Newsletter

Amazon Game Studios ogłasza stworzenie „The Grand Tour Game”

22.08.2018, 12:51aktualizacja: 22.08.2018, 12:51

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Najnowsza gra epizodyczna oparta na hitowej serii „Prime Original” pozwala graczom prowadzić egzotyczne pojazdy, podejmować szalone wyzwania i przez chwilę poczuć się jak Clarkson, Hammond i May.

SEATTLE--(BUSINESS WIRE)- Spółka Amazon.com (NASDAQ: AMZN) podała w dniu dzisiejszym informację o stworzeniu nowej gry na PlayStation 4 i Xbox One – „The Grand Tour Game”. Jest to epizodyczna gra wyścigowa oparta na hitowej serii „Prime Original - The Grand Tour”, w której wyścigi samochodowe połączono z zabawnymi gagami Jeremy'ego Clarksona, Richarda Hammonda i Jamesa Maya. Stworzona przez Amazon Game Studios „The Grand Tour Game” przenosi graczy w egzotyczne scenerie, umożliwiając im prowadzenie najbardziej niesamowitych samochodów na świecie i podejmowanie szalonych wyzwań. Kolejne części „The Grand Tour Game” - a w nich nowe pojazdy, miejsca i niespodzianki - będą udostępniane w odstępach tygodniowych, w ramach trzeciego sezonu Show. Więcej informacji na stronie: www.playthegrandtourgame.com.

Niniejszy komunikat prasowy zawiera multimedia. Pełna wersja dostępna pod adresem: https://www.businesswire.com/news/home/20180821005353/en/

W „The Grand Tour Game” gracze mogą zasiąść za kierownicą pojazdów prezentowanych w sezonie trzecim i przenieść się w miejsca, które odwiedzą gospodarze Show, w tym między innymi na Eboladrome - sztandarowy tor testowy „The Grand Tour”. Dzięki płynnemu przeplataniu się wideoklipów Show i rozgrywek, w połączeniu z wielogodzinnym podkładem głosowym Jeremy'ego Clarksona, Richarda Hammonda i Jamesa Maya, „The Grand Tour Game” jest wprost przesiąknięta charakterystycznym poczuciem humoru i potyczkami słownymi gospodarzy programu.

„To gra wideo, która ukazuje mnie, pirata drogowego i Kapitana Snuję. To wszystko, co musicie wiedzieć - powiedział Jeremy Clarkson. - Jeśli zawsze chcieliście wybrać się z nami w trasę, nigdy nie dostaniecie lepszej szansy. No chyba, że porwiecie Jamesa i przywłaszczycie sobie jego twarz” - dodał.

„Jeśli kiedykolwiek marzyliście o wykonywaniu mojej pracy, teraz możecie to zrobić - powiedział James May. - Oczywiście, nie dosłownie. To tylko gra, więc proszę nie szperać w szufladach mojego biurka” - dodał.

„Mieszkam na odległej wsi, więc - prawdę mówiąc - wszystko, co działa na energię elektryczną niesamowicie mnie fascynuje - powiedział Richard Hammond. - Jednak muszę przyznać, że ta gra jest absolutnie wyjątkowa, a szczególnie ekran dzielony na czterech graczy” - podkreślił.

Gracze „The Grand Tour Game” nie tylko podążają za śladami opon innych graczy, ale także mogą ścigać się i rzucać sobie nawzajem bezpośrednie wyzwania. „The Grand Tour” posiada ekran dzielony na czterech graczy, którzy mogą ścigać się ze sobą i osobiście wymieniać zaczepki słowne. Dzięki wymyślnym power-upom, takim jak High Tea, który rozrzuca po drodze filiżanki i spodki dziurawiące opony, czy też More Horsepowers, który pozwala graczowi w oka mgnieniu wyprzedzić konkurencję, akcja staje się nieprzewidywalna, a gracze utrzymywani są w stanie maksymalnej koncentracji.

„The Grand Tour to nie tylko pojazdy o dużej mocy i mrożące krew w żyłach wyczyny kaskaderskie, ale także poczucie koleżeńskości - powiedział Craig Sullivan, dyrektor kreatywny Amazon Game Studios. - Naszym zamiarem było uchwycenie autentycznej atmosfery zdominowanej przez samochody, przyjacielskie przekomarzania oraz (przede wszystkim) rywalizację w duchu przyjaźni” - dodał.

Produkt „The Grand Tour Game” został stworzony przez Amazon Game Studios w Seattle. Przy jej tworzeniu wykorzystano narzędzia Amazon Game Tech, takie jak Amazon Web Services (AWS) i Amazon Lumberyard. Więcej informacji na temat Amazon Game Tech dostępne na stronie: https://aws.amazon.com/gametech/

Gra “The Grand Tour” jest dostępna w serii “Prime Original” w serwisie Prime Video. Producentem wykonawczym jest Andy Wilman.

Amazon

Amazon kieruje się czterema zasadami: skupienie się na kliencie, a nie na konkurencji, zorientowanie na innowacyjność, dążenie do doskonalenia swojej działalności i planowanie długofalowe. Do produktów i usług stworzonych przez Amazon należą: dodawanie opinii klientów, zakupy za jednym kliknięciem, personalizowane rekomendacje, Prime, Fulfillment by Amazon, AWS, Kindle Direct Publishing, Kindle, tablety Fire, Fire TV, Amazon Echo i Alexa. Więcej informacji na stronie www.amazon.com/about lub na Twitterze @AmazonNews.

Zobacz wersję źródłową informacji w serwisie businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20180821005353/en/

Źródło: Amazon.com, Inc.

KONTAKT:

Amazon.com, Inc.

Gorąca linia dla mediów

e-mail: Amazon-pr@amazon.com

www.amazon.com/pr

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 22.08.2018, 12:51
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ