Newsletter

MIiR: "Podkarpackie. Wyższy poziom innowacji" - inauguracja kampanii informacyjno-promocyjnej (komunikat)

08.08.2018, 18:25aktualizacja: 08.08.2018, 18:25

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

- MIiR informuje:

Prezentacja założeń, spotów i wizualizacji nowej kampanii informacyjno-promocyjnej województwa podkarpackiego pn. "Podkarpackie. Wyższy poziom innowacji" była głównym celem odbywającej się dziś w podrzeszowskiej Jasionce konferencji.

W ramach kampanii promowane będą cztery specjalizacje, z których słynie Podkarpacie : Lotnictwo i kosmonautyka, motoryzacja, informatyka i telekomunikacja oraz jakość życia. W wydarzeniu uczestniczył wiceminister inwestycji i rozwoju Adam Hamryszczak.

"Inteligentne specjalizacje są z pewnością dużą szansą dla regionów ale też wielkim dla nich wyzwaniem. W konsekwencji stanowią prawdziwy test na pragmatyzm, kreatywność i determinację w prowadzeniu działań rozwojowych przez administrację publiczną, biznes oraz sektor nauki" - zaznaczył wiceminister Hamryszczak.

Podczas swojego wystąpienia wiceszef resortu inwestycji i rozwoju podkreślił wagę promocji regionalnej w procesie budowania przewagi konkurencyjnej i promowania atrakcyjności Podkarpacia, nie tylko jako regionu turystycznego, ale także dynamicznie rozwijającego się gospodarczo.

"Dotychczasowe sukcesy infrastruktury biznesowej regionu podkarpackiego wynikają przede wszystkim z ciężkiej pracy, jaka została wykonana w ostatnim czasie, ale także z faktu, że umiejętnie wykorzystywano szanse jakie dają fundusze UE. Dzięki nim znacznie poprawiła się konkurencyjność lokalnej gospodarki, a także nastąpił dynamiczny rozwój infrastruktury technicznej niezbędnej dla kreowania nowych pomysłów" – podkreślił wiceminister Hamryszczak.

"Przyszłość rozwoju Podkarpacia powiązana ściśle z wdrażaniem i promocją inteligentych specjalizacji rysuje się niezwykle interesująco" – podsumował wiceminister Hamryszczak.

Kampania „Podkarpackie. Wyższy poziom innowacji” realizowana jest w ramach projektu Promocja Gospodarcza Województwa Podkarpackiego finansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020.

Koszt kampanii to 1,5 mln zł. Działania obejmą radio, Internet, prasę, a także reklamę outdoorową, w tym billboardy, które pojawią się w aż 180 miejscach (m.in. w Krakowie, Wrocławiu, Gdańsku, Warszawie, Poznaniu, Katowicach, Łodzi i na autostradach). Akcja promocyjna potrwa do 30 listopada br.

UWAGA: komunikaty publikowane są w serwisie PAP bez wprowadzania przez PAP SA jakichkolwiek zmian w ich treści, w formie dostarczonej przez nadawcę. Nadawca komunikatu ponosi odpowiedzialność za jego treść – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe.(PAP)

kom/ tnt/

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 08.08.2018, 18:25
Źródło informacji MIiR
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ