Newsletter

PAIH: program dla firm, które chcą prezentować swoje marki na Expo 2020

21.09.2018, 14:46aktualizacja: 21.09.2018, 14:46

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Krajowe przedsiębiorstwa mogą się już zgłaszać do programu, w ramach którego będą mogły zaprezentować swoje produkty w polskim pawilonie podczas światowej wystawy Expo 2020 w Dubaju - poinformowała Polska Agencja Inwestycji i Handlu.

"Chcemy wykorzystać polskie marki w roli ambasadorów naszej gospodarki. Wszystko, co znajdzie się w pawilonie i wokół niego ma być wizytówką Polski - począwszy od podawanych gościom napojów i przekąsek, poprzez zastawy stołowe, meble, ubiór obsługi pawilonu, po pojazdy i różnego typu innowacyjne rozwiązania ekspozycyjne" – wyjaśniła koordynator projektu Expo w PAIH Monika Dyląg-Sajór, cytowana w komunikacie przesłanym w piątek PAP.

Jak zaznaczyła PAIH, udział w Programie Partnerskim oznacza dla polskich przedsiębiorców możliwość zaprezentowania marki i produktów szerokiemu gronu potencjalnych odbiorców z całego świata, którzy będą obecni na światowej wystawie w Dubaju.

"Wedle szacunków organizatorów Expo odwiedzić może ponad 18 mln ludzi" - powiedziała Dyląg-Sajór. Zaznaczyła, że będzie to okazja do stworzenia czy wzmocnienia planów ekspansji zagranicznej, skierowanej głównie do Zjednoczonych Emiratów Arabskich oraz rynki krajów Zatoki Perskiej.

"Inicjatywa ma wzmocnić przekaz komunikacyjny marki +Polska+, poprzez włączenie polskich produktów w codzienną działalność polskiego pawilonu, który od października 2020 roku do kwietnia 2021 roku gościć będzie zwiedzających, w tym światowe delegacje gospodarcze z całego świata" - podkreślono.

Nabór do programu ma formułę konkursu, który potrwa do 7 grudnia br. Mogą się do niego zgłosić firmy niezależnie od skali działalności. (PAP)

maja/ pad/

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 21.09.2018, 14:46
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ