Newsletter

Bazując na motywie piękna na wskroś model Honor 9i chce zostać ikoną stylu w indonezyjskiej branży smartfonów

19.09.2018, 15:06aktualizacja: 19.09.2018, 15:06

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

DŻAKARTA, Indonezja, 19 września 2018 r. /PRNewswire/ - W dniu dzisiejszym Honor, wiodąca e-marka smartfonów, oficjalnie zaprezentowała nowy model Honor 9i ponad 300 przedstawicielom mediów, KOL i fanom w Dżakarcie, stolicy Indonezji. Bazując na motywie piękna na wskroś, niedrogi smartfon wyposażono w porywający, ulepszony efekt lustrzanego szkła, który zwiastuje przełom w całej branży smartfonów. Premiera modelu Honor 9i po ogromnym sukcesie rynkowym Honor 9 Lite i Honor 10 wpisuje się w strategię Honor zakładającą dostanie się do czołowej trójki marek smartfonów w Indonezji w ciągu najbliższych trzech lat.

Piękny w środku i na zewnątrz model Honor 9i jest ikoną stylu i idealnym urządzeniem do rejestrowania i udostępniania najlepszych chwil w życiu dzięki 12 warstwom szkła z efektem lustrzanym, wyjątkowym przednim aparatem 16 MP i podwójnym, tylnym aparatem 13 MP + 2 MP. W celu wzbogacenia doświadczenia użytkownika model wyposażono w najnowsze rozwiązania technologiczne zapewniające najlepszą wydajność, porównywalną z czołowymi modelami firmy.

„Jako innowacyjna, wyznaczająca trendy marka lubiana przez młodych, rozrywkowych konsumentów z Indonezji Honor pracuje nad tworzeniem produktów, które pozwalają fanom na demonstrowanie siebie i swojej kreatywności - skomentował James Yang, prezes Honor Indonesia. - Dla Honor ważne jest, żeby nasze przystępne cenowo produkty rzucały klientów na kolana. Model Honor 9i to piękny telefon z nieporównywalną wydajnością. Jesteśmy przekonani, że fanów w Indonezji zadowolą nowe, ekscytujące funkcje” - dodał prezes.

W trakcie premiery firma Honor ogłosiła także nawiązanie współpracy z KLY Media Group. Obie firmy łączy misja zapewniania młodym dostępu do informacji i kreatywności przez wykorzystanie zaawansowanych technologii. „Zdecydowaliśmy się na współpracę z Honor Indonesia ze względu na slogan „For the Brave", który wdrażany jest przez Honor we wszystkich produktach od początku działalności w Indonezji. Honor współtworzy styl życia młodych, co idealnie pasuje do naszych celów - skomentował Steve Christian, główny dyrektor wykonawczy firmy KLY Media Group. - Mamy pod swoimi skrzydłami media modowe, w tym Fimela.com, sportowe, na przykład Bola.com i rozrywkowe, takie jak Kapanlagi.com. Wszystkie te platformy nakierowane są na młodych. Z przyjemnością współpracujemy z Honor Indonesia i wraz z Honor chcemy zapewnić lepszy styl życia młodym” - dodał dyrektor.

Poza KLY Media Group firma Honor nawiązała także współpracę specjalną z Happa, znaną indonezyjską projektantką, popularną marką odzieżową, która opracuje specjalną obudowę do Honor 9i. „Zainteresowało mnie wzornictwo smartfonu marki Honor. Obejrzałam premierę Honor 9 Lite i szklany tył telefonu zrobił na mnie duże wrażenie, jest naprawdę piękny. Czytałam także, że model Honor 10 wyposażono w piękne szkło Aurora, które wyznacza zupełnie nowe trendy w projektowaniu smartfonów. Teraz zainspirował mnie wzór i specjalny kolor modelu Honor 9i Robin Egg Blue. To właśnie dlatego zdecydowałam się na zaprojektowanie obudowy Honor 9i w celu podkreślenia wyjątkowości tego pięknego smartfonu - skomentowała Mel Ahyar, współzałożycielka marki Happa Official. - Z mojego punktu widzenia projekty smartfonów Honor naprawdę skupiają się na młodzieży, dlatego też każdy telefon tej marki oddaje indywidualny styl młodego właściciela” - dodała projektantka.

Poza KLY Media Group i Happa wśród partnerów biznesowych Honor znajdują się także firmy VivaVideo, KwaiGo, Tantan, Bigolive, Liveme i Nonolive. Marka Honor wierzy w potęgę wspólnego tworzenia i zamierza rozwijać się wraz z wszystkimi partnerami i wspólnie pracować nad osiągnięciem sukcesu.

Dzięki innowacji w urządzeniach i strategii dokładnego nakierowywania marka Honor nadal przewodzi w branży na rynku krajowym i utrzymuje się na pierwszej pozycji wśród e-marek smartfonów w Chinach. Jednocześnie firma prowadzi szybką ekspansję zagraniczną, w tym w Indonezji. W pierwszej połowie roku 2018 firmie udało się osiągnąć wzrost w międzynarodowej sprzedaży na poziomie 150% w porównaniu do roku ubiegłego. W Indonezji w pierwszej połowie roku 2018 firma osiągnęła 100% wzrostu z miesiąca na miesiąc, jak wynika z danych za pierwsze półrocze opublikowanych przez Honor. W maju tego roku marka Honor wyprzedziła Apple i zajęła drugą pozycję wśród producentów smartfonów w Rosji pod względem poziomu sprzedaży po 13 miesiącach na solidnej, trzeciej pozycji. Marka jest także najszybciej rozwijającym się sprzedawcą smartfonów w Indiach i zanotowała 300% wzrost poziomu sprzedaży i dochodów w pierwszej połowie 2018 r.

Główne funkcje modelu Honor 9i

Wzór - ikona stylu

Model Honor 9i okala smukła sylwetka obudowy wpasowująca się w dłoń. Telefon dostępny jest w szerokiej gamie robiących wrażenie, kolorowych wzorów z efektem lustrzanym. Obudowę wykonano z 12 warstw szkła 2,5 D z przodu i z tyłu, co daje tak wspaniały efekt.

Kompaktowy model wyposażono w większy ekran z dostosowywalnym wcięciem. Ekran o wielkości 5,84 cala umieszczono w zaokrąglonej obudowie, która zwyczajowo mieści ekrany o wielkości 5,2 cala. Konsumenci z przyjemnością odkryją, że mogą z łatwością zmieniać ustawienia z 19:9 z wcięciem do 18:9 FullView przy ciągłym zachowaniu szerokiego pola widzenia przy graniu i oglądaniu ulubionych programów czy filmów.

Aparat - piękno w zbliżeniu

Przedni aparat 16 MP z ulepszeniem ISO wyznacza nowy standard robienia zdjęć selfie przy ograniczonym oświetleniu. Funkcja mieszania światła 4 w 1 podnosi wrażliwość na światło, ogranicza szumy i pozwala na uzyskanie wyraźniejszych, więc bardziej atrakcyjnych portretów.

Tylny, podwójny aparat 13 MP + 2 MP wyposażono w funkcję szerokiej apertury i szereg trybów pozwalających na zarejestrowanie najpiękniejszych chwil każdego dnia.

Wydajność - piękna i bestia

Ośmiordzeniowy procesor Kirin 659 i system EMUI 8.0 zapewnia płynną, spójną wydajność z wykorzystaniem 3 GB/32 GB i 4 GB/64 GB pojemności. Oznacza to, że użytkownicy mają nieograniczone możliwości czy to przy korzystaniu z wielu aplikacji na raz czy przy graniu w wymagające sprzętowo gry.

Model Honor 9i wyposażono także w odblokowywanie przez czytanie rysów twarzy i odcisków palca, co oznacza, że telefon można odblokować bez podawania hasła czy odcisku palca. Opcja Face Unlock jest szybka i wygodna w porównaniu do innych sposobów, a nowej generacji wielofunkcyjny czytnik odcisków palca 4.0 pozwala na odblokowanie telefonu w zaledwie 0,25 sekundy. [1]

Model Honor 9i będzie dostępny w dwóch klasycznych, pięknych kolorach: Midnight Black i Sapphire Blue, a także w specjalnym odcieniu Robin Egg Blue, który będzie miał swoją premierę w Indonezji w październiku 2018 r. W trakcie premiery James Yang, prezes Honor Indonesia wraz z Chrisem Fengiem, głównym dyrektorem wykonawczym na skalę międzynarodową w Shopee Group podał do wiadomości oficjalną cenę urządzenia, datę dostępności w sprzedaży i kanał sprzedaży modelu Honor 9i. Smartfon dostępny będzie na rynku od 12:00 dnia 20 września 2018 r. wyłącznie na stronie Shopee w cenie 2 599 000 IDR za wersję 3+32 GB i 3 099 000 za wersję 4+64 GB. Dnia 20 września 2018 r. marka Honor organizuje wydarzenie Honor Super Brand Day, w ramach którego konsumenci będą mieli dostęp do specjalnych ofert na modele Honor 9Lite, Honor 7S, Honor 7A, Honor 7X, Honor10, a także Honor View 10.

O Honor

Firma Honor jest wiodącą e-marką. Zgodnie ze sloganem „For the Brave" marka powstała w celu sprostania potrzebom pokolenia cyfrowego poprzez ofertę produktów zoptymalizowanych w internecie, które zapewniają nieporównywalną satysfakcję użytkownika, zachęcają do podejmowania działań, krzewią kreatywność i dodają młodym siły do realizacji marzeń. To właśnie w ten sposób marka Honor wyróżnia się na tle konkurencji, skupiając się na podkreślaniu własnej odwagi koniecznej do wypracowania nowego podejścia i podjęcia kroków niezbędnych do wprowadzenia na rynek najnowszych technologii i innowacyjnych rozwiązań.

Więcej informacji można znaleźć na stronie Honor www.hihonor.com lub na platformach:

Platformy Honor w Indonezji:

https://www.facebook.com/HonorID/

https://twitter.com/Honor_Indonesia

https://www.instagram.com/honor_indonesia/

Międzynarodowe platformy Honor:

https://www.facebook.com/honorglobal/

https://twitter.com/Honorglobal

https://www.instagram.com/honorglobal/

https://www.youtube.com/honorglobal

[1] Na podstawie testów laboratoryjnych Honor.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/745928/Honor_9i_Launch_Event.jpg

Źródło: Honor

KONTAKT:

Yiran (Amy) Li

dział marketing zagranicznego Honor

tel. +86-181-2205-6189

e-mail: Liyiran5@huawei.com

-

Budi Primawan

Associate Director Burson-Marsteller Indonesia

tel. +62-811-804-531

e-mail: Budi.Primawan@bm.com

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 19.09.2018, 15:06
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ