Pobierz materiał i Publikuj za darmo
"Chcemy wykorzystać polskie marki w roli ambasadorów naszej gospodarki. Wszystko, co znajdzie się w pawilonie i wokół niego ma być wizytówką Polski - począwszy od podawanych gościom napojów i przekąsek, poprzez zastawy stołowe, meble, ubiór obsługi pawilonu, po pojazdy i różnego typu innowacyjne rozwiązania ekspozycyjne" – wyjaśniła koordynator projektu Expo w PAIH Monika Dyląg-Sajór, cytowana w komunikacie przesłanym w piątek PAP.
Jak zaznaczyła PAIH, udział w Programie Partnerskim oznacza dla polskich przedsiębiorców możliwość zaprezentowania marki i produktów szerokiemu gronu potencjalnych odbiorców z całego świata, którzy będą obecni na światowej wystawie w Dubaju.
"Wedle szacunków organizatorów Expo odwiedzić może ponad 18 mln ludzi" - powiedziała Dyląg-Sajór. Zaznaczyła, że będzie to okazja do stworzenia czy wzmocnienia planów ekspansji zagranicznej, skierowanej głównie do Zjednoczonych Emiratów Arabskich oraz rynki krajów Zatoki Perskiej.
"Inicjatywa ma wzmocnić przekaz komunikacyjny marki +Polska+, poprzez włączenie polskich produktów w codzienną działalność polskiego pawilonu, który od października 2020 roku do kwietnia 2021 roku gościć będzie zwiedzających, w tym światowe delegacje gospodarcze z całego świata" - podkreślono.
Nabór do programu ma formułę konkursu, który potrwa do 7 grudnia br. Mogą się do niego zgłosić firmy niezależnie od skali działalności. (PAP)
maja/ pad/
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 21.09.2018, 14:46 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |