Newsletter

Paweł Miszkowski nowym dyrektorem handlowym FCA Poland

03.08.2018, 13:21aktualizacja: 03.08.2018, 13:21

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Od 26 lipca do zespołu FCA Poland dołączył Paweł Miszkowski, obejmując stanowisko dyrektora handlowego firmy.

Karierę w branży motoryzacyjnej rozpoczął na początku lat 90., szybko awansując dzięki umiejętnościom sprzedażowym i menadżerskim. Przez ostatnich trzynaście lat Miszkowski pracował w strukturach firmy Mercedes-Benz, w Polsce – na stanowiskach dyrektora zarządzającego oraz członka Zarządu, a następnie w Czechach – na stanowiskach szefa Działu Marketingu i Produktu na Europę Centralną (Polskę, Czechy i Austrię) oraz członka Zarządu. W tym czasie odpowiadał m. in. Za opracowywanie i wdrażanie strategii sprzedażowych, marketingowych oraz cenowych firmy, a także za współpracę z siecią dealerską i rozwój nowych narzędzi biznesowych. Podczas swojej kariery zawodowej odnosił liczne sukcesy, przyczynił się do znaczącego wzrostu sprzedaży sportowych modeli Mercedes-AMG na rynkach polskim, czeskim i austriackim.

Paweł Miszkowski obejmując stanowisko dyrektora handlowego w FCA, zastępuje tym samym Marka Kisza, przed którym teraz nowe wyzwania i obowiązki.

Paweł Miszkowski ma 49 lat, jest żonaty i ma dwie córki. Ukończył studia na Uniwersytecie Warszawskim. Jest magistrem historii zakochanym w samochodach. Jego pasją są jazda konna oraz jazda na motorze. Szczególnie interesuje się historią i kulturą europejską, lubi włoskie wina i dobrą kuchnię. Posiada szeroką wiedzę z zakresu marketingu, sprzedaży, zarządzania i współpracy z siecią dealerską.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 03.08.2018, 13:21
Źródło informacji FCA Polska
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ