Newsletter

Druga inwestycja w PushPushGo

26.09.2018, 18:18aktualizacja: 26.09.2018, 18:18

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PushPushGo/bValue
PushPushGo/bValue
Do inwestorów obok Mariusza Gralewskiego dołącza fundusz bValue.

Statystyki mówią same za siebie: ROI na poziomie 4900%, wskaźniki kliknięć 5 razy wyższe od newsletterów. Notyfikacje web push, czyli komunikaty reklamowe, które wyświetlają się bezpośrednio na ekranie odbiorcy, to rozwojowe narzędzie marketingowe.

Nic dziwnego, że spółka PushPushGo cieszy się zainteresowaniem międzynarodowych klientów oraz inwestorów. Założyciele zdecydowali się finalnie na wsparcie ze strony funduszu venture capital bValue, pozyskując na dalszy rozwój 2 mln złotych i wzmacniając swoją obecność na 15 rynkach.

„Posiadanie wśród udziałowców takich przedsiębiorców jak Mariusz Gralewski (CEO Znanego Lekarza), nauczyło nas, że tylko mając odpowiednich doradców na pokładzie, możemy szybko skalować swój biznes” - komentuje Dawid Mędrek, prezes Zarządu PushPushGo.

Dzięki inwestycji spółka zyskuje wsparcie doświadczonego zespołu oraz partnera, za którym stoją przedsiębiorstwa warte łącznie ponad 1 miliard EUR (m.in. Bakalland, InPost).

Jak podaje Artur Łabanowski CSO spółki - jedna złotówka zainwestowana w notyfikacje web push, przynosi średnio 49 zł zysku dla firmy. Nic dziwnego, że powoli wpisują się one w kanon niezbędnych narzędzi każdego marketera.

Co sprawiło, że fundusz bValue zainteresował się możliwością dołączenia do inwestorów krakowskiego startupu?

„Wyniki PushPushGo udowadniają, że zespół potrafi realizować ambitne plany rozwoju i z powodzeniem odnajduje się w środowisku dużych, globalnych graczy. Są to cechy, których szczególnie poszukujemy w firmach, w które chcemy zainwestować” - motywuje podjęcie tej współpracy Maciej Balsewicz, CEO i partner zarządzający bValue.

Spółka PushPushGo do końca 2019 roku chce zostać liderem Europy jeżeli chodzi o zaawansowane usługi wysyłki i automatyzacji notyfikacji web push, które zaspokoją potrzeby zarówno małych i średnich firm, ale przede wszystkim dużych, globalnych przedsiębiorstw prowadzących działania digitalowe.

W jej portfolio można znaleźć największych graczy na rynku, takich jak m.in. Apart, Pandora, Mc Donald’s, 4F, MediaMarkt, T-Mobile, grupy Agora oraz Interia, TUI, Travelist, SecretEscapes czy globalne domy mediowe jak Dentsu Aegis Network.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 26.09.2018, 18:18
Źródło informacji PushPushGo
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ