Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Tokio, 4 sierpnia 2018 r. /PRNewswire/ - Clé de Peau Beauté, prestiżowa marka należąca do Shiseido Group z przyjemnością ogłasza, że nominowana do Złotych Globów i nagród BAFTA aktorka Zhang Ziyi objęła rolę Global Brand Ambassador marki Clé de Peau Beauté. W nowej kampanii na jesień tego roku Zhang będzie reprezentować La Creme, kultowy produkt uosabiający przywiązanie do doskonałości marki Clé de Peau Beauté.
Pierwsza wspólna kampania łączy legendarną rolę Zhang w branży z legendarnym produktem La Creme marki Clé de Peau Beauté. Pełna ekspresji, liryki i światła kampania wykorzystuje bezkompromisowe przywiązanie do doskonałości przejawiane tak przez aktorkę, jak i przez krem. Historia wyjaśniająca dzisiejszą reputację opowiadana jest przez samą Zhang.
„Od dawna podziwialiśmy Zhang Ziyi za jej osiągnięcia i poświęcenie. Jej piękno, ciepło i hojność wnoszą światło do całego otoczenia. Zhang Ziyi jest wcieleniem wartości Clé de Peau Beauté ze względu na ducha i ponadczasową elegancję” - skomentowała współpracę Yukari Suzuki, główna dyrektor marki Clé de Peau Beauté.
„Nasza współpraca z Zhang Ziyi podniesie świadomość na temat marki i status aspiracyjny Clé de Peau Beauté na rynku chińskim. Dzięki temu będziemy mogli podkreślić jakość i luksus Clé de Peau Beauté i La Creme już kojarzone z marką” - dodała Jenny Sun, dyrektor marki Clé de Peau Beauté w Chinach.
Zhang Ziyi jest aktorką charakteryzującą się rzadkim pięknem i szczycącą się ogromnymi osiągnięciami. Po debiucie w „Drodze do domu" reżysera Zhanga Yimou, filmie który zdobył Nagrodę Srebrnego Niedźwiedzia na Berlińskim Festiwalu Filmowym w 2000 roku aktorka pojawiła się w ponad 20 filmach, w tym w znanym na całym świecie „Przyczajonym tygrysie, ukrytym smoku", „Domu latających sztyletów" i „Wyznaniach gejszy". Jej rola w filmie z 2013 r. „Wielki Mistrz" przyniosła aktorce aż 12 nagród dla najlepszej aktorki, największą liczbę wyróżnień dla aktorki w jednym filmie, co potwierdziło status Zhang Ziyi jako legendarnego talentu.
Zhang uzyskała status dożywotniego członka Amerykańskiej Akademii Sztuki i Wiedzy Filmowej w 2005 r. i trzykrotnie zasiadała w jury Festiwalu Filmowego w Cannes. Aktorka jest trenerem w najpopularniejszym konkursie na żywo w Chinach „An Actor is Born".
„Z przyjemnością obejmuję rolę Global Brand Ambassador marki Clé de Peau Beauté i symbolu La Creme, obiektu pożądania przepełnionego wyjątkowością i nowoczesnością. Z duma wnoszę tę energię w świat” - skomentowała Zhang Ziyi.
O Clé de Peau Beauté
Inteligencja, bezkompromisowość, wyjątkowość.
Clé de Peau Beauté: klucz do piękna skóry. Luksusowa marka kosmetyczna od Shiseido, która jest synonimem wyjątkowej pielęgnacji skóry i koloru wnoszącego innowacje. Marka jest połączeniem przełomowej nauki i luksusowych faktur, które rozbudzają serce. Marka wykorzystuje intuicję i uczy się od skóry, tworzy palety tętniące wyobraźnią i wyzwala energię wewnętrznego blasku.
O La Creme
Obiekt pożądania, źródło młodego wyglądu, czysta radość. Składnik La Creme, rozświetlający kompleks EX to wyjątkowa mieszanka japońskiej perły, teaniny i złotej esencji jedwabiu. Dokładnie wyselekcjonowane składniki łączą się w celu zapewnienia harmonijnej faktury i legendarnych efektów przeciw starzeniu się. Krem zapewnia wyjątkową odporność, jest kluczem do jędrności skóry i wyzwala światło.
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/737316/ZHANG_ZIYI.jpg
Logo - https://mma.prnewswire.com/media/737774/Logo.jpg
Źródło: Clé de Peau Beauté
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 04.09.2018, 11:04 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |