Newsletter

MIiR: "Podkarpackie. Wyższy poziom innowacji" - inauguracja kampanii informacyjno-promocyjnej (komunikat)

08.08.2018, 18:25aktualizacja: 08.08.2018, 18:25

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

- MIiR informuje:

Prezentacja założeń, spotów i wizualizacji nowej kampanii informacyjno-promocyjnej województwa podkarpackiego pn. "Podkarpackie. Wyższy poziom innowacji" była głównym celem odbywającej się dziś w podrzeszowskiej Jasionce konferencji.

W ramach kampanii promowane będą cztery specjalizacje, z których słynie Podkarpacie : Lotnictwo i kosmonautyka, motoryzacja, informatyka i telekomunikacja oraz jakość życia. W wydarzeniu uczestniczył wiceminister inwestycji i rozwoju Adam Hamryszczak.

"Inteligentne specjalizacje są z pewnością dużą szansą dla regionów ale też wielkim dla nich wyzwaniem. W konsekwencji stanowią prawdziwy test na pragmatyzm, kreatywność i determinację w prowadzeniu działań rozwojowych przez administrację publiczną, biznes oraz sektor nauki" - zaznaczył wiceminister Hamryszczak.

Podczas swojego wystąpienia wiceszef resortu inwestycji i rozwoju podkreślił wagę promocji regionalnej w procesie budowania przewagi konkurencyjnej i promowania atrakcyjności Podkarpacia, nie tylko jako regionu turystycznego, ale także dynamicznie rozwijającego się gospodarczo.

"Dotychczasowe sukcesy infrastruktury biznesowej regionu podkarpackiego wynikają przede wszystkim z ciężkiej pracy, jaka została wykonana w ostatnim czasie, ale także z faktu, że umiejętnie wykorzystywano szanse jakie dają fundusze UE. Dzięki nim znacznie poprawiła się konkurencyjność lokalnej gospodarki, a także nastąpił dynamiczny rozwój infrastruktury technicznej niezbędnej dla kreowania nowych pomysłów" – podkreślił wiceminister Hamryszczak.

"Przyszłość rozwoju Podkarpacia powiązana ściśle z wdrażaniem i promocją inteligentych specjalizacji rysuje się niezwykle interesująco" – podsumował wiceminister Hamryszczak.

Kampania „Podkarpackie. Wyższy poziom innowacji” realizowana jest w ramach projektu Promocja Gospodarcza Województwa Podkarpackiego finansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020.

Koszt kampanii to 1,5 mln zł. Działania obejmą radio, Internet, prasę, a także reklamę outdoorową, w tym billboardy, które pojawią się w aż 180 miejscach (m.in. w Krakowie, Wrocławiu, Gdańsku, Warszawie, Poznaniu, Katowicach, Łodzi i na autostradach). Akcja promocyjna potrwa do 30 listopada br.

UWAGA: komunikaty publikowane są w serwisie PAP bez wprowadzania przez PAP SA jakichkolwiek zmian w ich treści, w formie dostarczonej przez nadawcę. Nadawca komunikatu ponosi odpowiedzialność za jego treść – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe.(PAP)

kom/ tnt/

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 08.08.2018, 18:25
Źródło informacji MIiR
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ