Newsletter

Zhang Ziyi przyłącza się do Clé De Peau Beauté jako Global Brand Ambassador

04.09.2018, 11:04aktualizacja: 04.09.2018, 11:04

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Tokio, 4 sierpnia 2018 r. /PRNewswire/ - Clé de Peau Beauté, prestiżowa marka należąca do Shiseido Group z przyjemnością ogłasza, że nominowana do Złotych Globów i nagród BAFTA aktorka Zhang Ziyi objęła rolę Global Brand Ambassador marki Clé de Peau Beauté. W nowej kampanii na jesień tego roku Zhang będzie reprezentować La Creme, kultowy produkt uosabiający przywiązanie do doskonałości marki Clé de Peau Beauté.

Pierwsza wspólna kampania łączy legendarną rolę Zhang w branży z legendarnym produktem La Creme marki Clé de Peau Beauté. Pełna ekspresji, liryki i światła kampania wykorzystuje bezkompromisowe przywiązanie do doskonałości przejawiane tak przez aktorkę, jak i przez krem. Historia wyjaśniająca dzisiejszą reputację opowiadana jest przez samą Zhang.

„Od dawna podziwialiśmy Zhang Ziyi za jej osiągnięcia i poświęcenie. Jej piękno, ciepło i hojność wnoszą światło do całego otoczenia. Zhang Ziyi jest wcieleniem wartości Clé de Peau Beauté ze względu na ducha i ponadczasową elegancję” - skomentowała współpracę Yukari Suzuki, główna dyrektor marki Clé de Peau Beauté.

„Nasza współpraca z Zhang Ziyi podniesie świadomość na temat marki i status aspiracyjny Clé de Peau Beauté na rynku chińskim. Dzięki temu będziemy mogli podkreślić jakość i luksus Clé de Peau Beauté i La Creme już kojarzone z marką” - dodała Jenny Sun, dyrektor marki Clé de Peau Beauté w Chinach.

Zhang Ziyi jest aktorką charakteryzującą się rzadkim pięknem i szczycącą się ogromnymi osiągnięciami. Po debiucie w „Drodze do domu" reżysera Zhanga Yimou, filmie który zdobył Nagrodę Srebrnego Niedźwiedzia na Berlińskim Festiwalu Filmowym w 2000 roku aktorka pojawiła się w ponad 20 filmach, w tym w znanym na całym świecie „Przyczajonym tygrysie, ukrytym smoku", „Domu latających sztyletów" i „Wyznaniach gejszy". Jej rola w filmie z 2013 r. „Wielki Mistrz" przyniosła aktorce aż 12 nagród dla najlepszej aktorki, największą liczbę wyróżnień dla aktorki w jednym filmie, co potwierdziło status Zhang Ziyi jako legendarnego talentu.

Zhang uzyskała status dożywotniego członka Amerykańskiej Akademii Sztuki i Wiedzy Filmowej w 2005 r. i trzykrotnie zasiadała w jury Festiwalu Filmowego w Cannes. Aktorka jest trenerem w najpopularniejszym konkursie na żywo w Chinach „An Actor is Born".

„Z przyjemnością obejmuję rolę Global Brand Ambassador marki Clé de Peau Beauté i symbolu La Creme, obiektu pożądania przepełnionego wyjątkowością i nowoczesnością. Z duma wnoszę tę energię w świat” - skomentowała Zhang Ziyi.

O Clé de Peau Beauté

Inteligencja, bezkompromisowość, wyjątkowość.

Clé de Peau Beauté: klucz do piękna skóry. Luksusowa marka kosmetyczna od Shiseido, która jest synonimem wyjątkowej pielęgnacji skóry i koloru wnoszącego innowacje. Marka jest połączeniem przełomowej nauki i luksusowych faktur, które rozbudzają serce. Marka wykorzystuje intuicję i uczy się od skóry, tworzy palety tętniące wyobraźnią i wyzwala energię wewnętrznego blasku.

O La Creme

Obiekt pożądania, źródło młodego wyglądu, czysta radość. Składnik La Creme, rozświetlający kompleks EX to wyjątkowa mieszanka japońskiej perły, teaniny i złotej esencji jedwabiu. Dokładnie wyselekcjonowane składniki łączą się w celu zapewnienia harmonijnej faktury i legendarnych efektów przeciw starzeniu się. Krem zapewnia wyjątkową odporność, jest kluczem do jędrności skóry i wyzwala światło.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/737316/ZHANG_ZIYI.jpg

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/737774/Logo.jpg

Źródło: Clé de Peau Beauté

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 04.09.2018, 11:04
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ