezentować nową kolekcję światu. W kolektywie są: globalny artysta koloru Patrick Ta; ambasador APAC Pony; japoński artysta koloru Hiro Odagiri; północnoamerykańscy artyści koloru Vincent Oquendo i Lottie oraz artysta koloru w regionie EMEA Gregoris Pyrpylis. Chociaż każdy z członków wywodzi się z innej kultury lub pochodzi z innego kraju, kolektyw łączy specjalna więź z Japonią. „Wybraliśmy tę różnorodną grupę artystów nie tylko dlatego, że są mistrzami w swoim rzemiośle, ale także dlatego, że reprezentują to, co od zawsze liczy się dla SHISEIDO: artystyczny wyraz, kreatywność i innowacje” - dodała Scalamandre.
Decyzja o opracowaniu nowej serii w Nowym Jorku jest nietypowym, globalnym sposobem na ponowną premierę kultowej marki SHISEIDO. Współpracując z siedzibą główną firmy w Tokio i wykorzystując talent dużego zespołu SHISEIDO na całym świecie, kolekcja jest rezultatem ciągłej współpracy międzynarodowej przełamującej bariery geograficzne, językowe i stref czasowych.
Dodatkowe informacje na temat nowych kosmetyków do makijażu SHISEIDO można uzyskać od:
Alice Hampton
wiceprezes komunikacji globalnej
SHISEIDO Makeup i bareMinerals
tel. +1 (646) 919-0566
e-mail: AHampton@sac.shiseido.com
-
Desiree Lestingi
dyrektor komunikacji globalnej SHISEIDO Makeup
tel. +1 (732) 757-2552
e-mail: DLestingi@sac.shiseido.com
Źródło: SHISEIDO
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/724061/VisionAiry_Gel_Lipstick_Ginza_Red.jpg
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/724060/Kajal_InkArtist_Sumi_Sky.jpg
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/724062/WhippedPowder_Blush_Sonoya.jpg
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/724064/Aura_Dew_Cosmic.jpg
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/724065/DAIYA_Fude_Brush.jpg
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 31.07.2018, 11:40 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Rok 2024 był pomyślny dla międzynarodowej działalności Yutong Bus, przynosząc dalszy rozwój innowacji
Firma odnotowała przełom, a całkowita roczna wielkość sprzedaży osiągnęła 46 918 sztuk, co oznacza wzrost o 28,48% rok do roku.- 21.01.2025, 12:58
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Razem dla życia - Unum i Karol Bączkowski łączą siły
Unum ogłasza współpracę z Karolem Bączkowskim, doświadczonym ratownikiem medycznym. W ramach partnerstwa firma przeszkoli swoich pracowników i agentów z kwalifikowanej pierwszej pomocy. Spółka została partnerem wydania „Książki o pierwszej pomocy napisanej przez życie” autorstwa Karola Bączkowskiego.- 21.01.2025, 11:56
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Unum Życie TUiR S.A.
-
Badanie IGTE: dla połowy czterdziestolatków temat emerytur nie jest pilny
Większość czterdziestolatków nie ma podstawowej wiedzy z zakresu emerytalnych instrumentów finansowych. 45% uważa, że odkładanie na emeryturę ma sens tylko wtedy, jeśli to zagwarantuje wymarzony poziom życia w tym okresie, a dla połowy temat emerytur nie jest pilny. Jednocześnie czterdziestolatkowie uznają system emerytalny za niestabilny.- 21.01.2025, 07:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: IGTE