Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Tokio, 2 sierpnia 2018 r. /PRNewswire/ - Przed oficjalną premierą międzynarodową planowaną na 15 sierpnia SHISEIDO - marka utożsamiana z pięknem, sztuką i kulturą - zaprezentowała nowatorską kolekcję makijażu w kolebce firmy i globalnym epicentrum ruchu J-Beauty: w Tokio. Przyjaciele, fani i twarze marki, w tym nowo powołany globalny artysta koloru SHISEIDO Patrick Ta, ambasador APAC SHISEIDO Pony, aktorka, tancerka i artystka kampanii makijażu SHISEIDO Sonoya Mizuno, aktorka Rowan Blanchard, fryzjerka gwiazd Jen Atkin, fotograf Petra Collins, modelka i projektantka Emi Suzuki, modelka Yuka Mannami i blogerka makijażu z Tajlandii PearyPie zgromadzili się w galerii sztuki nowoczesnej TOLOT w Shinonome w celu wzniesienia toastu ku uczczeniu przełomowej kolekcji opartej na czterech fakturach.
Równie nowoczesna, minimalistyczna, wizjonerska, wyrazista, luksusowa co kreatywna nowa kolekcja makijażu SHISEIDO podzielona jest na cztery kategorie faktur: żele, tusze, pudry i rosa oraz obejmuje 21 produktów w 125 odcieniach. Nowe produkty łączą w sobie zaawansowaną technologię, rzemiosło i lokalnie pozyskiwane składniki. „Przyjmujemy nowoczesne podejście do makijażu, którego nie podjęła się przed nami żadna inna marka” - skomentowała Jill Scalamandre, prezes marek bareMinerals i BUXOM oraz dyrektor rozwoju globalnego Shiseido Makeup.
We wnętrzu TOLOT cztery wyraźne faktury ujęte w nowej kolekcji zostały wyrażone przez wykorzystanie zaawansowanej technologii sensorycznej i lamp LED. Dyrektorem kreatywnym i projektantem wnętrza był dyrektor artystyczny SHISEIDO Keisuke Hori, który współpracował z dyrektorem artystycznym i technicznym Takahiro Matsuo, założycielem Lucent, grupy specjalistów tworzących interaktywne doświadczenia pozwalające na wyrażanie konceptów poprzez technologię.
Yoshiaki Okabe, dyrektor korporacyjny marki SHISEIDO i globalnych marek luksusowych oprowadził artystów Sonoyę Mizuno i Patricka Ta po przestrzeni, wyjaśniając wagę nowej kolekcji makijażu i jej wyraźnego związku z pielęgnacją cery. „Cała linia produktów wyróżnia się składem, a naprawdę wyjątkowe są faktury. Dają one wrażenia sensoryczne przy wykonywaniu makijażu z japońskiej perspektywy” - skomentował Okabe. Goście mogli także delektować się przekąskami od firmy cateringowej Mokomeshi z Tokio. Każde danie nawiązywało do jednej z czterech kategorii tekstur. Ponadto goście mogli skorzystać z sesji poprawek makijażu przez artystów SHISEIDO oraz udać się do studia portretowego VIP, w którym pracował dyrektor i fotograf Mike Rosenthal.
„Kiedy ktoś myśli o japońskim pięknie, to myśli o SHISEIDO. Dlatego też logiczna była premiera kolekcji makijażu najpierw w Tokio. Jestem bardzo dumny z efektu końcowego naszej pracy” - dodał Okabe.
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/725614/SHISEIDO_Ta_Pony_Mizuno.jpg
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/725615/SHISEIDO_Okabe_Odagiri.jpg
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/725616/SHISEIDO_Collins_Blanchard.jpg
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/725734/SHISEIDO_Atkin_Cao_Ta_PearyPie.jpg
Źródło: SHISEIDO
Dodatkowe informacje na temat wydarzenia i nowej kolekcji makijażu SHISEIDO można uzyskać od:
Alice Hampton
wiceprezes komunikacji globalnej SHISEIDO Makeup i bareMinerals
tel. +1 (646) 919-0566
e-mail: AHampton@sac.shiseido.com
-
Desiree Lestingi
dyrektor komunikacji globalnej SHISEIDO Makeup
tel. +1 (732) 757-2552
e-mail: DLestingi@sac.shiseido.com
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 02.08.2018, 14:10 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |