Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Statystyki mówią same za siebie: ROI na poziomie 4900%, wskaźniki kliknięć 5 razy wyższe od newsletterów. Notyfikacje web push, czyli komunikaty reklamowe, które wyświetlają się bezpośrednio na ekranie odbiorcy, to rozwojowe narzędzie marketingowe.
Nic dziwnego, że spółka PushPushGo cieszy się zainteresowaniem międzynarodowych klientów oraz inwestorów. Założyciele zdecydowali się finalnie na wsparcie ze strony funduszu venture capital bValue, pozyskując na dalszy rozwój 2 mln złotych i wzmacniając swoją obecność na 15 rynkach.
„Posiadanie wśród udziałowców takich przedsiębiorców jak Mariusz Gralewski (CEO Znanego Lekarza), nauczyło nas, że tylko mając odpowiednich doradców na pokładzie, możemy szybko skalować swój biznes” - komentuje Dawid Mędrek, prezes Zarządu PushPushGo.
Dzięki inwestycji spółka zyskuje wsparcie doświadczonego zespołu oraz partnera, za którym stoją przedsiębiorstwa warte łącznie ponad 1 miliard EUR (m.in. Bakalland, InPost).
Jak podaje Artur Łabanowski CSO spółki - jedna złotówka zainwestowana w notyfikacje web push, przynosi średnio 49 zł zysku dla firmy. Nic dziwnego, że powoli wpisują się one w kanon niezbędnych narzędzi każdego marketera.
Co sprawiło, że fundusz bValue zainteresował się możliwością dołączenia do inwestorów krakowskiego startupu?
„Wyniki PushPushGo udowadniają, że zespół potrafi realizować ambitne plany rozwoju i z powodzeniem odnajduje się w środowisku dużych, globalnych graczy. Są to cechy, których szczególnie poszukujemy w firmach, w które chcemy zainwestować” - motywuje podjęcie tej współpracy Maciej Balsewicz, CEO i partner zarządzający bValue.
Spółka PushPushGo do końca 2019 roku chce zostać liderem Europy jeżeli chodzi o zaawansowane usługi wysyłki i automatyzacji notyfikacji web push, które zaspokoją potrzeby zarówno małych i średnich firm, ale przede wszystkim dużych, globalnych przedsiębiorstw prowadzących działania digitalowe.
W jej portfolio można znaleźć największych graczy na rynku, takich jak m.in. Apart, Pandora, Mc Donald’s, 4F, MediaMarkt, T-Mobile, grupy Agora oraz Interia, TUI, Travelist, SecretEscapes czy globalne domy mediowe jak Dentsu Aegis Network.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 26.09.2018, 18:18 |
| Źródło informacji | PushPushGo |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Rusza XXVII edycja konkursu „Polski Produkt Przyszłości” - innowacje, które zmieniają rzeczywistość
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) ogłasza start XXVII edycji konkursu „Polski Produkt Przyszłości” - jednego z najważniejszych przedsięwzięć promujących polskie innowacje. PARP wyróżnia projekty, które dzięki swojej nowatorskości, potencjałowi rynkowemu i użyteczności przyczyniają się do rozwoju gospodarki oraz wzmocnienia pozycji Polski na arenie międzynarodowej.- 06.11.2025, 16:28
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
-
Image
Olsztynek: ORLEN otworzył pierwszy hub szybkiego ładowania samochodów elektrycznych
Przy trasie S7 na MOP Olsztynek Południe uruchomiony został pierwszy hub ładowania pojazdów elektrycznych sieci ORLEN Charge. „W perspektywie dwóch lat zamierzamy uruchomić ponad 50 takich hubów, wzdłuż głównych tras przejazdowych” - zapowiedział Marek Balawejder, członek zarządu ds. Sprzedaży Detalicznej ORLEN.- 06.11.2025, 13:05
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Go Global Travel przekształca się w Yanolja Go Global, rozpoczynając nową erę globalnych innowacji w branży turystycznej B2B
Zmiana marki odzwierciedla integrację firmy z Yanolja Group oraz jej misję promowania innowacji i globalnego rozwoju poprzez technologie i dane.- 06.11.2025, 13:02
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ