Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd HubStyle S.A. ("Spółka") informuje, że w raporcie bieżącym nr 24/2018 z dnia 4 czerwca 2018 znalazła się omyłka pisarska, wskazująca na przychody osiągnięte w kwietniu 2018 roku zamiast w maju 2018 roku w pierwszej części zdania.
Poniżej Spółka zamieszcza skorygowaną treść raportu.
Zarząd HubStyle S.A. ("Spółka") informuje, że wstępne skonsolidowane przychody netto ze sprzedaży, osiągnięte w maju 2018 roku przez Grupę Kapitałową HubStyle ("GK HubStyle"), wyniosły około 628 tyś. PLN i były niższe od przychodów osiągniętych w maju 2017 roku o około 11%. Na przychody Grupy Kapitałowej HubStyle składają się przychody segmentu sprzedaży odzieży ze spółek: Sugarfree sp. z o.o. ("Sugarfree") oraz New Fashion Brand sp. z o.o. ("Cardio Bunny") Z uwagi na sprzedaż 100% udziałów w spółce Sales Intelligence S.A., o której Spółka informowała raportem bieżącym nr 19/2018 z dnia 27 kwietnia 2018 roku, począwszy od miesiąca kwietnia 2018 roku, Spółka nie informuje o przychodach z segmentu e-commerce, który to segment w całości dotyczył działalności prowadzonej przez Sales Intelligence S.A. Prezentowane dane sprzedażowe są porównywalne w ujęciu rok do roku i odnoszą się do projektów kontynuowanych (zgodnie z zaktualizowaną strategią opublikowaną w Raporcie Bieżącym 6/2017 z 22 marca 2017 roku).
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 03.09.2018, 15:49 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |