Newsletter

Chengdu i Rosja podpisują umowy o wartości ponad 8 miliardów juanów na siedem projektów

28.08.2018, 13:18aktualizacja: 28.08.2018, 13:18

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

MOSKWA, 28 sierpnia 2018 r. /PRNewswire/ - Miasto Chengdu i Rosja podpisały umowy o wartości ponad 8 miliardów juanów (około 1,1 miliarda dolarów) na siedem projektów w różnorodnych sektorach, w tym w biomedycynie, informacji cyfrowej, infrastrukturze publicznej, kulturze i muzyce. Do podpisania umów doszło w trakcie Konferencji Promocji Współpracy Gospodarczej i Handlu Chengdu-Rosja 2018, która odbyła się w Moskwie dnia 24 sierpnia 2018 r.

W ramach tygodnia Moskwa-Chengdu, promocyjnego elementu kampanii Pandy Chengdu w Rosji zorganizowanej przez rady miast Chengdu i Moskwy zgromadziło się ponad 200 gości, w tym przedstawiciele Ambasady Chin w Rosji, rady miast Chengdu i Moskwy, rosyjskie stowarzyszenia biznesowe i przedsiębiorstwa w powiązanych sektorach, a także firmy z Chengdu. Wydarzenie skupiało się na środowisku inwestycyjnym Chengdu i perspektywach rozwoju miasta.

W trakcie konferencji, która objęła intensywną promocję sektorów przedsiębiorczości, turystyki, konferencji i targów w Chengdu, rzecznik Komisji do spraw Handlu w Chengdu podkreślił realizację połączenia kolejowego Chengdu-Europe Express i możliwości biznesowe związane z przewozem towarów koleją.

W trakcie trzydniowego Tygodnia Moskwa-Chengdu zorganizowano także wystawę e-handlu transgranicznego z motywem Jedwabnego Szlaku w Chmurach. Wystawę zorganizował rząd Chengdu w Rosji, a miała ona miejsce w parku Krasnaya Presnya w Moskwie, przyciągając uwagę miejscowych gości. Wydarzenie było pierwszą możliwością zaprezentowania wielu wyprodukowanych w Chengdu produktów, w tym tekstyliów, odzieży i elektroniki.

Współpraca z rosyjską platformą e-handlu doprowadziła nie tylko do sprowadzenia produktów z prowincji syczuańskiej na lokalny rynek w Moskwie przez połączenie wystaw, sprzedaży w sieci i negocjacji handlowych, ale pozwoliła także markom z Chengdu na ekspansję na rynki międzynarodowe przez promocję produktów w Rosji, jak donosi rzecznik.

„W ramach zorganizowanego przez rząd Chengdu wydarzenia lokalnego, transgraniczne firmy e-handlu i handlu zagranicznego mogły zapoznać się z produktami z Rosji, co miało na celu promocję wzajemnego handlu” - dodał rzecznik.

Poza wystawą e-handlu, pokazem dziedzictwa kulturowego Chengdu i prezentacją tradycyjnego tańca i muzyki z Chengdu Tydzień Moskwa-Chengdu był okazją do zaprezentowania wielu tradycyjnych produktów i sztuk będących wyróżnikiem prowincji syczuańskiej, w tym znalazły się brokat syczuański, haft syczuański, wycinanie papieru, tkanie bambusa i sztuka zaparzania herbaty. Wydarzenie spotkało się z pozytywną reakcją ze strony dużych grup lokalnych gości.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/735988/Chengdu_Municipal_Commerce_of_Commission.jpg

Źródło: Chengdu Municipal Commerce of Commission

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 28.08.2018, 13:18
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ