Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Array Canada Inc. ogłosiła dzisiaj decyzję o zakupie Willson& Brown. Po sfinalizowaniu transakcji Willson & Brown będzie kontynuowała budowanie pozycji wysokiej jakości, sprawnego i konkurencyjnego kosztowo partnera wiodących marek i sprzedawców w Europie, Wielkiej Brytanii i na Bliskim Wschodzie.
Transakcja, podlegająca zwyczajowym warunkom oraz zatwierdzeniom regulacyjnym, powinna zostać zamknięta w czwartym kwartale 2018. Szczegóły umowy nie zostały ujawnione.
Array dostarcza usługi z zakresu wyposażenia przestrzeni ekspozycyjnych sklepów dla sprzedawców i producentów luksusowych artykułów kosmetycznych na całym świecie.
Willson & Brown będzie kontynuował budowę swojej pozycji wysokiej jakości, sprawnego i konkurencyjnego partnera wielu wiodących marek i detalistów w Europie, Wielkiej Brytanii i na Bliskim Wschodzie.
Według Jeffreya K. Casselmana, prezesa i dyrektora generalnego Array "Cieszymy się, że Wojtek Gackowski i Dariusz Rutczyński, właściciele Willson & Brown, zgodzili się na to, aby stać się ważnymi udziałowcami Array i współpracować z nami w celu zapewnienia wartości naszym globalnym partnerom handlowym i markowym.
„Połączenie tych dwóch wspaniałych firm poszerzy nasz utalentowany i doświadczony zespół o więcej niż 800 osób, pozyskując wielu nowych klientów i dodatkowe zasoby, aby przyspieszyć obsługę naszych europejskich klientów. Przyczyni się również do znacznego zwiększenia potencjału w Europie i na Bliskim Wschodzie, zapewniając Array efektywną i skalowalną platformą produkcyjną z pionową integracją w zakresie obróbki metalu, drewna, tworzyw sztucznych i montażu wielomateriałowego oraz dostępem do najnowszych innowacji IT firmy Willson & Brown".
W grudniu 2015 Carlyle U.S. Equity Opportunity Fund II, amerykański średniej wielkości fundusz kupujący zarządzany przez The Carlyle Group, wykupił Array Canada Inc.
Array i Carlyle korzystali z doradztwa Goodwin Procter oraz EY.
Informacje o WILLSON & BROWN
Willson & Brown jest wiodącą ogólnoeuropejską firmą oferującą wyposażenie punktów handlowych z imponującym dorobkiem obejmującym projektowanie, produkcję, montowanie oraz serwisowanie instalacji do prezentacji i sprzedaży kosmetyków, napojów, elektroniki oraz szybko sprzedających się artykułów. Produkuje szeroki zakres robionych na miarę instalacji shop-in-shop, systemy paletowe, displaye podłogowe i naładowe. Założona w 1995 roku firma działa obecnie w ponad 65 krajach na świecie i zatrudnia ponad 800 osób. Z siedzibą główną w Warszawie (Polska), Willson & Brown ma również biura w Leicester (Wielka Brytania) i Hamburgu (Niemcy).
Strona internetowa: http://www.willson-brown.com
Informacje o Array
Array to czołowy dostawca wyposażenia przestrzeni ekspozycyjnych w sklepach dla wiodących światowych marek produkujących i sprzedających kosmetyki. Od ponad 35 lat klienci Array doceniają nieporównywalnie szeroki zakres usług, niezwykle innowacyjne projekty, prawdziwie globalny potencjał produkcyjny, wszechstronną logistykę oraz kompleksowe usługi montażowe i serwisowe. Rezultatem są rozwiązania i instalacje, które zdobywają uznanie w branży na całym świecie. Główna siedziba Array znajduje się w Toronto (Kanada), a firma zatrudnia ponad 1400 pracowników w Toronto i Bradford (Kanada), Nowym Jorku i Long Island (USA), Meksyku (Meksyk) oraz Shenzhen (Chiny).
Tworzymy dobre wrażenia!
Strona internetowa: http://www.arraymarketing.com
LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/array-marketing/
Źródło: Array Canada Inc.
KONTAKT:
Willson & Brown
Wojtek Gackowski, CEO
tel. kom.+48-501-444-300
e-mail: info@willson-brown.com
-
Array
Jeffrey K. Casselman, prezes i CEO
tel. +1-416-299-4865
e-mail: inquiry@arraymarketing.com
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 24.09.2018, 14:16 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |