Pobierz materiał i Publikuj za darmo
- MIiR informuje:
Prezentacja założeń, spotów i wizualizacji nowej kampanii informacyjno-promocyjnej województwa podkarpackiego pn. "Podkarpackie. Wyższy poziom innowacji" była głównym celem odbywającej się dziś w podrzeszowskiej Jasionce konferencji.
W ramach kampanii promowane będą cztery specjalizacje, z których słynie Podkarpacie : Lotnictwo i kosmonautyka, motoryzacja, informatyka i telekomunikacja oraz jakość życia. W wydarzeniu uczestniczył wiceminister inwestycji i rozwoju Adam Hamryszczak.
"Inteligentne specjalizacje są z pewnością dużą szansą dla regionów ale też wielkim dla nich wyzwaniem. W konsekwencji stanowią prawdziwy test na pragmatyzm, kreatywność i determinację w prowadzeniu działań rozwojowych przez administrację publiczną, biznes oraz sektor nauki" - zaznaczył wiceminister Hamryszczak.
Podczas swojego wystąpienia wiceszef resortu inwestycji i rozwoju podkreślił wagę promocji regionalnej w procesie budowania przewagi konkurencyjnej i promowania atrakcyjności Podkarpacia, nie tylko jako regionu turystycznego, ale także dynamicznie rozwijającego się gospodarczo.
"Dotychczasowe sukcesy infrastruktury biznesowej regionu podkarpackiego wynikają przede wszystkim z ciężkiej pracy, jaka została wykonana w ostatnim czasie, ale także z faktu, że umiejętnie wykorzystywano szanse jakie dają fundusze UE. Dzięki nim znacznie poprawiła się konkurencyjność lokalnej gospodarki, a także nastąpił dynamiczny rozwój infrastruktury technicznej niezbędnej dla kreowania nowych pomysłów" – podkreślił wiceminister Hamryszczak.
"Przyszłość rozwoju Podkarpacia powiązana ściśle z wdrażaniem i promocją inteligentych specjalizacji rysuje się niezwykle interesująco" – podsumował wiceminister Hamryszczak.
Kampania „Podkarpackie. Wyższy poziom innowacji” realizowana jest w ramach projektu Promocja Gospodarcza Województwa Podkarpackiego finansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020.
Koszt kampanii to 1,5 mln zł. Działania obejmą radio, Internet, prasę, a także reklamę outdoorową, w tym billboardy, które pojawią się w aż 180 miejscach (m.in. w Krakowie, Wrocławiu, Gdańsku, Warszawie, Poznaniu, Katowicach, Łodzi i na autostradach). Akcja promocyjna potrwa do 30 listopada br.
UWAGA: komunikaty publikowane są w serwisie PAP bez wprowadzania przez PAP SA jakichkolwiek zmian w ich treści, w formie dostarczonej przez nadawcę. Nadawca komunikatu ponosi odpowiedzialność za jego treść – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe.(PAP)
kom/ tnt/
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 08.08.2018, 18:25 |
Źródło informacji | MIiR |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |