Newsletter

HUBSTYLE SA (30/2018) Wstępne skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte przez Grupę Kapitałową HubStyle w czerwcu 2018 roku - KOREKTA

03.09.2018, 15:43aktualizacja: 03.09.2018, 15:43

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 30/2018

Zarząd HubStyle S.A. ("Spółka") informuje, że w raporcie bieżącym nr 30/2018 z dnia 4 lipca 2018 znalazła się omyłka pisarska, wskazująca na przychody osiągnięte w kwietniu 2018 roku zamiast w czerwcu 2018 roku w pierwszej części zdania.

Poniżej Spółka zamieszcza skorygowaną treść raportu.

Zarząd HubStyle S.A. ("Spółka") informuje, że wstępne skonsolidowane przychody netto ze sprzedaży, osiągnięte w czerwcu 2018 roku przez Grupę Kapitałową HubStyle ("GK HubStyle"), wyniosły około 711 tyś. PLN i były niższe od przychodów osiągniętych w czerwcu 2017 roku o około 11 %. Na przychody Grupy Kapitałowej HubStyle składają się przychody segmentu sprzedaży odzieży ze spółek: Sugarfree sp. z o.o. ("Sugarfree") oraz New Fashion Brand sp. z o.o. ("Cardio Bunny") Z uwagi na sprzedaż 100% udziałów w spółce Sales Intelligence S.A., o której Spółka informowała raportem bieżącym nr 19/2018 z dnia 27 kwietnia 2018 roku, począwszy od miesiąca kwietnia 2018 roku, Spółka nie informuje o przychodach z segmentu e-commerce, który to segment w całości dotyczył działalności prowadzonej przez Sales Intelligence S.A. Prezentowane dane sprzedażowe są porównywalne w ujęciu rok do roku i odnoszą się do projektów kontynuowanych (zgodnie z zaktualizowaną strategią opublikowaną w Raporcie Bieżącym 6/2017 z 22 marca 2017 roku).

Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 03.09.2018, 15:43
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ