Pobierz materiał i Publikuj za darmo
DŻAKARTA, Indonezja, 19 września 2018 r. /PRNewswire/ - W dniu dzisiejszym Honor, wiodąca e-marka smartfonów, oficjalnie zaprezentowała nowy model Honor 9i ponad 300 przedstawicielom mediów, KOL i fanom w Dżakarcie, stolicy Indonezji. Bazując na motywie piękna na wskroś, niedrogi smartfon wyposażono w porywający, ulepszony efekt lustrzanego szkła, który zwiastuje przełom w całej branży smartfonów. Premiera modelu Honor 9i po ogromnym sukcesie rynkowym Honor 9 Lite i Honor 10 wpisuje się w strategię Honor zakładającą dostanie się do czołowej trójki marek smartfonów w Indonezji w ciągu najbliższych trzech lat.
Piękny w środku i na zewnątrz model Honor 9i jest ikoną stylu i idealnym urządzeniem do rejestrowania i udostępniania najlepszych chwil w życiu dzięki 12 warstwom szkła z efektem lustrzanym, wyjątkowym przednim aparatem 16 MP i podwójnym, tylnym aparatem 13 MP + 2 MP. W celu wzbogacenia doświadczenia użytkownika model wyposażono w najnowsze rozwiązania technologiczne zapewniające najlepszą wydajność, porównywalną z czołowymi modelami firmy.
„Jako innowacyjna, wyznaczająca trendy marka lubiana przez młodych, rozrywkowych konsumentów z Indonezji Honor pracuje nad tworzeniem produktów, które pozwalają fanom na demonstrowanie siebie i swojej kreatywności - skomentował James Yang, prezes Honor Indonesia. - Dla Honor ważne jest, żeby nasze przystępne cenowo produkty rzucały klientów na kolana. Model Honor 9i to piękny telefon z nieporównywalną wydajnością. Jesteśmy przekonani, że fanów w Indonezji zadowolą nowe, ekscytujące funkcje” - dodał prezes.
W trakcie premiery firma Honor ogłosiła także nawiązanie współpracy z KLY Media Group. Obie firmy łączy misja zapewniania młodym dostępu do informacji i kreatywności przez wykorzystanie zaawansowanych technologii. „Zdecydowaliśmy się na współpracę z Honor Indonesia ze względu na slogan „For the Brave", który wdrażany jest przez Honor we wszystkich produktach od początku działalności w Indonezji. Honor współtworzy styl życia młodych, co idealnie pasuje do naszych celów - skomentował Steve Christian, główny dyrektor wykonawczy firmy KLY Media Group. - Mamy pod swoimi skrzydłami media modowe, w tym Fimela.com, sportowe, na przykład Bola.com i rozrywkowe, takie jak Kapanlagi.com. Wszystkie te platformy nakierowane są na młodych. Z przyjemnością współpracujemy z Honor Indonesia i wraz z Honor chcemy zapewnić lepszy styl życia młodym” - dodał dyrektor.
Poza KLY Media Group firma Honor nawiązała także współpracę specjalną z Happa, znaną indonezyjską projektantką, popularną marką odzieżową, która opracuje specjalną obudowę do Honor 9i. „Zainteresowało mnie wzornictwo smartfonu marki Honor. Obejrzałam premierę Honor 9 Lite i szklany tył telefonu zrobił na mnie duże wrażenie, jest naprawdę piękny. Czytałam także, że model Honor 10 wyposażono w piękne szkło Aurora, które wyznacza zupełnie nowe trendy w projektowaniu smartfonów. Teraz zainspirował mnie wzór i specjalny kolor modelu Honor 9i Robin Egg Blue. To właśnie dlatego zdecydowałam się na zaprojektowanie obudowy Honor 9i w celu podkreślenia wyjątkowości tego pięknego smartfonu - skomentowała Mel Ahyar, współzałożycielka marki Happa Official. - Z mojego punktu widzenia projekty smartfonów Honor naprawdę skupiają się na młodzieży, dlatego też każdy telefon tej marki oddaje indywidualny styl młodego właściciela” - dodała projektantka.
Poza KLY Media Group i Happa wśród partnerów biznesowych Honor znajdują się także firmy VivaVideo, KwaiGo, Tantan, Bigolive, Liveme i Nonolive. Marka Honor wierzy w potęgę wspólnego tworzenia i zamierza rozwijać się wraz z wszystkimi partnerami i wspólnie pracować nad osiągnięciem sukcesu.
Dzięki innowacji w urządzeniach i strategii dokładnego nakierowywania marka Honor nadal przewodzi w branży na rynku krajowym i utrzymuje się na pierwszej pozycji wśród e-marek smartfonów w Chinach. Jednocześnie firma prowadzi szybką ekspansję zagraniczną, w tym w Indonezji. W pierwszej połowie roku 2018 firmie udało się osiągnąć wzrost w międzynarodowej sprzedaży na poziomie 150% w porównaniu do roku ubiegłego. W Indonezji w pierwszej połowie roku 2018 firma osiągnęła 100% wzrostu z miesiąca na miesiąc, jak wynika z danych za pierwsze półrocze opublikowanych przez Honor. W maju tego roku marka Honor wyprzedziła Apple i zajęła drugą pozycję wśród producentów smartfonów w Rosji pod względem poziomu sprzedaży po 13 miesiącach na solidnej, trzeciej pozycji. Marka jest także najszybciej rozwijającym się sprzedawcą smartfonów w Indiach i zanotowała 300% wzrost poziomu sprzedaży i dochodów w pierwszej połowie 2018 r.
Główne funkcje modelu Honor 9i
Wzór - ikona stylu
Model Honor 9i okala smukła sylwetka obudowy wpasowująca się w dłoń. Telefon dostępny jest w szerokiej gamie robiących wrażenie, kolorowych wzorów z efektem lustrzanym. Obudowę wykonano z 12 warstw szkła 2,5 D z przodu i z tyłu, co daje tak wspaniały efekt.
Kompaktowy model wyposażono w większy ekran z dostosowywalnym wcięciem. Ekran o wielkości 5,84 cala umieszczono w zaokrąglonej obudowie, która zwyczajowo mieści ekrany o wielkości 5,2 cala. Konsumenci z przyjemnością odkryją, że mogą z łatwością zmieniać ustawienia z 19:9 z wcięciem do 18:9 FullView przy ciągłym zachowaniu szerokiego pola widzenia przy graniu i oglądaniu ulubionych programów czy filmów.
Aparat - piękno w zbliżeniu
Przedni aparat 16 MP z ulepszeniem ISO wyznacza nowy standard robienia zdjęć selfie przy ograniczonym oświetleniu. Funkcja mieszania światła 4 w 1 podnosi wrażliwość na światło, ogranicza szumy i pozwala na uzyskanie wyraźniejszych, więc bardziej atrakcyjnych portretów.
Tylny, podwójny aparat 13 MP + 2 MP wyposażono w funkcję szerokiej apertury i szereg trybów pozwalających na zarejestrowanie najpiękniejszych chwil każdego dnia.
Wydajność - piękna i bestia
Ośmiordzeniowy procesor Kirin 659 i system EMUI 8.0 zapewnia płynną, spójną wydajność z wykorzystaniem 3 GB/32 GB i 4 GB/64 GB pojemności. Oznacza to, że użytkownicy mają nieograniczone możliwości czy to przy korzystaniu z wielu aplikacji na raz czy przy graniu w wymagające sprzętowo gry.
Model Honor 9i wyposażono także w odblokowywanie przez czytanie rysów twarzy i odcisków palca, co oznacza, że telefon można odblokować bez podawania hasła czy odcisku palca. Opcja Face Unlock jest szybka i wygodna w porównaniu do innych sposobów, a nowej generacji wielofunkcyjny czytnik odcisków palca 4.0 pozwala na odblokowanie telefonu w zaledwie 0,25 sekundy. [1]
Model Honor 9i będzie dostępny w dwóch klasycznych, pięknych kolorach: Midnight Black i Sapphire Blue, a także w specjalnym odcieniu Robin Egg Blue, który będzie miał swoją premierę w Indonezji w październiku 2018 r. W trakcie premiery James Yang, prezes Honor Indonesia wraz z Chrisem Fengiem, głównym dyrektorem wykonawczym na skalę międzynarodową w Shopee Group podał do wiadomości oficjalną cenę urządzenia, datę dostępności w sprzedaży i kanał sprzedaży modelu Honor 9i. Smartfon dostępny będzie na rynku od 12:00 dnia 20 września 2018 r. wyłącznie na stronie Shopee w cenie 2 599 000 IDR za wersję 3+32 GB i 3 099 000 za wersję 4+64 GB. Dnia 20 września 2018 r. marka Honor organizuje wydarzenie Honor Super Brand Day, w ramach którego konsumenci będą mieli dostęp do specjalnych ofert na modele Honor 9Lite, Honor 7S, Honor 7A, Honor 7X, Honor10, a także Honor View 10.
O Honor
Firma Honor jest wiodącą e-marką. Zgodnie ze sloganem „For the Brave" marka powstała w celu sprostania potrzebom pokolenia cyfrowego poprzez ofertę produktów zoptymalizowanych w internecie, które zapewniają nieporównywalną satysfakcję użytkownika, zachęcają do podejmowania działań, krzewią kreatywność i dodają młodym siły do realizacji marzeń. To właśnie w ten sposób marka Honor wyróżnia się na tle konkurencji, skupiając się na podkreślaniu własnej odwagi koniecznej do wypracowania nowego podejścia i podjęcia kroków niezbędnych do wprowadzenia na rynek najnowszych technologii i innowacyjnych rozwiązań.
Więcej informacji można znaleźć na stronie Honor www.hihonor.com lub na platformach:
Platformy Honor w Indonezji:
https://www.facebook.com/HonorID/
https://twitter.com/Honor_Indonesia
https://www.instagram.com/honor_indonesia/
Międzynarodowe platformy Honor:
https://www.facebook.com/honorglobal/
https://twitter.com/Honorglobal
https://www.instagram.com/honorglobal/
https://www.youtube.com/honorglobal
[1] Na podstawie testów laboratoryjnych Honor.
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/745928/Honor_9i_Launch_Event.jpg
Źródło: Honor
KONTAKT:
Yiran (Amy) Li
dział marketing zagranicznego Honor
tel. +86-181-2205-6189
e-mail: Liyiran5@huawei.com
-
Budi Primawan
Associate Director Burson-Marsteller Indonesia
tel. +62-811-804-531
e-mail: Budi.Primawan@bm.com
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 19.09.2018, 15:06 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |