Pobierz materiał i Publikuj za darmo

ParcelABC jest już w stanie odbierać paczki od klientów, mieszkających w Zjednoczonym Królestwie, Polsce, na Litwie, Ukrainie, w Australii, USA, Niemczech i przewozić je do wielu państw świata.
Francję i Włochy, zdaniem jednego z założycieli platformy ParcelABC, Andriusa Balkunasa, wybrano nieprzypadkowo.
„Naszym celem jest zdobycie silnej pozycji na największych rynkach europejskich i światowych. Te kierunki są jednymi z najszybciej rozwijających się w Europie kierunków sprzedaży elektronicznej. We Francji, liczącej prawie 70 mln mieszkańców, działa ponad 120 tys. aktywnych portali sprzedaży elektronicznej. Na przykład, jedną z najpopularniejszych na świecie stron Amazon co miesiąc we Francji odwiedza ponad 15 mln osób. Z kolei Włochy są największym w Europie rynkiem drogich towarów, takich jak Armani, Versace, Prada, Gucci i in.“ - twierdzi Balkunas.
Wyjątkowy system ParcelABC pozwala za dostępną cenę operatywnie wysyłać i odbierać przesyłki, nie wychodząc z domu - wystarczy wpisać adres nadawcy i odbiorcy. Używając specjalnego kodu w systemie ParcelABC, możesz na bieżąco obserwować postęp w dostawie swojej paczki. Cena przesyłki zależy od miejsca lokalizacji nadawcy i odbiorcy, wagi i wymiarów przesyłki.
Platforma ParcelABC jednoczy duże i małe firmy kurierskie na całym świecie, jest jedną z największych sieci w tym obszarze działalności.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 12.09.2018, 15:41 |
Źródło informacji | ParcelABC |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
„Na życie, które dzieje się teraz” - PZU z nową kampanią o ubezpieczeniach na życie i zdrowie
PZU rozpoczyna wiosenną kampanię promującą ubezpieczenia na życie i zdrowie pod hasłem „Na życie, które dzieje się teraz”. Celem akcji jest podniesienie świadomości Polaków o korzyściach z posiadania tego typu zabezpieczenia oraz promowanie oferty PZU, która łączy ochronę życia i budowanie kapitału na przyszłość.- 02.04.2025, 15:38
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PZU
-
Image
63 procent rolników obawia się strat związanych z pogodą PAP
Nieprzewidywalne warunki pogodowe i rosnące koszty prowadzenia gospodarstw stają się codziennym wyzwaniem dla polskich rolników. Jak pokazują najnowsze badania zlecone przez firmę ubezpieczeniową Warta, aż 63 proc. rolników obawia się strat wynikających z gwałtownych zjawisk pogodowych. Co więcej, 43 proc. badanych dostrzega coraz większą zmienność warunków atmosferycznych, która negatywnie wpływa na ich uprawy.- 02.04.2025, 15:01
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Prezes Sandoz w Polsce: rozwój Sandoz w Polsce przede wszystkim z korzyścią dla pacjenta PAP
Obecność Sandoz na 10. Kongresie Wyzwań Zdrowotnych (HCC 2025) w Katowicach nie była przypadkowa: firma ta jest jednym z liderów leków generycznych i biologicznych biorównoważnych. Posiada swoje zakłady w Polsce i w Europie, a w portfolio ma ok. 1300 produktów leczniczych, w tym ok. 500 dedykowanych dla rynku polskiego.- 02.04.2025, 12:50
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ