Newsletter

Paweł Miszkowski nowym dyrektorem handlowym FCA Poland

03.08.2018, 13:21aktualizacja: 03.08.2018, 13:21

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Od 26 lipca do zespołu FCA Poland dołączył Paweł Miszkowski, obejmując stanowisko dyrektora handlowego firmy.

Karierę w branży motoryzacyjnej rozpoczął na początku lat 90., szybko awansując dzięki umiejętnościom sprzedażowym i menadżerskim. Przez ostatnich trzynaście lat Miszkowski pracował w strukturach firmy Mercedes-Benz, w Polsce – na stanowiskach dyrektora zarządzającego oraz członka Zarządu, a następnie w Czechach – na stanowiskach szefa Działu Marketingu i Produktu na Europę Centralną (Polskę, Czechy i Austrię) oraz członka Zarządu. W tym czasie odpowiadał m. in. Za opracowywanie i wdrażanie strategii sprzedażowych, marketingowych oraz cenowych firmy, a także za współpracę z siecią dealerską i rozwój nowych narzędzi biznesowych. Podczas swojej kariery zawodowej odnosił liczne sukcesy, przyczynił się do znaczącego wzrostu sprzedaży sportowych modeli Mercedes-AMG na rynkach polskim, czeskim i austriackim.

Paweł Miszkowski obejmując stanowisko dyrektora handlowego w FCA, zastępuje tym samym Marka Kisza, przed którym teraz nowe wyzwania i obowiązki.

Paweł Miszkowski ma 49 lat, jest żonaty i ma dwie córki. Ukończył studia na Uniwersytecie Warszawskim. Jest magistrem historii zakochanym w samochodach. Jego pasją są jazda konna oraz jazda na motorze. Szczególnie interesuje się historią i kulturą europejską, lubi włoskie wina i dobrą kuchnię. Posiada szeroką wiedzę z zakresu marketingu, sprzedaży, zarządzania i współpracy z siecią dealerską.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 03.08.2018, 13:21
Źródło informacji FCA Polska
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ